Audi S6 // RS6 Shadow line look
- maciejjernas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 222
- Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
- Lokalizacja: Poznań
Moc... no przynajmniej żeby seria była. Na razie nie działają mi klapki w kolektorze ssącym (albo tak mi się wydaje). Musze dorwać jakieś inne S6 w którym to "działa".
Co do podkładek to chodzi mi o coś takiego:
http://jhmotorsports.com/shop/catalog/j ... 8ua7sf68v2
Podkładki (z textolitu) i uszczelki mam ale brakuje mi właściwych dłuższych śrub z podkładkami żeby nie robiły one za mostki termiczne. Może ktoś ma dojścia do jakiejś dobrej firmy?
Dodatkowo odizoluję termicznie kolektor od bloku i głowic czymś takim:
Matką izolacyjną do komunków
Co do podkładek to chodzi mi o coś takiego:
http://jhmotorsports.com/shop/catalog/j ... 8ua7sf68v2
Podkładki (z textolitu) i uszczelki mam ale brakuje mi właściwych dłuższych śrub z podkładkami żeby nie robiły one za mostki termiczne. Może ktoś ma dojścia do jakiejś dobrej firmy?
Dodatkowo odizoluję termicznie kolektor od bloku i głowic czymś takim:
Matką izolacyjną do komunków

Ostatnio zmieniony 03 wrz 2012, 12:52 przez Blade-Karol, łącznie zmieniany 2 razy.
Ehh nie wiem dlaczego nie przekierowuje
Trzeba wejść w:
Catalog » Audi » S4 & RS4 » 2003-2008 (B6 & B7) S4 » Engine & Performance » JHM-42L40vIS
Zdjęcie:
A opis jest taki:
"Introducing the JHM 4.2L V8 intake spacers. They are 10mm thick and CNC machined out of high quality materials.
What do they do? They help bring your intake temps down by insulating the intake manifold from the heat coming from the cylinder heads due to combustion. Thus creating a cooler and denser intake charge which helps add more tq and hp, gear after gear! They also add a little more torque down low due to the slightly longer runner created by the spacer. All in all a great mod for the money. With JHMs testing we found a gain everywhere in the rev range from 2000 rpm to 7000 rpm. This was done with acceleration rate calculations in 3rd gear from logs. The BEST part is that we saw that the car didn't slow down after repeated pulls due to an extremely heat soaked intake manifold bringing the intake temps up. Bottom line, the longer we beat on it the better it performed vs. the tests without the spacers.
Fitment: 4.2L 40v (5 valve per cylinder) V8 in the B6/B7 S4, C5 A6 and others with the 4.2L 40v V8."

Catalog » Audi » S4 & RS4 » 2003-2008 (B6 & B7) S4 » Engine & Performance » JHM-42L40vIS
Zdjęcie:
A opis jest taki:
"Introducing the JHM 4.2L V8 intake spacers. They are 10mm thick and CNC machined out of high quality materials.
What do they do? They help bring your intake temps down by insulating the intake manifold from the heat coming from the cylinder heads due to combustion. Thus creating a cooler and denser intake charge which helps add more tq and hp, gear after gear! They also add a little more torque down low due to the slightly longer runner created by the spacer. All in all a great mod for the money. With JHMs testing we found a gain everywhere in the rev range from 2000 rpm to 7000 rpm. This was done with acceleration rate calculations in 3rd gear from logs. The BEST part is that we saw that the car didn't slow down after repeated pulls due to an extremely heat soaked intake manifold bringing the intake temps up. Bottom line, the longer we beat on it the better it performed vs. the tests without the spacers.
Fitment: 4.2L 40v (5 valve per cylinder) V8 in the B6/B7 S4, C5 A6 and others with the 4.2L 40v V8."
- maciejjernas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 222
- Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
- Lokalizacja: Poznań
Tutaj takie krótkie info o uszczelce hondaty dla Hond ale zasada identyczna 
http://ecu-performance.com.pl/2007/02/h ... eatshield/

http://ecu-performance.com.pl/2007/02/h ... eatshield/
- maciejjernas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 222
- Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
- Lokalizacja: Poznań
Ja się z takimi kompletami nie spotkałem.
Mój robię sam
- uszczelki => Intercars itp (ok 60-70 zł/szt)
- podkładki => textolit załatwiłem od Santo, a później zleciłem przycięcie na wymiar uszczelek (łącznie ok 150-200zł)
- śruby => kupiłem jedna OEM w ASO i poszukuje takim samych ale dłuższych. Niby załatwiłem dłuższe ale raczej nie będą pasowały.
Jak się podsumuje to koszty niewiele niższe od tego kompletu z USA. Jakbyście byli zainteresowani do dajcie znać - znam osobę która w przystępnej cenie ściąga graty
Mój robię sam

- uszczelki => Intercars itp (ok 60-70 zł/szt)
- podkładki => textolit załatwiłem od Santo, a później zleciłem przycięcie na wymiar uszczelek (łącznie ok 150-200zł)
- śruby => kupiłem jedna OEM w ASO i poszukuje takim samych ale dłuższych. Niby załatwiłem dłuższe ale raczej nie będą pasowały.
Jak się podsumuje to koszty niewiele niższe od tego kompletu z USA. Jakbyście byli zainteresowani do dajcie znać - znam osobę która w przystępnej cenie ściąga graty

- maciejjernas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 222
- Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
- Lokalizacja: Poznań
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Panowie moim zdaniem, to trochę rzeźba w g....e 
Jak już coś robić, to robić porzadnie - http://pes-tuning.com
Jest kompresor, soft itd do S6 C5 - jak jeździ - o tak
I to jest chyba jedyne rozsądne rozwiązanie, niestety za nierozsądne pieniądze

Jak już coś robić, to robić porzadnie - http://pes-tuning.com
Jest kompresor, soft itd do S6 C5 - jak jeździ - o tak
I to jest chyba jedyne rozsądne rozwiązanie, niestety za nierozsądne pieniądze

- FOSS
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 99
- Rejestracja: 29 kwie 2009, 09:50
- Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
- Kontakt:
ÂŻeś się kolego wyczyścił... chyba na środę się szykujesz żeby innym szczeny opadłyBlade05 pisze:Ufff sobota minęła pod znakiem modzenia i dopieszczania samochoduPadam na pysk
![]()
(...)
3. Postanowiłem w końcu trochę czasu poświecić na detaling nadwozia. Mycie samochodu, wycieranie, glinkowanie, mycie samochodu, wycieranie, woskowanie Meguiars nxt generation Tech wax 2.0 i.... 5h minęło jak z bicza strzelił![]()

A co Ci się dzieje z tymi klapami?... w czerwcu robiłem dwie A8 w których też te klapy nie działały więc jak coś to może pomogę.Blade05 pisze:Moc... no przynajmniej żeby seria była. Na razie nie działają mi klapki w kolektorze ssącym (albo tak mi się wydaje). Musze dorwać jakieś inne S6 w którym to "działa".
Matę izolacyjną do kominków <szok>Blade05 pisze:Dodatkowo odizoluję termicznie kolektor od bloku i głowic czymś takim:
(jpg)
Matką izolacyjną do kominków![]()
a gdzie dokładnie i jak to chcesz zamontować??
Ja chciałem puszkę filtra + rurę z dolotu czymś odizolować... ale nie jakoś chałupniczo tylko estetycznie... noi zawiesiłem się na tym bo nie wiem czym to zrobić

Coś mi się wydaje że się jednak w środę pojawię... będzie o czym pogadać

Ostatnio zmieniony 03 wrz 2012, 19:18 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
PES mi się marzy ale prędzej kupie np. rozbitego RS6 i przełożę silnik itdZagór pisze:Panowie moim zdaniem, to trochę rzeźba w g....e
Jak już coś robić, to robić porzadnie - http://pes-tuning.com
Jest kompresor, soft itd do S6 C5 - jak jeździ - o tak
I to jest chyba jedyne rozsądne rozwiązanie, niestety za nierozsądne pieniądze
A najbardziej racjonalne jest jednak sprzedane eSy i kupienie czegos mocnego w serii czyt. RS.
Niestety mam newsa z ostatniej chwili....
...wyszedłem na 3 min na pocztę, a dziadek wyjeżdżając z parkingu 3 (TRZY) razy wjechał mi w bok!!!!
Podbiegam do tej ci_ty, a ten "niemożliwe, coś panu się wydawaje". 5 sek. później i by spierd_lił

Będę musiał malować błotnik i drzwi z prawej strony

[ Dodano: 2012-09-03, 19:21 ]
Finalnie zarzuciłem druga warstwę jeszcze w niedziele (jak widać nie zabezpieczyło to samochodu przed ci_tą). Wpadaj koniecznie to pogadamy.FOSS pisze: ÂŻeś się kolego wyczyścił... chyba na środę się szykujesz żeby innym szczeny opadły![]()
A co Ci się dzieje z tymi klapami?... w czerwcu robiłem dwie A8 w których też te klapy nie działały więc jak coś to może pomogę.Blade05 pisze:Moc... no przynajmniej żeby seria była. Na razie nie działają mi klapki w kolektorze ssącym (albo tak mi się wydaje). Musze dorwać jakieś inne S6 w którym to "działa".
Coś mi się wydaje że się jednak w środę pojawię... będzie o czym pogadać
- FOSS
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 99
- Rejestracja: 29 kwie 2009, 09:50
- Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
- Kontakt:
Oczywiście najbardziej racjonalne to kupienie RS-a ale z doświadczenia mogę powiedzieć, że znalezienie takiego wartego grzechu to szukanie igły w stogu siana... ze 2/3 lata temu sam szukałem przez kilka miesięcy, trzy oglądałem nawet osobiście ale po oględzinach nie chciało mi się nawet jeździć... a jak już znalazłem moim zdaniem dobrego to rozbiłem swoje S8 i cały misterny plan który miałem runąłBlade05 pisze:PES mi się marzy ale prędzej kupie np. rozbitego RS6 i przełożę silnik itd
A najbardziej racjonalne jest jednak sprzedane eSy i kupienie czegos mocnego w serii czyt. RS.

Noż kurna, to jakieś wakacyjne fatum...Blade05 pisze:Niestety mam newsa z ostatniej chwili....
...wyszedłem na 3 min na pocztę, a dziadek wyjeżdżając z parkingu 3 (TRZY) razy wjechał mi w bok!!!!
Podbiegam do tej ci_ty, a ten "niemożliwe, coś panu się wydawaje". 5 sek. później i by spierd_lił! "Panie ja jestem doświadczonym kierowcą....." Bez komentarza....
na początku sierpnia, zaraz przed wyjazdem na urlop jełop jeden przerysował mi drzwi kierowcy i tylne pasażera... wku...łem się na maksa bo 1-go września jechałem na ślub i weselicho to mojego dobrego kumpla...
wróciłem z urlopu ale nie zdążyłem jeszcze zgłosić tej szkody jak we czwartek 30-go starsza babka omijając autobus wyjechała mi prawie na czołówkę... uciekłem trochę na prawo ale i tak była obcierka i nowe rysy po lewej stronie... kurrr....

