Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AGA 2.4 165 KM] Pomocy gaśnie na luzie jak sie zagrzeje

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
corel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 23 cze 2009, 14:09
Imię: Karol
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: corel » 29 gru 2011, 15:47

Polecałbym jeszcze odłączyć przepływomierz i sprawdzić czy na odłączonym też się tak zachowuje. Jeśli ni ma różnicy - przepływomierz! Tylko dziwi mnie, że nie ma błędu.

Powiedz mi jakie masz spalanie?

zadziolgornik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 25 lip 2011, 01:58
Lokalizacja: Katowice

Post autor: zadziolgornik » 29 gru 2011, 16:00

SPalanie to
miasto 15-16
trasa 10-11

praktycznie tylesamo bierze gazu co benzyny. Jeżdże tak do ok 3500 obr ale zdaża sie też przycicnąć opór :P

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 29 gru 2011, 20:00

zadziolgornik pisze:błędy sond to za uboga mieszanka paliwa - tak pokazuje.
Czy ten błąd występuje również na pb?
Bo jeśli nie to nic innego tylko żle wyregulowana lpg.
I chyba powinieneś zmienić mechanika gdyż lpg można tak wyregulować że sondy będą pracować jak na pb.

zadziolgornik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 25 lip 2011, 01:58
Lokalizacja: Katowice

Post autor: zadziolgornik » 05 lut 2012, 23:20

Witam . odebrałem auto od mechanika. Wymienione zostało :
- czujniki spalania stukowego
- kompletny rozrząd z pompą
- regeneracja alternatora
- termostat
- akumulator ( centra 71 AmH)
- czyszczenie przepustnicy
- kasowanie błedów

Przejeździłem na PB jakieś 500 km i pojechałem na regulacje gazu. Auto już nie gaśnie na wolnych obrotach lecz dalej ma małe zachwiania na luzie i czasem czuje tak jakby go coś przymulało. Wq....wia mnie to niesamowicie bo za naprawe dałem dość troche kasy a efekt marny :( jak macie jakieś pomysły co to jeszcze może być piszcie. POZDRAWIAM

ps mechanik twierdził że wszystko ok i że jeżeli kiedyś jeszcze wystompią takie objawy to aby udać sie do elektromechanika bo to będzie jakiś problem z elektryką.

abdul84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 18 lip 2012, 14:51
Lokalizacja: Białystok

Post autor: abdul84 » 31 sie 2012, 10:45

To ja się podepnę pod temat:

Na benzynie po wciśnięciu sprzęgła w czasie jazdy z obrotów:
- do 3,5tyś spada do 200 i wraca na swój poziom
- powyżej 3,5tyś lub po ostrym przyspieszaniu jak przytrzymam wciśnięte sprzęgło to potrafi nawet zgasnąć.

Wymienione: rozrząd, pompa wody i filtry - przy wymianie poprosiłem o sprawdzenie odmy i ezektora - podobno czyste.

Przepustnica po czyszczeniu i adaptacji - bez zmian. Układ dolotowy wydaje się szczelny.
Komp nie wywala błędów, zapłon nie wypada, mieszanka wg mech. też w porządku.

Inne objawy: delikatnie trzęsie na jałowym na postoju.

Spalanie: trasa 12,5, miasto: 15 i więcej

Nie wiem czego szukać

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 31 sie 2012, 12:28

Sondy lambda do wymiany. Ewidentnie pokazuje to spalanie ;p To jest nie możliwe żeby tyle spalał. Posiadam 2.8 to 16L to spala mi w mieście podczas mrozów. Trasa 9-10 :]
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 31 sie 2012, 14:18

zadziolgornik pisze:Witam . odebrałem auto od mechanika. Wymienione zostało :
- czujniki spalania stukowego
- kompletny rozrząd z pompą
- regeneracja alternatora
- termostat
- akumulator ( centra 71 AmH)
- czyszczenie przepustnicy
- kasowanie błedów

Przejeździłem na PB jakieś 500 km i pojechałem na regulacje gazu. Auto już nie gaśnie na wolnych obrotach lecz dalej ma małe zachwiania na luzie i czasem czuje tak jakby go coś przymulało. Wq....wia mnie to niesamowicie bo za naprawe dałem dość troche kasy a efekt marny :( jak macie jakieś pomysły co to jeszcze może być piszcie. POZDRAWIAM

ps mechanik twierdził że wszystko ok i że jeżeli kiedyś jeszcze wystompią takie objawy to aby udać sie do elektromechanika bo to będzie jakiś problem z elektryką.
Sprawdż ustawienie rozrządu - kanał 093, bo wymienić to każdy potrafi, a utawić już nie :(

abdul84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 18 lip 2012, 14:51
Lokalizacja: Białystok

Post autor: abdul84 » 12 wrz 2012, 10:42

Auto częściowo zrobione, przyczyna gaśnięcia: spadł jeden z przewodów podciśnienia (albo znachor, który czyścił przepustnicę nie założył) i dwa były nieszczelne (te rurki wokół przepustnicy). Już nie gaśnie i obroty trzyma.

Dalej wyczuwam drgania na jałowym pod tyłkiem, odma, ezektor i przepustnica czyste. Nie mam ochoty już dalej szukać.

piotrek24dm pisze:Sondy lambda do wymiany. Ewidentnie pokazuje to spalanie ;p To jest nie możliwe żeby tyle spalał. Posiadam 2.8 to 16L to spala mi w mieście podczas mrozów. Trasa 9-10 :]
No cóż... wskazania kompa wzorowe (na postoju, w czasie jazdy), nie uśmiecha mi się w ciemno wymieniać sond, świec itp. Chyba w najbliższym czasie odżałuję i sprawdzę dokładnie spalanie w trasie: zaleję pod korek dwa razy i postaram się nie przekraczać 140, wtedy będę mieć odniesienie.

olik1989
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 28 kwie 2011, 20:35
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: olik1989 » 15 wrz 2012, 12:28

U mnie też występują problemy z falowaniem obrotów, przy włączonej klimatyzacji gaśnie po wysprzęgleniu. Zastanawiam się nad wężem który wychodzi z przepustnicy i dalej biegnie w kierunku filtra powietrza i uchodzi gdzieś w okolice nadkola.. jaka jest jego rola i gdzie on się kończy? (zaznaczony na obrazkach). Może on jest nieszczelny i gdzieś zaciąga mi lewe powietrze.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

kazio234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 190
Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
Imię: Kazimierz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: kazio234 » 15 wrz 2012, 12:44

Jest to układ pochłaniania oparów ze zbiornika. Odłącz wężyk przed zaworem i sprawdź (oczywiście zaślep). U mnie obroty przez to nie falowały, ale mieszanka była bardzo bogata.

olik1989
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 28 kwie 2011, 20:35
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: olik1989 » 15 wrz 2012, 12:50

A miałeś nieszczelność na tym odcinku?

kazio234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 190
Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
Imię: Kazimierz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: kazio234 » 15 wrz 2012, 14:01

Nieszczelność w zbiorniku, ciągle słychać pod korkiem syczenie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga