Witam. Mam problem z temperaturą silnika. Po naprawie klimatyzacji w skład której weszła wymiana sprężarki,wszystkich rurek no i ponownym nabiciu klimy(ful opcja z odgrzybianiem itp.) doszła jeszcze nowa chłodnica wody bo stara puszczała. Puki co było ok gdyż podczas odgrzybiania stała zapalona ok.2 godzin i mechanik nic nie mówił o złej temp. Ja odebrałem auto i pojechałem polatać. Podczas postoju skoczyła mi temp wody do prawie 100 stopni na wskaźniku więc od razu włączyłem ogrzewanie i rozpędziłem auto aż temp. spadła do 90. Pojechałem do owego znachora i stwierdził zepsutą wiskozę więc zamówiłem nową Z HELLI i założyliśmy. Jednak problem nie zniknął i jak włączam klimę to podczas postoju lub wolnej jazdy temp. skacze ale nie wiem do ilu dojdzie bo od razu wyłączam klimę. Bez włączonej klimy jest ok.bo trzyma 90 stopni.
-Wiskoza HELLA i jest dobra,
-Chłodnica niestety zamiennik jeden z taĂąszych,
-sprężarka i rurki używki a osuszacz,filterek i reszta nowe.Układ wypłukany wraz z chłodnicą klimy.
Nie wiem gdzie szukać przyczyny,może wskaźnik szwankuje,może trzeba jakiś błąd wykasować.Boje się ją pozostawić na klimię i patrzeć do ilu dojdzie temp.
[ A6 C5] Skacze temp.płynu na wskaźniku po włączeniu klimaty
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 lis 2011, 20:44
- Lokalizacja: Działoszyn
[ A6 C5] Skacze temp.płynu na wskaźniku po włączeniu klimaty
prędkość nie zabija ,tylko nagłe zatrzymanie!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 lis 2011, 20:44
- Lokalizacja: Działoszyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 lis 2011, 20:44
- Lokalizacja: Działoszyn
Podpieliśmy vaga i okazało się że temp. na liczniku nie pokrywa się ze wskazaniami na vagu bo jak na liczniku mam 90 to na vagu pod 100. Po włączeniu się wiatraków temp. niewiele się zbiła na vagu .Podpieliśmy na zbiorniczku wyrównawczym przyrząd z płynem do badania czy us zczelka pod głowicą nie puszcza i płyn się zabarwił więc uszczelki pod głowicą do wywalenia. No i klops
<szok>



prędkość nie zabija ,tylko nagłe zatrzymanie!!!