Witam wszystkich mam problem z alternatorem a mianowicie już dwa razy wymieniałem regulator napięcia i efekt był taki że raz jezdziłem 2 dni zrobiłem około 120km i ponownie jakby go spaliło i znowu ładowanie 17.5 volta
Kolejny raz wymieniłem regulator i problem ponownie sie pojawił przejechałem około 20 km i znowy padł regulator napięcia
Jesli ktoś miał podobny problem bać wie co jest przyczyną prosze o pomoc
Pozdrawiam
[ AKN 2.5 150 KM] [Audi a6 c5 2.5 tdi v6 ] problem z alterna
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Najlepiej takiej jak producent alternatora. Ja mam Valeo 120A (chociaż lepsza opinię ma Bosch) więc został zamontowany Valeo.JARGUT pisze:Jakiej firmy najlepiej założyć
Tu nie chciałbym się wymądrzać ani zgadywac. Jeśli wymontowujesz alternator to należałoby go sprawdzić kompleksowo, jesli tylko regulator bez wyciągania alternatora to może bym jeden raz zaryzykował (zalezy ile będzie kosztował regulatorJARGUT pisze:Kolega mówił że moge mieć uwaloną diode i dla tego tak sie dzieje sam nie wiem czy mogło by tak być !

Części samochodowe online - Motostacja pl
Też miałem taki przypadek,ale nie w audi. Wysokie ładowanie ok 15-15,5v i pulsowało. Wymiana regulatora- zero efektu. Demontaż alternatora i wylutowanie mostków prostowniczych. Na jednym mostku nie pamiętam którym przebicie miała jedna dioda.
Kupiłem alternator ze szrotu, przełożyłem mostek, nowy regulator, łożyska i śmiga już rok.
Kupiłem alternator ze szrotu, przełożyłem mostek, nowy regulator, łożyska i śmiga już rok.