Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEB 1.8 150 KM] Problem przy odpalaniu

Silniki benzynowe
qnitus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 30 sty 2012, 11:32
Lokalizacja: ślaskie

[ AEB 1.8 150 KM] Problem przy odpalaniu

Post autor: qnitus » 23 cze 2012, 09:41

Witam panowie ostatnio tj od około 2tygodni zaobserwowałem taki objaw że jak rano odpalam auto po nocy to albo gaśnie i muszę odpalać 2 raz albo obroty schodzą do około 500 i tak jakby nie ciągnął (trochę się dusi),jak dodam gazu to nie gaśnie.Potem już nie ma problemu z odpalaniem, pali na dotyk - jakieś pomysły???

Awatar użytkownika
PawełFan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 05 kwie 2012, 16:52
Lokalizacja: Dziergowice/Kędzierzyn

Post autor: PawełFan » 23 cze 2012, 11:50

Mam ten sam problem,jak jest ciepły to już nie ma tego problemu.
przyczyn może byc wiele podepnij VAGa.
TAk Ci wiekszość doradzi.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2782
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 23 cze 2012, 12:12

qnitus, gdyby to był fiat 126p, to może być gaźnik lub filtr... ale przecie to jest audi A6 ;-) Bez sprawdzenia VAG'a, to można gdybać... wrózby z fusów po kawie ;-)
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 23 cze 2012, 12:22

Ja tylko jeszcze dodam, że było na forum użyj opcji "szukaj"

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 23 cze 2012, 12:30

Prawdopodobna przyczyna to lpg,rozebrać parownik przeczyśćic powinno być ok.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 23 cze 2012, 12:39

A co ma do tego parownik skoro pierwszy rozruch jest na benzynie? Odczytać błędy, zrobić logi, jeździć na samej benzynie - doprowadzić do porządku, potem doprowadzić do porządku gaz i sprawa załatwiona.

qnitus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 30 sty 2012, 11:32
Lokalizacja: ślaskie

Post autor: qnitus » 23 cze 2012, 13:10

Sory zapomniałem dodać na Vagu błedów brak , ale racją jest że problem zaczął pojawiać się po założeniu LPG.Hmm a czy może byc to zwiazane ze świecami ew przewodami bo dziś jak wlączyłem to się wsłuchalem i auto jakby nie paliło na wszystkie gary (po odpaleniu obrotomierz wchodzi na ok 1000 potem spada i jakby go coś przytykało dodam gazu to chwilę zwieszka i potem normalnie trzyma prawidłowe obroty.

Awatar użytkownika
PawełFan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 05 kwie 2012, 16:52
Lokalizacja: Dziergowice/Kędzierzyn

Post autor: PawełFan » 23 cze 2012, 13:37

qnitus pisze:Sory zapomniałem dodać na Vagu błedów brak , ale racją jest że problem zaczął pojawiać się po założeniu LPG.Hmm a czy może byc to zwiazane ze świecami ew przewodami bo dziś jak wlączyłem to się wsłuchalem i auto jakby nie paliło na wszystkie gary (po odpaleniu obrotomierz wchodzi na ok 1000 potem spada i jakby go coś przytykało dodam gazu to chwilę zwieszka i potem normalnie trzyma prawidłowe obroty.
Mogą Być swiece i przewody :)
dawno zakładałeś gaz?

qnitus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 30 sty 2012, 11:32
Lokalizacja: ślaskie

Post autor: qnitus » 23 cze 2012, 14:28

Nie instalacja ma jakies 2500 km z czego po 1000 bylem na dostrajaniu generalnie auto chodzi na gazie bez zarzutu,tylko to odpalanie.
Instalka to Stag 4 , KME , i wtryski Hana wiec raczej sprawdzony zestaw.



A może tak zapytam znacie kogoś z Katowic wzglednie okolic kto( najlepiej klubowicz) zna się na regulacji LPG i podjałby sie oczywiście nie charytatywnie zerknąć co może być nie tak bo jestem po rozmowie z gazownikiem i odnoszę dziwne wrażenie że mnie zbywa(kazał wlać dodatek do Pb) <wrrr>???

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 23 cze 2012, 16:53

tomekkk1 pisze:A co ma do tego parownik skoro pierwszy rozruch jest na benzynie? Odczytać błędy, zrobić logi, jeździć na samej benzynie - doprowadzić do porządku, potem doprowadzić do porządku gaz i sprawa załatwiona.
Wybacz ale ma i to najczęściej wina lpg,gaz dostaje się do dolotu mieszanka za bogata i kicha.A sprawdzic to sam mozesz zakręc lpg i po 24h będzie palil od strzała.

qnitus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 30 sty 2012, 11:32
Lokalizacja: ślaskie

Post autor: qnitus » 27 cze 2012, 09:51

krzys19600 miałeś rację od 2 dni jazda na benzynie i dziś rano zapalil jak dawniej od strzała.Pytanie tylko jak zagadać do gazownika który zbywa mnie mowiac ze tak ma być.Rozważam udanie sie do innego gazownika w celu regulacji ale dowiedziałem sie ze moge stracic gwarancje na instalacje.

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 27 cze 2012, 10:31

Powiedz gazownikowi zeby ci przeczyścil parownik,i tak za to będziesz musial zapłacić.I najwazniejsze zmieĂą miejsce gdzie tankujesz gaz to wszystko to wina kiepskiego gazu który zakleja parownik.Tu zadna regulacja nie jest potrzebna.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 27 cze 2012, 12:14

Tu nie ma nic do czyszczenia, albo puszczają wtryski gazowe, albo reduktor puszcza podciśnieniem.

Awatar użytkownika
HattoriHonza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin, Polska

Post autor: HattoriHonza » 27 cze 2012, 13:27

Koledzy, mam dokładnie to samo. Zakładałem już jakiś czas temat o tym i solucji się nie doczekałem. Tutaj widzę jest nowy pomysł, sprawdzę u siebie jazdę tylko na benzynie przez kilka dni. Ale mam jeszcze pytanie - na benzynie zapala mi za około 3cim razem, potem już pali od strzała. Ale jak chcę go zapalić na gazie to też bez problemu pali od strzała:P To normalne i to wina reduktora gazu, czy u mnie może byc jakaś inna usterka?

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 27 cze 2012, 13:42

Zagór pisze:Tu nie ma nic do czyszczenia, albo puszczają wtryski gazowe, albo reduktor puszcza podciśnieniem
Zebym tego nie przerabiał nie wypowiadał bym sie.Reduktor zkleja się takim mazutem i puszcza ciśnienie do dolotu.
Dokładnie chodzi o tłoczek na spręzynce który nie powraca zaklejony tym mazutem i przepuszcza gaz do dolotu przy okazji czyści się mębrany.Przy rannym odpalaniu mieszanka za bogata i trzeba kręcic dość długo rozrusznikiem.90% przypadków jest tego przyczyną.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl