Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKN 2.5 150 KM] A8 D2 2,5 tdi AKN sprawdzenie turbo i błęd

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 08 cze 2009, 23:01
Lokalizacja: Wawa

[ AKN 2.5 150 KM] A8 D2 2,5 tdi AKN sprawdzenie turbo i błęd

Post autor: salaj11 » 29 sie 2012, 08:27

witam, otóż mam taki problem że czasem jak jadę z przyczepą i daje dużo gazem to wywala mi błąd 00575 nie zawsze tylko jak mu dam duzo do pieca, natomiast jak jadę solo ziiera się normalnie tak powyżej 2000 obrotów ma lekka przydławkę potem jest w miarę normalnie ale powyżej 2800 obrotów czuć wyrażniej znaczne przyspieszenie, chodzi mi oto że te przyspieszenie nie jest jednolite raz lebsze raz gorsze.

Podciśnie nie sprawdzane
N75 nowy
grucha trzyma ciśnienie - sprawdzane
sztanga chodzi lekko sprawdzane po zdjęciu gruchy - i to mnie zdziwiło bo myślałem że są zatarte VTG chyba że sam mechanizm jest już wytarty i pod obciążeniem kuleje i mam takie objawy


logi robione rano


Grupy: 011,010 - http://vaglog.rtnet.pl/salaj_95727.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/salaj_95728.html

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 08 cze 2009, 23:01
Lokalizacja: Wawa

Post autor: salaj11 » 29 sie 2012, 11:00

więć co kolego Piotruś, proponujesz?
miesiąc temu trochę chyba wydłużyłem (lub skruciłem) sztangę żeby wyeliminować te przeładowywanie, jeżdżę z przyczepą kampingową waga 1300 kg wcześniej jak dawałem ostro do pieca to przeładowywało i chwilowo się zawieszał po tej korekcie było trochę lepiej

może rozebrać i podmienić geometrię bo mam drugą turbinę rozkręconą ale też brudną czy to się oddaje do piaskowania czy wystarczy zmywakiem plus jakaś chemia
Piotruś pisze:na ile wystarczy Ci cierpliwości
- jest jej jeszcze trochę

[ Dodano: 2012-08-29, 11:04 ]
jeszcze jedno pytanie czemu ona ciągnie trochę jakby za pużno potem jest nawet nawet po 2000 lekko się muli na 200 obr. dalej wstaje i nagle po przekroczeniu 2800 czuć wyrażnie lepsze przyspieszenie ( przed regulacją szangi było to przy 2500)

a byłem jeszcze na hamowni może znajdę gdzieś wydruk

[ Dodano: 2012-08-29, 11:12 ]
Obrazek

o znalazłem tylko nie pamiętam czy to było przed czy po zmianie na nowy N75 ale to chyba tu nie ma różnicy bo problem już wtedy występował

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 08 cze 2009, 23:01
Lokalizacja: Wawa

Post autor: salaj11 » 29 sie 2012, 11:40

czyli co soft się rozjechał????? - może poprzedni właściciel podnosił mu moc bo ja na pewno nie a wykres zrobiłem sobie od tak sprawdzić ile jeszcze tych szkap zostało

chyba by chamownia pokazała me ma coś więcej koni zresztą mówili jeże jest chyba fabryka

mogę np jutro zrobić logi na wyregulowanej sztandzę jak fabryka wypuszczała

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 08 cze 2009, 23:01
Lokalizacja: Wawa

Post autor: salaj11 » 29 sie 2012, 12:16

ok to już mniej więcej wiem co mam robić, jak mi się uda to wżucę może jutro resztę logów i zmienie te ustawienia sztrangi

pytanie co trzeba zmienić w vagu żeby te logi wyglądały bardziej czytelnie - żeby szybciej i częściej zczytywał dane z samochodu lub czytaj odświeżał tak jak jest to na tym przykładzie

http://vaglog.rtnet.pl/desire1991_94711.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja