Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[Audi A6 C6] Wymiana przycisku start engine

Wnętrze
mareq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 27 gru 2009, 19:57
Lokalizacja: Śląsk

[Audi A6 C6] Wymiana przycisku start engine

Post autor: mareq » 13 cze 2012, 11:33

Witam
W związku z problemem jaki mam z wyłączaniem silnika przyciskiem stop engine zakupilem nowy. Juz sie przyszykowalewm do sciagania tunelu srodkowego aby dokonac wymiany ale widze ze przycisk nie jest przykrecany tylko ma blaszki wiec wyglada mi to na to ze latwo pojdzie z wymiana. Pytanie tylko jaka technika wyciagnac stary i czy dobrze mi sie zdaje ze da sie to tak zrobic. W zalczeniu zdjecie przycisku.
Bede wdzieczny za informacje i podpowiedz jak go wymienic mozliwie najprostrzym sposobem. Dzieki z gory :>

Obrazek Obrazek

bajera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 13 cze 2012, 16:00
Lokalizacja: wyszków

Post autor: bajera » 13 cze 2012, 19:53

witam ja mam problem ze skrzynia tiptronic w audi a6 zapalił sie tryb awaryjny to sie stało normalni ew trasie i teraz nie ma zadnego biegu jak przełaczam na d czy na r nic nie reaguje pomózcie
bajera

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 13 cze 2012, 20:02

bajera, napisałeś już przecież o swoim problemie: a6-c6-tiptronik-wymiana-oleju-vt18346,435.htm#517035
Ostatnio zmieniony 14 cze 2012, 11:26 przez 0x4B25A, łącznie zmieniany 2 razy.

bajera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 13 cze 2012, 16:00
Lokalizacja: wyszków

Post autor: bajera » 13 cze 2012, 20:05

NO TAK WIEM ALE JAKOS NIKT NIC NIE ODPISUJE :-(
bajera

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 13 cze 2012, 20:21

0x4B25A grubo wyszło <radocha>
to się nazywa czytać ze zrozumieniem

sorry za OT ale nie mogłem się pohamować <wysmiewacz>

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 13 cze 2012, 20:31

i w dodatku krzykiem chce nas wziac,no faktycznie gruuubo <uoee> <lol> .ja tez przepraszam za ot ;p

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 13 cze 2012, 21:03

No dokładnie koledzy... jeszcze mnie okrzyczał <zalamka> <rotfl>

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 14 cze 2012, 08:11

mareq
ÂŚciągasz meszek tipa, wyjmujesz oznaczenia biegów i już masz dostęp do przycisku start/stop od spodu.
Już mogłeś sprawić sobie przycisk od polifta. Wygląda zdecydowanie lepiej.

Ps barbarka1111 wtf?

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 14 cze 2012, 09:42

0x4B25A, Coś ty wrzucił za link? żona wie o tym :D ?

mareq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 27 gru 2009, 19:57
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mareq » 14 cze 2012, 09:54

Post sie zrobil dosc rozrywkowy <lol> z tym linkiem dobre... , sie usmialem z rana az przepona mnie zabolala <lol>

Co do meritum to dzieki kamilos-69 za podpowiedz, poszperam na forum jak sie w takim razie dobrac do tego mieszka i ramki aby czegos nie sknocic.
Przycisk z polifta jest extra i prawie sie na niego zdecydowalem ale , ... jest czarny (ramka) a w mojej wersji (do 2006r.) jest ona szara, wiec troche by to sie gryzlo, dlatego kupilem taki jak w oryginale.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 14 cze 2012, 11:26

Przemcio, stinger, wojoo, tomcio77, już poprawione <rotfl> też się nieźle uśmiałem <rotfl>

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 14 cze 2012, 11:30

Niezły był ten "problem" ;)

mareq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 27 gru 2009, 19:57
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mareq » 15 cze 2012, 12:58

Temat dzisiaj przerobiłem i sprawa wymiany przycisku wygląda prosto. Opisze, może komuś się ta wiedza przyda.

Ciągniesz za mieszek na wysokości P i -
Wyskakuje mieszek jak i listwa z oznaczeniami biegów, odsuwasz na bok i jednym palcem wciśniesz sie i wypychasz przycisk do góry. Odłączenie wtyczki , instalacja nowego 'knefla' , zabudowanie oznaczenia biegow oraz mieszka i tylko sie cieszyć z ładnego i sprawnego elementu.
Koszt takiej imprezy to 160 pln brutto, robocizna (~3 min) we własnym zakresie :-)

Tak na marginesie ciekaw jestem w ile ASO za taka impreze sobie liczą ??

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 15 cze 2012, 13:32

mareq, Twoja instrukcja przyda sie dla potomności, a odnośniew ASO to lipa bo lepiej za pomocą forum można się wszystkiego dowiedzieć w takich drobnostrach, zaoszczędzić i poznać barbarka1111

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 15 cze 2012, 13:34

stinger pisze:i poznać barbarka1111
<rotfl> <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl