[ AFB 2.5 150 KM] nagle zgasł
[ AFB 2.5 150 KM] nagle zgasł
witam czytam i czytam i nie umie nic konkretnego znaleźć... auto ciagle odpalało bez problemu i jeździło bez zarzutów, ale ost zamrugała pare razy kontrolka swiec żarowych i po 40km auto poprostu zgaslo i wiecej nie zagadało... Paliwo na wtryski idzie ale nie wiadomo czy pod wystarczajacym cisnieniem. Jedynie na plaku zagadał
jak obstawiacie sterownik pompy ?
jak obstawiacie sterownik pompy ?
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Re: nagle zgasł
Kolego robiles juz pompe ?:Pflorek102 pisze:witam czytam i czytam i nie umie nic konkretnego znaleźć... auto ciagle odpalało bez problemu i jeździło bez zarzutów, ale ost zamrugała pare razy kontrolka swiec żarowych i po 40km auto poprostu zgaslo i wiecej nie zagadało... Paliwo na wtryski idzie ale nie wiadomo czy pod wystarczajacym cisnieniem. Jedynie na plaku zagadał
jak obstawiacie sterownik pompy ?
u mnei bylo podobnie ale nie moglem w ogole odpalic samochodu ( cala pompa + sterownik ).
do tego jeszcze wtryskiwacz sterujacy powiedzial papa.
Jak kolega napisal, logi. Inaczej mozesz rownie dobrze isc do wrozki :P
to może być kolejny przypadek czujnija g210 pod tylną kanapą masz dwa otwory dostępu do baku odkręć tą po prawej stronie masz tam dwie wtyczki odepnij tą mała i spróbuj odpalić a sprawdz czy chodzi pompka elektryczna w baku która też jest po tej stronie.... bo jeżeli nie chodzi pompka a po odpięcu tej wtyczki auto zapali i masz mało paliwa grozi to zapowietrzeniem silnika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
-ake-25-180-km-ake-odpala-na-dotyk-ale- ... t47476.htm
Mi to jednak wygląda na błąd typu 1441. Także na razie na spokojnie z tą regeneracją VP
Mi to jednak wygląda na błąd typu 1441. Także na razie na spokojnie z tą regeneracją VP
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Kolego nie twierdzilem, ze pompa jest do regeneracji. Po prostu dziele sie doswiadczeniem...citrin pisze:-ake-25-180-km-ake-odpala-na-dotyk-ale- ... t47476.htm
Mi to jednak wygląda na błąd typu 1441. Także na razie na spokojnie z tą regeneracją VP
Z tego co zamiesciles to faktycznie mozesz miec racje....
Panowie powoli niestresowac kolegi
przerabialem-wiec opowiem wrazenia
stanelo nieodpala rope podaje (tak podaje ale to nie jest cisnienie jakie wtrysk potrzebuje) przykladalem palec i jakos nie urwalo go
zaczniemy od najtanszej wersi , trazystor siadl szybka wymiana pare zlotych samemu wymienic , czego ja dokonalem robiac na pompie ok 5-6 tys km
bedzie kasa i czas to kolega zabiera sie za regeneracie pompy , z tym ze przez ten czas OOOO bedzie jak 4 woly a nie audi
to taka szybka pompc
przerabialem-wiec opowiem wrazenia
stanelo nieodpala rope podaje (tak podaje ale to nie jest cisnienie jakie wtrysk potrzebuje) przykladalem palec i jakos nie urwalo go
zaczniemy od najtanszej wersi , trazystor siadl szybka wymiana pare zlotych samemu wymienic , czego ja dokonalem robiac na pompie ok 5-6 tys km
bedzie kasa i czas to kolega zabiera sie za regeneracie pompy , z tym ze przez ten czas OOOO bedzie jak 4 woly a nie audi
to taka szybka pompc
na warsztacie stwierdzili ze pompa... dzis holuje auto na inny warsztat gdzie sa w stanie okreslic czy czesc mechaniczna czy tylko sterownik. Moze sie okaze cos innego bo tamci w temacie diesla okazali sie dosc słabi bo nic nie sa w stanie okreslic poza słabym cisnieniem na wtryskach
[ Dodano: 2012-07-04, 21:34 ]
na komputerze wyszła awaria nastawnika a po zdjeciu pompy okazało sie ze zatarła sie, recznie nawet nie da sie jej ruszyc
[ Dodano: 2012-07-04, 21:34 ]
na komputerze wyszła awaria nastawnika a po zdjeciu pompy okazało sie ze zatarła sie, recznie nawet nie da sie jej ruszyc
no stara pompa śmiec, w środku opiłki metalu sie da wypatrzec. Ale tyle dobrze ze mechanik w 3 dni mi auto oddał naprawione wiec na dobre wyszła zmiana warsztatu :P
[ Dodano: 2012-07-23, 22:59 ]
auto pojeździło tydzien i zaczeła sie kolejna z nim historia... zapowietrza sie nonstop, pierw było ze po nocy sie zapowietrzył to odpalał i gasł odrazu potem 3 godziny az wkoncu wystarcza mu postój ponad godzinke i wogóle juz nie zapala bez odpowietrzenia
wymieniłem powroty z wtrysków bo na jednej str wygladały podejrzanie ale bez efektu. Ciekawe czy to znowu nie pompa:/
[ Dodano: 2012-07-23, 22:59 ]
auto pojeździło tydzien i zaczeła sie kolejna z nim historia... zapowietrza sie nonstop, pierw było ze po nocy sie zapowietrzył to odpalał i gasł odrazu potem 3 godziny az wkoncu wystarcza mu postój ponad godzinke i wogóle juz nie zapala bez odpowietrzenia
wymieniłem powroty z wtrysków bo na jednej str wygladały podejrzanie ale bez efektu. Ciekawe czy to znowu nie pompa:/
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga