[ AFB 2.5 150 KM] wzrosło spalanie po wymianie pompy wtrysko
[ AFB 2.5 150 KM] wzrosło spalanie po wymianie pompy wtrysko
witam czy wzrost spalania moze byc przyczyna spartolenia pompy wtryskowej ? 2 tyg temu mechanik mi robił pompe bo zdechła całkiem... po odbiorze jest tak ze jak sie przymuli auto to za mna zostaje czarna chmura czego wczesniej nie było
przy normalnej jeździe miałem spalanie w granicach 7/100 a teraz chyba ponad 12 choc patrzac na komputer to niby 5,8 ale po wirze w baku to nie realne bo wlałem 25litrów i przejechałem na tym 200km
jeszcze dodatkowo zaczoł sie ciagle zapowietrzac ze teraz mechanik kombinuje z zaworkami zwrotnymi i uszczelkami miedzianymi
Ostatnio zmieniony 26 lip 2012, 22:08 przez florek102, łącznie zmieniany 1 raz.
-
tomaszek99
gościu komus niby to zleca, ale dzis juz mnie krew zalała jak z nim rozmawiałem. Oddałem auto by zrobili pompe wiec w momencie jak sie zaczoł zapowietrzac to na warsztat odrazu auto pojechało. Dzis rano mechanik mi powiedział ze to winna wałków rozrzadu to sie pytałem co ma piernik do wiatraka
fakt faktem widac ze juz nie sa nowe ale obstawiam ze 100tys wytrzymia, no moze 80 :P maja teraz dalej kombinowac co to jest, jak nie dadza rady to krótka piłka oddaje pompe do sprawdzenia do boscha jak sie okaze ze pompa puszcza to regeneracja na ich koszt. Bo przed naprawa nie było zadnych problemów, auto paliło na dotyk
na jutro auto ma byc poskładane i jak dalej bedzie jak jest to zawoze do mojego stałego mechanika co wprawdzie nie jest pompiarzem ale przynajmiej nie zmysla ciekawych bajek i wtedy dalej zobaczymy co to moze byc i moze uda sie go na szybko podpiac pod kompa. Słyszałem opcje próby podpiecia pompy prosto pod bak omijajac filtry itp ze to niby najlepszy sposób na test pompy. jest to prawda ?
samochód poskładali ale juz im nie zapalił i wkoncu gosciu postanowił wymontowac pompe i ja sprawdzic... nie było mnie tam dzis bo juz nie chciałem sie nerwowac ale znajomy po drodze wpadł i podobno elektronika pompy która akurat została z starej pompy. Teraz pytanie czy na daremno mi wymieniali spód pompy czy sterownik to poprostu kolejne obstawianie mozliwosci ?
bo ma to cos wspólnego z zapowietrzaniem sie układu ?
pompa zamieniona na inna auto działac działa póki co ale... od 4 biegu sie zaczyna dusic, wkreca sie do 3 tys i ją przymula niczym na walnietym zawoze egr.Max moja predkość to było 140/150km/h. Niby komputer wywalał koncówke konta wtrysku zrobili pare prób z przestawianiem ale nic nie dało. Troche mnie zdziwiło ich ustawiania kąta bo to było krecenie na oko. Do wtorku musze tak sobie pojeździc a potem oddaje auto dalej do dopieszczania
-
michok
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Kolego...czy jestes w stanie zapodac logi ?florek102 pisze:pompa zamieniona na inna auto działac działa póki co ale... od 4 biegu sie zaczyna dusic, wkreca sie do 3 tys i ją przymula niczym na walnietym zawoze egr.Max moja predkość to było 140/150km/h. Niby komputer wywalał koncówke konta wtrysku zrobili pare prób z przestawianiem ale nic nie dało. Troche mnie zdziwiło ich ustawiania kąta bo to było krecenie na oko. Do wtorku musze tak sobie pojeździc a potem oddaje auto dalej do dopieszczania
Ustawianie kata wtrysku na "oko" ?
Gdyby tam byl Piotrek to chyba doszlo by do rekoczynow :P










