Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEB 1.8 150 KM] Problem przy odpalaniu

Silniki benzynowe
qnitus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 30 sty 2012, 11:32
Lokalizacja: ślaskie

Post autor: qnitus » 27 cze 2012, 21:44

Dziękuje za zainteresowanie dodam nowy objaw który dziś doszedł i powtorzył się 2 raz,otóz gdy przy okolo 150/160 km/h gwaltownie przyśpieszam z automatu przerzuca na gaz.Miałem już taki problem i byłem z tym u gazownika i krecił coś przy reduktorze(KME red 1) i od tamtej pory zaczeły sie problemy z porannym odpalaniem.
W każdym razie jutro do niego jadę zobaczymy co powie.

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 27 cze 2012, 23:48

Przykro mi ale twój gazownik do najlepszych nie należy,ale nie poddawaj się masz lpg na gwarancji.Jak będziesz u niego niech ci szczyta błędy.Napisz jakie były,domyslam sie ze reduktor to kme silwer,hanki jak najbardziej ok,powinno to chulac aż do odcinki.
qnitus pisze:Dziękuje za zainteresowanie dodam nowy objaw który dziś doszedł i powtorzył się 2 raz,otóz gdy przy okolo 150/160 km/h gwaltownie przyśpieszam z automatu przerzuca na gaz
Rozumiem że przerzuca ci na pb.I koniecznie niech czyśći parownik.U ciebie nie ma z tym az tak duzo roboty.Ja mam dwa parowniki w nadkolu tu jest robota z czyszczeniem.

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 28 cze 2012, 10:39

podlacze sie mam taki sam objaw nie zapala za 1 razem dopiero za 2 ? nie bylo tak , gazu nie posiadam i nie posiadalem co to moze byc? jakis czas temu zmienilem swiece ( okolo 2,3 miesiecy ) z NGK na BOSCH super plus 4 , bylo dobrze teraz nie trybi zawsze z rana od kopa ?
ANIMAL

qnitus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 30 sty 2012, 11:32
Lokalizacja: ślaskie

Post autor: qnitus » 28 cze 2012, 14:07

A więc byłem u gazownika i ....:

1.reduktor wg niego jest git i trzyma co ma potwierdzać brak spadku cisnienia ktore na biegu jałowym wynosi ok 1,15 bez zadnych wachniec w doll czasem bylo 1,16
2.zostala zmieniona temperatura przełaczania na gaz z 30 na 40 oraz zmieniony czas przełaczania z 3 na 9 s
3.na zasugerowanie ze to byc moze zaciaprany parownik uslyszalem ze to raczej nie i wrozenie z fusow
4 na koniec dodam ze VAG zadnych bledow nie pokazal

teraz zostaje poczekac do rana i zobaczyc jak bedzie.

Awatar użytkownika
HattoriHonza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin, Polska

Post autor: HattoriHonza » 29 cze 2012, 18:22

Ja stwierdzam znaczącą poprawę. Jeden dzieĂą jeździłem tylko na benzynie, dzisiaj rano zapalił PRAWIE normalnie - wskoczył na 500obr, dodałem gazu i było normalnie. A tak to za 3cim razem odpalał.

qnitus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 30 sty 2012, 11:32
Lokalizacja: ślaskie

Post autor: qnitus » 29 cze 2012, 21:22

No tak ale nie o to chodzi żeby jezdzić na benzynie czy też pod koniec jazdy przełaczać na benzyne.
Wracając do tematu dziś podpiałem Vaga i wyskoczyl błąd 561 dotyczący zbyt bogatej mieszanki.Ale teraz pytanie ponieważ wczoraj jak jechałem wydmuchało mi dosłownie rurę z kołnierza przy kolektorze wydechowym przed sondą i pytanie czy ten błąd może być spowodowany tą awarią.

pozdrawiam. Obrazek

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 30 cze 2012, 08:43

Zapchany katalizator !!!! Wytnij !!! niech tylko sprawdzą ciśnienie spalin, ale na 99,99% masz zaklejony katalizator, jak nie wytniesz to będziesz miał w najbliższym czasie turbinę do wymiany.
Błąd miałeś chyba zbyt ubogiej mieszanki - bo powietrze dostaje się do wydechu przed sondę - tak to efekt tego pęknięcia.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 30 cze 2012, 09:27

qnitus pisze:wyskoczyl błąd 561 dotyczący zbyt bogatej mieszanki.Ale teraz pytanie ponieważ wczoraj jak jechałem wydmuchało mi dosłownie rurę z kołnierza przy kolektorze wydechowym przed sondą i pytanie czy ten błąd może być spowodowany tą awarią.
Tak.
Jeśli jest nieszczelność w układzie dolotowym za turbiną.

Awatar użytkownika
HattoriHonza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin, Polska

Post autor: HattoriHonza » 07 lip 2012, 01:32

U mnie problem rozwiązany. ÂŻadnego mechanicznego uszkodzenia, wystarczyło ogarnięcie korekt i map gazu. Nie znam się na tym, gazownik ustawił mapę jakoś inaczej i już mi go nie zalewa z rana i pali od strzała. Ciekawe jak będzie w zimie - powiedział, że ma być git;p

qnitus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 30 sty 2012, 11:32
Lokalizacja: ślaskie

Post autor: qnitus » 08 lip 2012, 14:49

U mnie podobnie jestem po wstepnej regulacji bo było za bogato i jest ciut lepiej ale, jutro jadę na dokładniejsze testy - niestety olałem mojego gazownika ktory notabene nie dość ze skroił mnie za montaż instalacji to jeszcze twierdzi ze nie mam sie co przejmować - ehhh recę opadają na każdym kroku chca Cię wyr..ać - pozdrawiam.

[ Dodano: 2012-07-12, 09:36 ]
Problem rozwiązany - okazało się że jedna z 4 srub reduktora się poluzowała i wystarczyło dokrecić.
Szkoda tylko że dopiero 3 gazownikowi chciało się zerknać pod maskę a nie tylko laptop i odczytywanie wskazaĂą z komputera jakby to jakaś wyrocznia była - dziękuje wszytkim za sugestie i rady pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl