[ AEB 1.8 150 KM] Problem przy odpalaniu
[ AEB 1.8 150 KM] Problem przy odpalaniu
Witam panowie ostatnio tj od około 2tygodni zaobserwowałem taki objaw że jak rano odpalam auto po nocy to albo gaśnie i muszę odpalać 2 raz albo obroty schodzą do około 500 i tak jakby nie ciągnął (trochę się dusi),jak dodam gazu to nie gaśnie.Potem już nie ma problemu z odpalaniem, pali na dotyk - jakieś pomysły???
- Doc
- Administrator
- Posty: 2782
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
qnitus, gdyby to był fiat 126p, to może być gaźnik lub filtr... ale przecie to jest audi A6 Bez sprawdzenia VAG'a, to można gdybać... wrózby z fusów po kawie
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Sory zapomniałem dodać na Vagu błedów brak , ale racją jest że problem zaczął pojawiać się po założeniu LPG.Hmm a czy może byc to zwiazane ze świecami ew przewodami bo dziś jak wlączyłem to się wsłuchalem i auto jakby nie paliło na wszystkie gary (po odpaleniu obrotomierz wchodzi na ok 1000 potem spada i jakby go coś przytykało dodam gazu to chwilę zwieszka i potem normalnie trzyma prawidłowe obroty.
- PawełFan
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 16:52
- Lokalizacja: Dziergowice/Kędzierzyn
Mogą Być swiece i przewodyqnitus pisze:Sory zapomniałem dodać na Vagu błedów brak , ale racją jest że problem zaczął pojawiać się po założeniu LPG.Hmm a czy może byc to zwiazane ze świecami ew przewodami bo dziś jak wlączyłem to się wsłuchalem i auto jakby nie paliło na wszystkie gary (po odpaleniu obrotomierz wchodzi na ok 1000 potem spada i jakby go coś przytykało dodam gazu to chwilę zwieszka i potem normalnie trzyma prawidłowe obroty.
dawno zakładałeś gaz?
Nie instalacja ma jakies 2500 km z czego po 1000 bylem na dostrajaniu generalnie auto chodzi na gazie bez zarzutu,tylko to odpalanie.
Instalka to Stag 4 , KME , i wtryski Hana wiec raczej sprawdzony zestaw.
A może tak zapytam znacie kogoś z Katowic wzglednie okolic kto( najlepiej klubowicz) zna się na regulacji LPG i podjałby sie oczywiście nie charytatywnie zerknąć co może być nie tak bo jestem po rozmowie z gazownikiem i odnoszę dziwne wrażenie że mnie zbywa(kazał wlać dodatek do Pb) <wrrr>???
Instalka to Stag 4 , KME , i wtryski Hana wiec raczej sprawdzony zestaw.
A może tak zapytam znacie kogoś z Katowic wzglednie okolic kto( najlepiej klubowicz) zna się na regulacji LPG i podjałby sie oczywiście nie charytatywnie zerknąć co może być nie tak bo jestem po rozmowie z gazownikiem i odnoszę dziwne wrażenie że mnie zbywa(kazał wlać dodatek do Pb) <wrrr>???
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
Wybacz ale ma i to najczęściej wina lpg,gaz dostaje się do dolotu mieszanka za bogata i kicha.A sprawdzic to sam mozesz zakręc lpg i po 24h będzie palil od strzała.tomekkk1 pisze:A co ma do tego parownik skoro pierwszy rozruch jest na benzynie? Odczytać błędy, zrobić logi, jeździć na samej benzynie - doprowadzić do porządku, potem doprowadzić do porządku gaz i sprawa załatwiona.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
Koledzy, mam dokładnie to samo. Zakładałem już jakiś czas temat o tym i solucji się nie doczekałem. Tutaj widzę jest nowy pomysł, sprawdzę u siebie jazdę tylko na benzynie przez kilka dni. Ale mam jeszcze pytanie - na benzynie zapala mi za około 3cim razem, potem już pali od strzała. Ale jak chcę go zapalić na gazie to też bez problemu pali od strzała:P To normalne i to wina reduktora gazu, czy u mnie może byc jakaś inna usterka?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
Zebym tego nie przerabiał nie wypowiadał bym sie.Reduktor zkleja się takim mazutem i puszcza ciśnienie do dolotu.Zagór pisze:Tu nie ma nic do czyszczenia, albo puszczają wtryski gazowe, albo reduktor puszcza podciśnieniem
Dokładnie chodzi o tłoczek na spręzynce który nie powraca zaklejony tym mazutem i przepuszcza gaz do dolotu przy okazji czyści się mębrany.Przy rannym odpalaniu mieszanka za bogata i trzeba kręcic dość długo rozrusznikiem.90% przypadków jest tego przyczyną.