Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFB 2.5 150 KM] wzrosło spalanie po wymianie pompy wtrysko

Silniki wysokoprężne
florek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 29 sty 2012, 18:00
Lokalizacja: Ruda Śląska

[ AFB 2.5 150 KM] wzrosło spalanie po wymianie pompy wtrysko

Post autor: florek102 » 25 lip 2012, 10:36

witam czy wzrost spalania moze byc przyczyna spartolenia pompy wtryskowej ? 2 tyg temu mechanik mi robił pompe bo zdechła całkiem... po odbiorze jest tak ze jak sie przymuli auto to za mna zostaje czarna chmura czego wczesniej nie było :/ przy normalnej jeździe miałem spalanie w granicach 7/100 a teraz chyba ponad 12 choc patrzac na komputer to niby 5,8 ale po wirze w baku to nie realne bo wlałem 25litrów i przejechałem na tym 200km :/ jeszcze dodatkowo zaczoł sie ciagle zapowietrzac ze teraz mechanik kombinuje z zaworkami zwrotnymi i uszczelkami miedzianymi
Ostatnio zmieniony 26 lip 2012, 22:08 przez florek102, łącznie zmieniany 1 raz.

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 25 lip 2012, 14:32

Kolego zapodaj zestaw logow. bedzie cos wiadomo.

tomaszek99

Post autor: tomaszek99 » 25 lip 2012, 18:37

florek102, to to zwykły mechanik naprawiał Ci pompe??
jakiś taki bez sprzętu specjalistycznego.

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 25 lip 2012, 19:38

Kolego, jezeli nie masz kabla to moze jest jakis kolega z forum ktory Ci pomoze logi zebrac...
watpie czy jakis mechanik bylby w stanie to sam ogarnac... chyba, ze wymiana tranzystora ;p

florek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 29 sty 2012, 18:00
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: florek102 » 26 lip 2012, 20:36

gościu komus niby to zleca, ale dzis juz mnie krew zalała jak z nim rozmawiałem. Oddałem auto by zrobili pompe wiec w momencie jak sie zaczoł zapowietrzac to na warsztat odrazu auto pojechało. Dzis rano mechanik mi powiedział ze to winna wałków rozrzadu to sie pytałem co ma piernik do wiatraka :p fakt faktem widac ze juz nie sa nowe ale obstawiam ze 100tys wytrzymia, no moze 80 :P maja teraz dalej kombinowac co to jest, jak nie dadza rady to krótka piłka oddaje pompe do sprawdzenia do boscha jak sie okaze ze pompa puszcza to regeneracja na ich koszt. Bo przed naprawa nie było zadnych problemów, auto paliło na dotyk

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 26 lip 2012, 20:40

Jednym słowem spier....robote. Raczej wina pompy choć logi by sie przydały. Wałki do tego nic nie mają. Jak ktoś nie wie co jest grane to wymysla. Znam z doswiadczenia tez takie przypadki

florek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 29 sty 2012, 18:00
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: florek102 » 26 lip 2012, 20:46

na jutro auto ma byc poskładane i jak dalej bedzie jak jest to zawoze do mojego stałego mechanika co wprawdzie nie jest pompiarzem ale przynajmiej nie zmysla ciekawych bajek i wtedy dalej zobaczymy co to moze byc i moze uda sie go na szybko podpiac pod kompa. Słyszałem opcje próby podpiecia pompy prosto pod bak omijajac filtry itp ze to niby najlepszy sposób na test pompy. jest to prawda ?

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 26 lip 2012, 21:11

Taka próba może ewentualnie wykryć zapowietrzanie sie, ale na pewno to nie bedzie przyczyną kopcenia

florek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 29 sty 2012, 18:00
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: florek102 » 26 lip 2012, 21:15

mechanik z kopceniem twierdzi ze to przez turbine... czarny dym niby jest z turbiny :| czego wczesniej ale oczywiscie nigdy nie było

Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 26 lip 2012, 22:51

florek102, sprawdz jeszcze ustawienie kata wtrysku <okok> niby drobnostka a poprawne ustawienie duzo zmienia :)

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 26 lip 2012, 23:09

u mnie jest zwalona kalibracja ( bo w 001 mam ok 9 jednostek :D )..ale dzisiaj a6 na trasie Wawa - wsch ok 200 km, spalila....ok 6.5 litra...
Wiem, ciezko uwiezyc, ale sam jestem w szoku...

florek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 29 sty 2012, 18:00
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: florek102 » 27 lip 2012, 19:46

samochód poskładali ale juz im nie zapalił i wkoncu gosciu postanowił wymontowac pompe i ja sprawdzic... nie było mnie tam dzis bo juz nie chciałem sie nerwowac ale znajomy po drodze wpadł i podobno elektronika pompy która akurat została z starej pompy. Teraz pytanie czy na daremno mi wymieniali spód pompy czy sterownik to poprostu kolejne obstawianie mozliwosci ? :/ bo ma to cos wspólnego z zapowietrzaniem sie układu ?

Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 02 sie 2012, 15:09

florek102, i jak tam sprawy auduni <mysli>

florek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 29 sty 2012, 18:00
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: florek102 » 09 sie 2012, 21:14

pompa zamieniona na inna auto działac działa póki co ale... od 4 biegu sie zaczyna dusic, wkreca sie do 3 tys i ją przymula niczym na walnietym zawoze egr.Max moja predkość to było 140/150km/h. Niby komputer wywalał koncówke konta wtrysku zrobili pare prób z przestawianiem ale nic nie dało. Troche mnie zdziwiło ich ustawiania kąta bo to było krecenie na oko. Do wtorku musze tak sobie pojeździc a potem oddaje auto dalej do dopieszczania

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 10 sie 2012, 06:47

florek102 pisze:pompa zamieniona na inna auto działac działa póki co ale... od 4 biegu sie zaczyna dusic, wkreca sie do 3 tys i ją przymula niczym na walnietym zawoze egr.Max moja predkość to było 140/150km/h. Niby komputer wywalał koncówke konta wtrysku zrobili pare prób z przestawianiem ale nic nie dało. Troche mnie zdziwiło ich ustawiania kąta bo to było krecenie na oko. Do wtorku musze tak sobie pojeździc a potem oddaje auto dalej do dopieszczania
Kolego...czy jestes w stanie zapodac logi ?

Ustawianie kata wtrysku na "oko" ?
Gdyby tam byl Piotrek to chyba doszlo by do rekoczynow :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja