Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Audi S6 // RS6 Shadow line look

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 03 wrz 2012, 11:14

Pisi Tobie chodzi o efekt DAYLIGHT BLACK (lamp z allegro) czy totalnie czarne wszystkie odbłyśniki ?

Awatar użytkownika
maciejjernas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 222
Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: maciejjernas » 03 wrz 2012, 11:31

Blade05 a jak byś chiał, że by Ci to szybciej jeździło? <mysli>

Chyba, że turbiny włożysz :)

PS:
o jakich podkładkach wspominałeś, że zamontujesz?

Blade-Karol

Post autor: Blade-Karol » 03 wrz 2012, 11:56

Moc... no przynajmniej żeby seria była. Na razie nie działają mi klapki w kolektorze ssącym (albo tak mi się wydaje). Musze dorwać jakieś inne S6 w którym to "działa".

Co do podkładek to chodzi mi o coś takiego:

http://jhmotorsports.com/shop/catalog/j ... 8ua7sf68v2

Podkładki (z textolitu) i uszczelki mam ale brakuje mi właściwych dłuższych śrub z podkładkami żeby nie robiły one za mostki termiczne. Może ktoś ma dojścia do jakiejś dobrej firmy?

Dodatkowo odizoluję termicznie kolektor od bloku i głowic czymś takim:

Obrazek

Matką izolacyjną do komunków <okok>
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2012, 12:52 przez Blade-Karol, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 03 wrz 2012, 12:07

bez rejestracji nie wejdziesz w link. A co do maty to sąd pomysł na właśnie taką z wełną mineralną ?

Blade-Karol

Post autor: Blade-Karol » 03 wrz 2012, 12:17

Ehh nie wiem dlaczego nie przekierowuje ;/ Trzeba wejść w:

Catalog &#187; Audi &#187; S4 & RS4 &#187; 2003-2008 (B6 & B7) S4 &#187; Engine & Performance &#187; JHM-42L40vIS

Zdjęcie:

Obrazek

A opis jest taki:

"Introducing the JHM 4.2L V8 intake spacers. They are 10mm thick and CNC machined out of high quality materials.
What do they do? They help bring your intake temps down by insulating the intake manifold from the heat coming from the cylinder heads due to combustion. Thus creating a cooler and denser intake charge which helps add more tq and hp, gear after gear! They also add a little more torque down low due to the slightly longer runner created by the spacer. All in all a great mod for the money. With JHMs testing we found a gain everywhere in the rev range from 2000 rpm to 7000 rpm. This was done with acceleration rate calculations in 3rd gear from logs. The BEST part is that we saw that the car didn't slow down after repeated pulls due to an extremely heat soaked intake manifold bringing the intake temps up. Bottom line, the longer we beat on it the better it performed vs. the tests without the spacers.
Fitment: 4.2L 40v (5 valve per cylinder) V8 in the B6/B7 S4, C5 A6 and others with the 4.2L 40v V8.
"

Awatar użytkownika
maciejjernas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 222
Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: maciejjernas » 03 wrz 2012, 12:23

Już wiem, to sa uszczelki pod kolektor ssący. Wykonane sa z materiału izolującego ciepło. Czytałem tez o tym.

Dzięki za info.

[ Dodano: 2012-09-03, 12:29 ]
a jak mozna sprawdzić bez rozbierania kolektora czy działają klapki?

Blade-Karol

Post autor: Blade-Karol » 03 wrz 2012, 12:33

Tutaj takie krótkie info o uszczelce hondaty dla Hond ale zasada identyczna ;)

http://ecu-performance.com.pl/2007/02/h ... eatshield/

Awatar użytkownika
maciejjernas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 222
Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: maciejjernas » 03 wrz 2012, 12:56

Pisałeś, ża masz same uszczelki, to całych kompletów wraz ze śrubami nie można kupić w Polsce?

Blade-Karol

Post autor: Blade-Karol » 03 wrz 2012, 13:04

Ja się z takimi kompletami nie spotkałem.

Mój robię sam ;)

- uszczelki => Intercars itp (ok 60-70 zł/szt)
- podkładki => textolit załatwiłem od Santo, a później zleciłem przycięcie na wymiar uszczelek (łącznie ok 150-200zł)
- śruby => kupiłem jedna OEM w ASO i poszukuje takim samych ale dłuższych. Niby załatwiłem dłuższe ale raczej nie będą pasowały.

Jak się podsumuje to koszty niewiele niższe od tego kompletu z USA. Jakbyście byli zainteresowani do dajcie znać - znam osobę która w przystępnej cenie ściąga graty ;)

Awatar użytkownika
maciejjernas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 222
Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: maciejjernas » 03 wrz 2012, 13:24

Ja bym się pisał na taki zestaw, bo zamierzam zabrać się za kolektor to od razu bym wymienił. <okok>

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 03 wrz 2012, 17:58

Panowie moim zdaniem, to trochę rzeźba w g....e :(
Jak już coś robić, to robić porzadnie - http://pes-tuning.com
Jest kompresor, soft itd do S6 C5 - jak jeździ - o tak
I to jest chyba jedyne rozsądne rozwiązanie, niestety za nierozsądne pieniądze :(

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 03 wrz 2012, 18:23

syto wyglada Twoje autko , a lampy czarne zobacz jak wygladaja u mnie w temacie
ANIMAL

Awatar użytkownika
FOSS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 29 kwie 2009, 09:50
Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
Kontakt:

