Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] Błąd zbyt bogatej mieszanki

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 13 maja 2012, 22:03

fassi1 pisze:Mam Silvera na stanie więc w tygodniu go mogę rozkręcić i porobić kilka fotek i napiszę jak to rozwiązać.
Jeżeli to nie problem to będę bardzo wdzięczny.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 18 maja 2012, 11:02

Fotki poniżej.
Wykręć tą śrubę od spodu i sprawdź w jakim stanie jest ta mała sprężynka i oring.
To jest zawór bezpieczeństwa i w sytuacji wzrostu ciśnienia do nie pożądanej wartości puszcza on gaz podciśnieniem na kolektor.
Przy normalnym użytkowaniu zawór ten nie powinien puszczać gazu na podciśnienie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 20 maja 2012, 14:08

Kupuję zestaw naprawczy i jak go dostanę to zabiorę się za rozbiórkę reduktora.
Mam jeszcze takie pytanie: czy jak wyjmę reduktor to będę mógł jeździć samochodem na benzynie (pomijając układ chłodzenia/ogrzewania)? Czy może trzeba zaślepić jeszcze jakieś przewody?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 20 maja 2012, 15:46

Musisz tylko zamknąć obieg płynu i jeździsz na pb, nic nie trzeba więcej robić.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 20 maja 2012, 16:04

Bardzo dobrą jest przeróbka reduktora, która polega na wywaleniu tych długich śrub, nagwintowanie wszystkich czterech otworów z obu stron i zastosowanie śrub lub szpilek z nakrętkami, wtedy strona wodna ma swoje śruby i strona gazowa ma swoje.
Po tej przeróbce w każdym momencie można zdemontować pokrywę strony gazowej bez demontowania reduktora i ingerowania w stronę wodną. Bardzo przydatna przeróbka.

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 01 cze 2012, 20:28

Zregenerowałem reduktor. Problemów z przedostawaniem się gazu do podciśnienia już nie ma. Zostało tylko poprawne ustawienie instalacji. Będę zatem kombinował i o postępach pisał.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 02 cze 2012, 07:24

Dobra robota, to teraz tylko strojenie.

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 10 cze 2012, 22:22

Chyba nie dam rady tego ustawić. Kombinuję już prawie 2 tygodnie i zero efektów.
Ustawiam bieg jałowy z wyłączonym obciążeniem tak, aby czasy benzyny się pokrywały i niby wszystko OK, ale jak włączam klimatyzację i światła to zaraz czasy wtrysku różnią się o 1ms. Jak nie zwracam uwagi na obciążenie to nie da się jeździć z klimatyzacją.
Jakieś sugestie?

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 10 cze 2012, 23:31

wojciech007, jak włączasz klimę i światła i inne odbiorniki zwiększają się obroty.. w stagu wystarczy korekta po obr. ale mnożnikiem też to można zrobić..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 12 cze 2012, 17:10

Zwieksza sie obciazenie czyli czas wtrysku a nie obroty.

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 12 cze 2012, 17:17

No to u mnie obroty też idą do góry..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja