[ AEB 1.8 150 KM] Problem przy odpalaniu
Dziękuje za zainteresowanie dodam nowy objaw który dziś doszedł i powtorzył się 2 raz,otóz gdy przy okolo 150/160 km/h gwaltownie przyśpieszam z automatu przerzuca na gaz.Miałem już taki problem i byłem z tym u gazownika i krecił coś przy reduktorze(KME red 1) i od tamtej pory zaczeły sie problemy z porannym odpalaniem.
W każdym razie jutro do niego jadę zobaczymy co powie.
W każdym razie jutro do niego jadę zobaczymy co powie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
Przykro mi ale twój gazownik do najlepszych nie należy,ale nie poddawaj się masz lpg na gwarancji.Jak będziesz u niego niech ci szczyta błędy.Napisz jakie były,domyslam sie ze reduktor to kme silwer,hanki jak najbardziej ok,powinno to chulac aż do odcinki.
Rozumiem że przerzuca ci na pb.I koniecznie niech czyśći parownik.U ciebie nie ma z tym az tak duzo roboty.Ja mam dwa parowniki w nadkolu tu jest robota z czyszczeniem.qnitus pisze:Dziękuje za zainteresowanie dodam nowy objaw który dziś doszedł i powtorzył się 2 raz,otóz gdy przy okolo 150/160 km/h gwaltownie przyśpieszam z automatu przerzuca na gaz
A więc byłem u gazownika i ....:
1.reduktor wg niego jest git i trzyma co ma potwierdzać brak spadku cisnienia ktore na biegu jałowym wynosi ok 1,15 bez zadnych wachniec w doll czasem bylo 1,16
2.zostala zmieniona temperatura przełaczania na gaz z 30 na 40 oraz zmieniony czas przełaczania z 3 na 9 s
3.na zasugerowanie ze to byc moze zaciaprany parownik uslyszalem ze to raczej nie i wrozenie z fusow
4 na koniec dodam ze VAG zadnych bledow nie pokazal
teraz zostaje poczekac do rana i zobaczyc jak bedzie.
1.reduktor wg niego jest git i trzyma co ma potwierdzać brak spadku cisnienia ktore na biegu jałowym wynosi ok 1,15 bez zadnych wachniec w doll czasem bylo 1,16
2.zostala zmieniona temperatura przełaczania na gaz z 30 na 40 oraz zmieniony czas przełaczania z 3 na 9 s
3.na zasugerowanie ze to byc moze zaciaprany parownik uslyszalem ze to raczej nie i wrozenie z fusow
4 na koniec dodam ze VAG zadnych bledow nie pokazal
teraz zostaje poczekac do rana i zobaczyc jak bedzie.
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
No tak ale nie o to chodzi żeby jezdzić na benzynie czy też pod koniec jazdy przełaczać na benzyne.
Wracając do tematu dziś podpiałem Vaga i wyskoczyl błąd 561 dotyczący zbyt bogatej mieszanki.Ale teraz pytanie ponieważ wczoraj jak jechałem wydmuchało mi dosłownie rurę z kołnierza przy kolektorze wydechowym przed sondą i pytanie czy ten błąd może być spowodowany tą awarią.
pozdrawiam.
Wracając do tematu dziś podpiałem Vaga i wyskoczyl błąd 561 dotyczący zbyt bogatej mieszanki.Ale teraz pytanie ponieważ wczoraj jak jechałem wydmuchało mi dosłownie rurę z kołnierza przy kolektorze wydechowym przed sondą i pytanie czy ten błąd może być spowodowany tą awarią.
pozdrawiam.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zapchany katalizator !! Wytnij ! niech tylko sprawdzą ciśnienie spalin, ale na 99,99% masz zaklejony katalizator, jak nie wytniesz to będziesz miał w najbliższym czasie turbinę do wymiany.
Błąd miałeś chyba zbyt ubogiej mieszanki - bo powietrze dostaje się do wydechu przed sondę - tak to efekt tego pęknięcia.
Błąd miałeś chyba zbyt ubogiej mieszanki - bo powietrze dostaje się do wydechu przed sondę - tak to efekt tego pęknięcia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Tak.qnitus pisze:wyskoczyl błąd 561 dotyczący zbyt bogatej mieszanki.Ale teraz pytanie ponieważ wczoraj jak jechałem wydmuchało mi dosłownie rurę z kołnierza przy kolektorze wydechowym przed sondą i pytanie czy ten błąd może być spowodowany tą awarią.
Jeśli jest nieszczelność w układzie dolotowym za turbiną.
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
U mnie podobnie jestem po wstepnej regulacji bo było za bogato i jest ciut lepiej ale, jutro jadę na dokładniejsze testy - niestety olałem mojego gazownika ktory notabene nie dość ze skroił mnie za montaż instalacji to jeszcze twierdzi ze nie mam sie co przejmować - ehhh recę opadają na każdym kroku chca Cię wyr..ać - pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-07-12, 09:36 ]
Problem rozwiązany - okazało się że jedna z 4 srub reduktora się poluzowała i wystarczyło dokrecić.
Szkoda tylko że dopiero 3 gazownikowi chciało się zerknać pod maskę a nie tylko laptop i odczytywanie wskazaĂą z komputera jakby to jakaś wyrocznia była - dziękuje wszytkim za sugestie i rady pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-07-12, 09:36 ]
Problem rozwiązany - okazało się że jedna z 4 srub reduktora się poluzowała i wystarczyło dokrecić.
Szkoda tylko że dopiero 3 gazownikowi chciało się zerknać pod maskę a nie tylko laptop i odczytywanie wskazaĂą z komputera jakby to jakaś wyrocznia była - dziękuje wszytkim za sugestie i rady pozdrawiam.