Post autor: FOSS » 03 wrz 2012, 19:17

Blade05 pisze:Ufff sobota minęła pod znakiem modzenia i dopieszczania samochodu <okok> Padam na pysk :p
(...)
3. Postanowiłem w końcu trochę czasu poświecić na detaling nadwozia. Mycie samochodu, wycieranie, glinkowanie, mycie samochodu, wycieranie, woskowanie Meguiars nxt generation Tech wax 2.0 i.... 5h minęło jak z bicza strzelił <rotfl>
ÂŻeś się kolego wyczyścił... chyba na środę się szykujesz żeby innym szczeny opadły <glupek>
Blade05 pisze:Moc... no przynajmniej żeby seria była. Na razie nie działają mi klapki w kolektorze ssącym (albo tak mi się wydaje). Musze dorwać jakieś inne S6 w którym to "działa".
A co Ci się dzieje z tymi klapami?... w czerwcu robiłem dwie A8 w których też te klapy nie działały więc jak coś to może pomogę.
Blade05 pisze:Dodatkowo odizoluję termicznie kolektor od bloku i głowic czymś takim:
(jpg)
Matką izolacyjną do kominków <okok>
Matę izolacyjną do kominków <szok>
a gdzie dokładnie i jak to chcesz zamontować??

Ja chciałem puszkę filtra + rurę z dolotu czymś odizolować... ale nie jakoś chałupniczo tylko estetycznie... noi zawiesiłem się na tym bo nie wiem czym to zrobić <uoee>


Coś mi się wydaje że się jednak w środę pojawię... będzie o czym pogadać <luzik>
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2012, 19:18 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.

Blade-Karol

Post autor: Blade-Karol » 03 wrz 2012, 19:18

Zagór pisze:Panowie moim zdaniem, to trochę rzeźba w g....e :(
Jak już coś robić, to robić porzadnie - http://pes-tuning.com
Jest kompresor, soft itd do S6 C5 - jak jeździ - o tak
I to jest chyba jedyne rozsądne rozwiązanie, niestety za nierozsądne pieniądze :(
PES mi się marzy ale prędzej kupie np. rozbitego RS6 i przełożę silnik itd
A najbardziej racjonalne jest jednak sprzedane eSy i kupienie czegos mocnego w serii czyt. RS.

Niestety mam newsa z ostatniej chwili....

...wyszedłem na 3 min na pocztę, a dziadek wyjeżdżając z parkingu 3 (TRZY) razy wjechał mi w bok!!!!
Podbiegam do tej ci_ty, a ten "niemożliwe, coś panu się wydawaje". 5 sek. później i by spierd_lił !!! "Panie ja jestem doświadczonym kierowcą....." Bez komentarza....

Będę musiał malować błotnik i drzwi z prawej strony :[




[ Dodano: 2012-09-03, 19:21 ]
FOSS pisze: ÂŻeś się kolego wyczyścił... chyba na środę się szykujesz żeby innym szczeny opadły <glupek>
Blade05 pisze:Moc... no przynajmniej żeby seria była. Na razie nie działają mi klapki w kolektorze ssącym (albo tak mi się wydaje). Musze dorwać jakieś inne S6 w którym to "działa".
A co Ci się dzieje z tymi klapami?... w czerwcu robiłem dwie A8 w których też te klapy nie działały więc jak coś to może pomogę.

Coś mi się wydaje że się jednak w środę pojawię... będzie o czym pogadać <luzik>
Finalnie zarzuciłem druga warstwę jeszcze w niedziele (jak widać nie zabezpieczyło to samochodu przed ci_tą). Wpadaj koniecznie to pogadamy.

Awatar użytkownika
FOSS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 29 kwie 2009, 09:50
Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
Kontakt:

Post autor: FOSS » 03 wrz 2012, 19:47

Blade05 pisze:PES mi się marzy ale prędzej kupie np. rozbitego RS6 i przełożę silnik itd
A najbardziej racjonalne jest jednak sprzedane eSy i kupienie czegos mocnego w serii czyt. RS.
Oczywiście najbardziej racjonalne to kupienie RS-a ale z doświadczenia mogę powiedzieć, że znalezienie takiego wartego grzechu to szukanie igły w stogu siana... ze 2/3 lata temu sam szukałem przez kilka miesięcy, trzy oglądałem nawet osobiście ale po oględzinach nie chciało mi się nawet jeździć... a jak już znalazłem moim zdaniem dobrego to rozbiłem swoje S8 i cały misterny plan który miałem runął <uoee>
Blade05 pisze:Niestety mam newsa z ostatniej chwili....

...wyszedłem na 3 min na pocztę, a dziadek wyjeżdżając z parkingu 3 (TRZY) razy wjechał mi w bok!!!!
Podbiegam do tej ci_ty, a ten "niemożliwe, coś panu się wydawaje". 5 sek. później i by spierd_lił !!! "Panie ja jestem doświadczonym kierowcą....." Bez komentarza....
Noż kurna, to jakieś wakacyjne fatum...
na początku sierpnia, zaraz przed wyjazdem na urlop jełop jeden przerysował mi drzwi kierowcy i tylne pasażera... wku...łem się na maksa bo 1-go września jechałem na ślub i weselicho to mojego dobrego kumpla...
wróciłem z urlopu ale nie zdążyłem jeszcze zgłosić tej szkody jak we czwartek 30-go starsza babka omijając autobus wyjechała mi prawie na czołówkę... uciekłem trochę na prawo ale i tak była obcierka i nowe rysy po lewej stronie... kurrr.... :[ :[

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja