a wiec tak. kupilem niedawno audi a6 c5 1.8t 2000r. angol po przekladce i to auto jakos dziwnie chodzilo tzn ja na gaz a auto mulilo sie szarpalo "strzelilo" i dopiero szlo . nie mialo za bardzo mocy. pierwszy mechanik wymienil turbine , cewki ,czujnik temperatury sprawdzil przeplywke sondy i stwierdzil ze nie wie co jest. koszt 1.500 zl a auto jak chodzilo tak chodzi. 2 mechanik po sprawdzeniu w serwisie audi ze silnik nie jest z tego auta bo w tym nadwoziu powinny wystepowas silnik AWT chyba tak mowil z nie AEB . i komputer cciagle wykrywa blad cos tam z walkiem rozrzadu. bo w instalacij jest wtyczka ktora nie jes nigdzie wpieta a tam cos powinno byc. a komus widocznie padl silnik wiec zalozyl ten tanszy i opchnal auto. i stwierdzil ze teraz albo wymiana silnika alb kompa i wiazki. i interesuje mnie co lepiej sie oplaca. niby komp z instalacja jest tanszy od silnika ale czy to napewno cos da. czy trzeba cos jeszcze wymieniac.
wymiana silnika lub komputera
wymiana silnika lub komputera
wiatam.
a wiec tak. kupilem niedawno audi a6 c5 1.8t 2000r. angol po przekladce i to auto jakos dziwnie chodzilo tzn ja na gaz a auto mulilo sie szarpalo "strzelilo" i dopiero szlo . nie mialo za bardzo mocy. pierwszy mechanik wymienil turbine , cewki ,czujnik temperatury sprawdzil przeplywke sondy i stwierdzil ze nie wie co jest. koszt 1.500 zl a auto jak chodzilo tak chodzi. 2 mechanik po sprawdzeniu w serwisie audi ze silnik nie jest z tego auta bo w tym nadwoziu powinny wystepowas silnik AWT chyba tak mowil z nie AEB . i komputer cciagle wykrywa blad cos tam z walkiem rozrzadu. bo w instalacij jest wtyczka ktora nie jes nigdzie wpieta a tam cos powinno byc. a komus widocznie padl silnik wiec zalozyl ten tanszy i opchnal auto. i stwierdzil ze teraz albo wymiana silnika alb kompa i wiazki. i interesuje mnie co lepiej sie oplaca. niby komp z instalacja jest tanszy od silnika ale czy to napewno cos da. czy trzeba cos jeszcze wymieniac.
a wiec tak. kupilem niedawno audi a6 c5 1.8t 2000r. angol po przekladce i to auto jakos dziwnie chodzilo tzn ja na gaz a auto mulilo sie szarpalo "strzelilo" i dopiero szlo . nie mialo za bardzo mocy. pierwszy mechanik wymienil turbine , cewki ,czujnik temperatury sprawdzil przeplywke sondy i stwierdzil ze nie wie co jest. koszt 1.500 zl a auto jak chodzilo tak chodzi. 2 mechanik po sprawdzeniu w serwisie audi ze silnik nie jest z tego auta bo w tym nadwoziu powinny wystepowas silnik AWT chyba tak mowil z nie AEB . i komputer cciagle wykrywa blad cos tam z walkiem rozrzadu. bo w instalacij jest wtyczka ktora nie jes nigdzie wpieta a tam cos powinno byc. a komus widocznie padl silnik wiec zalozyl ten tanszy i opchnal auto. i stwierdzil ze teraz albo wymiana silnika alb kompa i wiazki. i interesuje mnie co lepiej sie oplaca. niby komp z instalacja jest tanszy od silnika ale czy to napewno cos da. czy trzeba cos jeszcze wymieniac.
W 2000r. zmienili AEB na AWT, silnik AWT kosztuje 2000zł w górę, iwięc warto powalczyć z tym, mogę Ci zrobić fotkę głowicy AWT i będziesz wiedział czy brakuje Ci jakiegoś czujnika w swojej głowicy. Jesli cos to szukaj komputera z wiązką do aeb da rade to kupić za 300zł a wymiena nie jest bardzo trudna










