witam, otóż mam taki problem że czasem jak jadę z przyczepą i daje dużo gazem to wywala mi błąd 00575 nie zawsze tylko jak mu dam duzo do pieca, natomiast jak jadę solo ziiera się normalnie tak powyżej 2000 obrotów ma lekka przydławkę potem jest w miarę normalnie ale powyżej 2800 obrotów czuć wyrażniej znaczne przyspieszenie, chodzi mi oto że te przyspieszenie nie jest jednolite raz lebsze raz gorsze.
Podciśnie nie sprawdzane
N75 nowy
grucha trzyma ciśnienie - sprawdzane
sztanga chodzi lekko sprawdzane po zdjęciu gruchy - i to mnie zdziwiło bo myślałem że są zatarte VTG chyba że sam mechanizm jest już wytarty i pod obciążeniem kuleje i mam takie objawy
logi robione rano
Grupy: 011,010 - http://vaglog.rtnet.pl/salaj_95727.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/salaj_95728.html
[ AKN 2.5 150 KM] A8 D2 2,5 tdi AKN sprawdzenie turbo i błęd
więć co kolego Piotruś, proponujesz?
miesiąc temu trochę chyba wydłużyłem (lub skruciłem) sztangę żeby wyeliminować te przeładowywanie, jeżdżę z przyczepą kampingową waga 1300 kg wcześniej jak dawałem ostro do pieca to przeładowywało i chwilowo się zawieszał po tej korekcie było trochę lepiej
może rozebrać i podmienić geometrię bo mam drugą turbinę rozkręconą ale też brudną czy to się oddaje do piaskowania czy wystarczy zmywakiem plus jakaś chemia
[ Dodano: 2012-08-29, 11:04 ]
jeszcze jedno pytanie czemu ona ciągnie trochę jakby za pużno potem jest nawet nawet po 2000 lekko się muli na 200 obr. dalej wstaje i nagle po przekroczeniu 2800 czuć wyrażnie lepsze przyspieszenie ( przed regulacją szangi było to przy 2500)
a byłem jeszcze na hamowni może znajdę gdzieś wydruk
[ Dodano: 2012-08-29, 11:12 ]
![Obrazek]()
o znalazłem tylko nie pamiętam czy to było przed czy po zmianie na nowy N75 ale to chyba tu nie ma różnicy bo problem już wtedy występował
miesiąc temu trochę chyba wydłużyłem (lub skruciłem) sztangę żeby wyeliminować te przeładowywanie, jeżdżę z przyczepą kampingową waga 1300 kg wcześniej jak dawałem ostro do pieca to przeładowywało i chwilowo się zawieszał po tej korekcie było trochę lepiej
może rozebrać i podmienić geometrię bo mam drugą turbinę rozkręconą ale też brudną czy to się oddaje do piaskowania czy wystarczy zmywakiem plus jakaś chemia
- jest jej jeszcze trochęPiotruś pisze:na ile wystarczy Ci cierpliwości
[ Dodano: 2012-08-29, 11:04 ]
jeszcze jedno pytanie czemu ona ciągnie trochę jakby za pużno potem jest nawet nawet po 2000 lekko się muli na 200 obr. dalej wstaje i nagle po przekroczeniu 2800 czuć wyrażnie lepsze przyspieszenie ( przed regulacją szangi było to przy 2500)
a byłem jeszcze na hamowni może znajdę gdzieś wydruk
[ Dodano: 2012-08-29, 11:12 ]
o znalazłem tylko nie pamiętam czy to było przed czy po zmianie na nowy N75 ale to chyba tu nie ma różnicy bo problem już wtedy występował
czyli co soft się rozjechał????? - może poprzedni właściciel podnosił mu moc bo ja na pewno nie a wykres zrobiłem sobie od tak sprawdzić ile jeszcze tych szkap zostało
chyba by chamownia pokazała me ma coś więcej koni zresztą mówili jeże jest chyba fabryka
mogę np jutro zrobić logi na wyregulowanej sztandzę jak fabryka wypuszczała
chyba by chamownia pokazała me ma coś więcej koni zresztą mówili jeże jest chyba fabryka
mogę np jutro zrobić logi na wyregulowanej sztandzę jak fabryka wypuszczała
ok to już mniej więcej wiem co mam robić, jak mi się uda to wżucę może jutro resztę logów i zmienie te ustawienia sztrangi
pytanie co trzeba zmienić w vagu żeby te logi wyglądały bardziej czytelnie - żeby szybciej i częściej zczytywał dane z samochodu lub czytaj odświeżał tak jak jest to na tym przykładzie
http://vaglog.rtnet.pl/desire1991_94711.html
pytanie co trzeba zmienić w vagu żeby te logi wyglądały bardziej czytelnie - żeby szybciej i częściej zczytywał dane z samochodu lub czytaj odświeżał tak jak jest to na tym przykładzie
http://vaglog.rtnet.pl/desire1991_94711.html