Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Obniżenie zawieszenia pod koła 245/40R19

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
armandoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 15 wrz 2011, 18:27
Lokalizacja: Warszawa

[A6 C6] Obniżenie zawieszenia pod koła 245/40R19

Post autor: armandoo » 19 sie 2012, 01:49

Witam,


wiem , że temat wałkowany wielokrotnie ale nie do końca mogę znaleźć n forum dokładne info dotyczące mojego przypadku :)

Zdecydowałem , że obniżę trochę zawieszenie w swoim A6. Felgi na jakich jeżdżę to 245/40R19 , zawieszenie oryginalne ( nie jest to s-line )

Pytanie brzmi , o ile można je bezpiecznie obniżyć , żeby nie obcierało i auto nie siedziało na ziemi przy takim rozmiarze kół oraz jakich części użyć ( co polecicie ) do tego zabiegu ( nie chcę go absolutnie utwardzać , zależy mi jedynie na efekcie wizualnym ) ?

Z tego co wyczytałem to wystarczy wymiana sprężyn , nie trzeba zmieniać amortyzatorów , tak ?



Pozdrawiam i dziękuję

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 19 sie 2012, 10:09

-30 lub nawet -40.
Tak, wystarczy zmienić sprężyny.

Gerwaziak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 13 mar 2011, 12:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Gerwaziak » 19 sie 2012, 11:50

Sprzedawcy sprężyn twierdzą, że wystarczy zmienić sprężyny. Ale licz się z tym, że sprężyna obniżająca jest krótsza i twardsza od fabrycznej. Absorbuje ona większe siły i oddaje je na etapie rozprężania. Z tymi siłami powinien poradzić sobie amortyzator. A on jest dobrany tak, aby poradzić sobie z miękką fabryczną sprężyną.

Dlatego jeśli chcesz zachować przyzwoite właściwości jezdne to powinieneś wymienić amory ze sprężynami. Jak zależy Ci tylko na wyglądzie i nie przeszkadza Ci, że auto zrobi się niestabilne (będzie podskakiwać na poprzecznych nierównościach) to sprężyny wystarczą.

Więcej:
http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=7170
http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=9326

Awatar użytkownika
armandoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 15 wrz 2011, 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: armandoo » 19 sie 2012, 12:58

Dzięki za bardzo konkretne odpowiedzi.

Zdecyduję się na obniżenie o -30 tak jak jest przy zawieszeniu S-line. Polecicie jakieś konkretne zestawy sprężyn ?

Gerwaziak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 13 mar 2011, 12:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Gerwaziak » 19 sie 2012, 14:58


Awatar użytkownika
armandoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 15 wrz 2011, 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: armandoo » 19 sie 2012, 20:44

Gerwaziak dziękuję bardzo...też myślałem o Einbach Pro Kit , zresztą na forum już przewinęły się te sprężyny

Tematy , które wkleiłeś są naprawdę bardzo pouczające i dużo w nich sensu jednakże chciałbym zasięgnąć opinii kogoś z forum co zastosował u siebie obniżające sprężyny -30.

Please , jeżeli ktoś z forum zastosował na seryjnych amortyzatorach obniżające sprężyny -30 to bardzo proszę niech się wypowie i podzieli wrażeniami :-)

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 19 sie 2012, 20:58

armandoo pisze:Gerwaziak dziękuję bardzo...też myślałem o Einbach Pro Kit , zresztą na forum już przewinęły się te sprężyny

Tematy , które wkleiłeś są naprawdę bardzo pouczające i dużo w nich sensu jednakże chciałbym zasięgnąć opinii kogoś z forum co zastosował u siebie obniżające sprężyny -30.

Please , jeżeli ktoś z forum zastosował na seryjnych amortyzatorach obniżające sprężyny -30 to bardzo proszę niech się wypowie i podzieli wrażeniami :-)
Witam kolego wypowiem się tylko co do modelu c5 na zawieszeniu eibach i seryjnych sprężynach jest miodzio ;) testowałem i gwint i latałem fabrycznym s-line i powiem szczerze w s-line telepało twardo a na eibach koła 18 cali bardzo miło polecam i trakcja super to ja decyduje o kierunku jazdy a nie auto.

Awatar użytkownika
armandoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 15 wrz 2011, 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: armandoo » 19 sie 2012, 21:56

Dziękuję Daniel za info...i to pozytywne hehe

MaciejS.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 26 kwie 2012, 22:39
Lokalizacja: Grodzisk WLKP.

Post autor: MaciejS. » 02 wrz 2012, 20:57

armandoo pisze:Gerwaziak dziękuję bardzo...też myślałem o Einbach Pro Kit , zresztą na forum już przewinęły się te sprężyny

Tematy , które wkleiłeś są naprawdę bardzo pouczające i dużo w nich sensu jednakże chciałbym zasięgnąć opinii kogoś z forum co zastosował u siebie obniżające sprężyny -30.

Please , jeżeli ktoś z forum zastosował na seryjnych amortyzatorach obniżające sprężyny -30 to bardzo proszę niech się wypowie i podzieli wrażeniami :-)
Ja wymieniłem po 19.000 km w drugą stronę bo familia nie dawała mi spokoju bo mało komfortowo i z oryginalengo -30mm S-line, wymieniałem na -20mm, no i amory też wymieniałem do kompletu, tak jak VIN mówił dla auta obniżonego o -20mm.
Teraz autko jest bardziej komfortowe ale po zakrętach z taką frajdą to już się nie pojeździ <stres> no ale nie można mieć wszytkiego :]

The Rock

Post autor: The Rock » 02 wrz 2012, 22:14

Najlepiej kupić zawieszenie gwintowane i problem mieć z głowy regulujesz jak chcesz tylko cena większa <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga