[A6 C6] Obniżenie zawieszenia pod koła 245/40R19
[A6 C6] Obniżenie zawieszenia pod koła 245/40R19
Witam,
wiem , że temat wałkowany wielokrotnie ale nie do końca mogę znaleźć n forum dokładne info dotyczące mojego przypadku
Zdecydowałem , że obniżę trochę zawieszenie w swoim A6. Felgi na jakich jeżdżę to 245/40R19 , zawieszenie oryginalne ( nie jest to s-line )
Pytanie brzmi , o ile można je bezpiecznie obniżyć , żeby nie obcierało i auto nie siedziało na ziemi przy takim rozmiarze kół oraz jakich części użyć ( co polecicie ) do tego zabiegu ( nie chcę go absolutnie utwardzać , zależy mi jedynie na efekcie wizualnym ) ?
Z tego co wyczytałem to wystarczy wymiana sprężyn , nie trzeba zmieniać amortyzatorów , tak ?
Pozdrawiam i dziękuję
wiem , że temat wałkowany wielokrotnie ale nie do końca mogę znaleźć n forum dokładne info dotyczące mojego przypadku
Zdecydowałem , że obniżę trochę zawieszenie w swoim A6. Felgi na jakich jeżdżę to 245/40R19 , zawieszenie oryginalne ( nie jest to s-line )
Pytanie brzmi , o ile można je bezpiecznie obniżyć , żeby nie obcierało i auto nie siedziało na ziemi przy takim rozmiarze kół oraz jakich części użyć ( co polecicie ) do tego zabiegu ( nie chcę go absolutnie utwardzać , zależy mi jedynie na efekcie wizualnym ) ?
Z tego co wyczytałem to wystarczy wymiana sprężyn , nie trzeba zmieniać amortyzatorów , tak ?
Pozdrawiam i dziękuję
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Sprzedawcy sprężyn twierdzą, że wystarczy zmienić sprężyny. Ale licz się z tym, że sprężyna obniżająca jest krótsza i twardsza od fabrycznej. Absorbuje ona większe siły i oddaje je na etapie rozprężania. Z tymi siłami powinien poradzić sobie amortyzator. A on jest dobrany tak, aby poradzić sobie z miękką fabryczną sprężyną.
Dlatego jeśli chcesz zachować przyzwoite właściwości jezdne to powinieneś wymienić amory ze sprężynami. Jak zależy Ci tylko na wyglądzie i nie przeszkadza Ci, że auto zrobi się niestabilne (będzie podskakiwać na poprzecznych nierównościach) to sprężyny wystarczą.
Więcej:
http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=7170
http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=9326
Dlatego jeśli chcesz zachować przyzwoite właściwości jezdne to powinieneś wymienić amory ze sprężynami. Jak zależy Ci tylko na wyglądzie i nie przeszkadza Ci, że auto zrobi się niestabilne (będzie podskakiwać na poprzecznych nierównościach) to sprężyny wystarczą.
Więcej:
http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=7170
http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=9326
To powinno być w sam raz:
http://www.eibach.pl/eibach-audi-a-6-%2 ... i-509.html
http://www.eibach.pl/eibach-audi-a-6-%2 ... i-509.html
Gerwaziak dziękuję bardzo...też myślałem o Einbach Pro Kit , zresztą na forum już przewinęły się te sprężyny
Tematy , które wkleiłeś są naprawdę bardzo pouczające i dużo w nich sensu jednakże chciałbym zasięgnąć opinii kogoś z forum co zastosował u siebie obniżające sprężyny -30.
Please , jeżeli ktoś z forum zastosował na seryjnych amortyzatorach obniżające sprężyny -30 to bardzo proszę niech się wypowie i podzieli wrażeniami
Tematy , które wkleiłeś są naprawdę bardzo pouczające i dużo w nich sensu jednakże chciałbym zasięgnąć opinii kogoś z forum co zastosował u siebie obniżające sprężyny -30.
Please , jeżeli ktoś z forum zastosował na seryjnych amortyzatorach obniżające sprężyny -30 to bardzo proszę niech się wypowie i podzieli wrażeniami
Witam kolego wypowiem się tylko co do modelu c5 na zawieszeniu eibach i seryjnych sprężynach jest miodzio testowałem i gwint i latałem fabrycznym s-line i powiem szczerze w s-line telepało twardo a na eibach koła 18 cali bardzo miło polecam i trakcja super to ja decyduje o kierunku jazdy a nie auto.armandoo pisze:Gerwaziak dziękuję bardzo...też myślałem o Einbach Pro Kit , zresztą na forum już przewinęły się te sprężyny
Tematy , które wkleiłeś są naprawdę bardzo pouczające i dużo w nich sensu jednakże chciałbym zasięgnąć opinii kogoś z forum co zastosował u siebie obniżające sprężyny -30.
Please , jeżeli ktoś z forum zastosował na seryjnych amortyzatorach obniżające sprężyny -30 to bardzo proszę niech się wypowie i podzieli wrażeniami
Ja wymieniłem po 19.000 km w drugą stronę bo familia nie dawała mi spokoju bo mało komfortowo i z oryginalengo -30mm S-line, wymieniałem na -20mm, no i amory też wymieniałem do kompletu, tak jak VIN mówił dla auta obniżonego o -20mm.armandoo pisze:Gerwaziak dziękuję bardzo...też myślałem o Einbach Pro Kit , zresztą na forum już przewinęły się te sprężyny
Tematy , które wkleiłeś są naprawdę bardzo pouczające i dużo w nich sensu jednakże chciałbym zasięgnąć opinii kogoś z forum co zastosował u siebie obniżające sprężyny -30.
Please , jeżeli ktoś z forum zastosował na seryjnych amortyzatorach obniżające sprężyny -30 to bardzo proszę niech się wypowie i podzieli wrażeniami
Teraz autko jest bardziej komfortowe ale po zakrętach z taką frajdą to już się nie pojeździ no ale nie można mieć wszytkiego
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga