[A6 C5 1.8 125KM] Jaką instalacje jakie komponenty polecicie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 sie 2010, 20:58
- Lokalizacja: Góra, Dolnośląskie
[A6 C5 1.8 125KM] Jaką instalacje jakie komponenty polecicie
Witam
W najbliższym, czasie zamierzam założyć instalację do mojej A6.
Póki co otrzymałem 2 oferty instalacji LPG od Abart Autogaz z Wrocławia, czy ktoś już montował u nich instalację?:
=====================================
Oferta nr 1 - Instalacja gazowa AGIS do sam. Audi A6 1,8
=====================================
Szanowni Państwo,
dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Mamy dla Państwa następującą propozycję:
Instalacja gazowa do samochodu Audi A6 1,8 kosztuje 2250zł.
Promocja wakacyjna!!
10% rabatu do 31 sierpnia.
Detaliczna cena instalacji 2500zł.
W cenę wliczone jest:
- instalacja gazowa: sekwencyjny wtrysk gazu AGIS,
- zbiornik toroidalny o pojemności do 49l montowany we wnęce koła zapasowego lub zbiornik cylindryczny do 80l,
- profesjonalny montaż wraz z regulacją,
- wyciąg ze świadectwa homologacji sposobu montażu instalacji,
- gwarancja producenta 24 miesiące,
- podatek VAT 22%.
Opcje za dopłatą:
- zbiornik toroidalny o pojemności od 50 do 70 litrów - 100zł,
- zawór tankowania montowany pod klapką wlewu benzyny - 100zł,
- montaż zbiornika toroidalnego pod autem - 50zł,
- FlashLube system smarowania gniazd zaworów - 300zł,
- sprzedaż ratalna AIG - ok. 0,7% miesięcznie (roczny koszt kredytu ok. 8,5%).
Oczekiwanie na termin montażu.
Na montaż instalacji należy się umówić. Czas oczekiwania na termin montażu do 3 dni.
Czas montażu.
Montaż trwa około 8 godzin.
www.abart.com.pl
=================================================
Oferta nr 2 - Instalacja gazowa BRC SEQUENT 24-MY10 do sam. Audi A6 1,8
=================================================
Szanowni Państwo,
dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Mamy dla Państwa następującą propozycję:
Instalacja gazowa do samochodu Audi A6 1,8 kosztuje 2340zł.
Promocja wakacyjna!!
10% rabatu do 31 sierpnia.
Detaliczna cena instalacji 2600zł.
Urządzenia włoskiej firmy BRC będące najlepszym rozwiązaniem dla Państwa samochodu biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości. Firma BRC to największy na świecie producent samochodowych instalacji gazowych, który jako pierwszy ponad 10 lat temu wyprodukował wtrysk gazu. Wszystkie podzespoły tej instalacji są wyprodukowane i gwarantowane przez jednego producenta, a nie jak większość polskich instalacji składanych w kraju z komponentów różnych firm.
Szczegółowy opis instalacji:
http://www.abart.com.pl/index.php?src=t ... nt_24.html
W cenę wliczone jest:
- instalacja gazowa: sekwencyjny wtrysk gazu Sequent 24-MY10 firmy BRC,
- zbiornik toroidalny o pojemności do 49l montowany we wnęce koła zapasowego lub zbiornik cylindryczny do 80l,
- profesjonalny montaż wraz z regulacją,
- wyciąg ze świadectwa homologacji sposobu montażu instalacji,
- gwarancja producenta 24 miesiące,
- podatek VAT 22%.
Opcje za dopłatą:
- zbiornik toroidalny o pojemności od 50 do 70 litrów - 100zł,
- zawór tankowania montowany pod klapką wlewu benzyny - 100zł,
- montaż zbiornika toroidalnego pod autem - 50zł,
- FlashLube system smarowania gniazd zaworów - 300zł,
- sprzedaż ratalna AIG - ok. 0,7% miesięcznie (roczny koszt kredytu ok. 8%).
Oczekiwanie na termin montażu.
Na montaż instalacji należy się umówić. Czas oczekiwania na termin montażu do 3 dni.
Czas montażu.
Montaż trwa około 8 godzin.
www.abart.com.pl
-----------------------------------------------------
Powiedzicie proszę co sądzicie o tych instalacjach, róznica cenowa prawie żadna, ale o AGIS nic nie słyszałem, a BRC już chyba ma wyrobioną markę i opinię. W Oplu Vectra B 1.6 16V miałem zamontowaną sekwencję opartą na STAG`u i było OK.
A może polecicie jakąś konkretną instalację i jakiś dobry zakład we Wrocławiu, lub w byłym województwie leszczyńskim (mieszkam w dolnoślaskim na pograniczu: dolnoślaskie, wielkopolskie i lubuskie)
Co sądzicie o FlashLube? - warto to zapodać czy może to chwyt marketingowy?
Pozdrawiam
Mariusz
W najbliższym, czasie zamierzam założyć instalację do mojej A6.
Póki co otrzymałem 2 oferty instalacji LPG od Abart Autogaz z Wrocławia, czy ktoś już montował u nich instalację?:
=====================================
Oferta nr 1 - Instalacja gazowa AGIS do sam. Audi A6 1,8
=====================================
Szanowni Państwo,
dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Mamy dla Państwa następującą propozycję:
Instalacja gazowa do samochodu Audi A6 1,8 kosztuje 2250zł.
Promocja wakacyjna!!
10% rabatu do 31 sierpnia.
Detaliczna cena instalacji 2500zł.
W cenę wliczone jest:
- instalacja gazowa: sekwencyjny wtrysk gazu AGIS,
- zbiornik toroidalny o pojemności do 49l montowany we wnęce koła zapasowego lub zbiornik cylindryczny do 80l,
- profesjonalny montaż wraz z regulacją,
- wyciąg ze świadectwa homologacji sposobu montażu instalacji,
- gwarancja producenta 24 miesiące,
- podatek VAT 22%.
Opcje za dopłatą:
- zbiornik toroidalny o pojemności od 50 do 70 litrów - 100zł,
- zawór tankowania montowany pod klapką wlewu benzyny - 100zł,
- montaż zbiornika toroidalnego pod autem - 50zł,
- FlashLube system smarowania gniazd zaworów - 300zł,
- sprzedaż ratalna AIG - ok. 0,7% miesięcznie (roczny koszt kredytu ok. 8,5%).
Oczekiwanie na termin montażu.
Na montaż instalacji należy się umówić. Czas oczekiwania na termin montażu do 3 dni.
Czas montażu.
Montaż trwa około 8 godzin.
www.abart.com.pl
=================================================
Oferta nr 2 - Instalacja gazowa BRC SEQUENT 24-MY10 do sam. Audi A6 1,8
=================================================
Szanowni Państwo,
dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Mamy dla Państwa następującą propozycję:
Instalacja gazowa do samochodu Audi A6 1,8 kosztuje 2340zł.
Promocja wakacyjna!!
10% rabatu do 31 sierpnia.
Detaliczna cena instalacji 2600zł.
Urządzenia włoskiej firmy BRC będące najlepszym rozwiązaniem dla Państwa samochodu biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości. Firma BRC to największy na świecie producent samochodowych instalacji gazowych, który jako pierwszy ponad 10 lat temu wyprodukował wtrysk gazu. Wszystkie podzespoły tej instalacji są wyprodukowane i gwarantowane przez jednego producenta, a nie jak większość polskich instalacji składanych w kraju z komponentów różnych firm.
Szczegółowy opis instalacji:
http://www.abart.com.pl/index.php?src=t ... nt_24.html
W cenę wliczone jest:
- instalacja gazowa: sekwencyjny wtrysk gazu Sequent 24-MY10 firmy BRC,
- zbiornik toroidalny o pojemności do 49l montowany we wnęce koła zapasowego lub zbiornik cylindryczny do 80l,
- profesjonalny montaż wraz z regulacją,
- wyciąg ze świadectwa homologacji sposobu montażu instalacji,
- gwarancja producenta 24 miesiące,
- podatek VAT 22%.
Opcje za dopłatą:
- zbiornik toroidalny o pojemności od 50 do 70 litrów - 100zł,
- zawór tankowania montowany pod klapką wlewu benzyny - 100zł,
- montaż zbiornika toroidalnego pod autem - 50zł,
- FlashLube system smarowania gniazd zaworów - 300zł,
- sprzedaż ratalna AIG - ok. 0,7% miesięcznie (roczny koszt kredytu ok. 8%).
Oczekiwanie na termin montażu.
Na montaż instalacji należy się umówić. Czas oczekiwania na termin montażu do 3 dni.
Czas montażu.
Montaż trwa około 8 godzin.
www.abart.com.pl
-----------------------------------------------------
Powiedzicie proszę co sądzicie o tych instalacjach, róznica cenowa prawie żadna, ale o AGIS nic nie słyszałem, a BRC już chyba ma wyrobioną markę i opinię. W Oplu Vectra B 1.6 16V miałem zamontowaną sekwencję opartą na STAG`u i było OK.
A może polecicie jakąś konkretną instalację i jakiś dobry zakład we Wrocławiu, lub w byłym województwie leszczyńskim (mieszkam w dolnoślaskim na pograniczu: dolnoślaskie, wielkopolskie i lubuskie)
Co sądzicie o FlashLube? - warto to zapodać czy może to chwyt marketingowy?
Pozdrawiam
Mariusz
Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 22:25 przez Piszczyk, łącznie zmieniany 1 raz.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 sie 2010, 20:58
- Lokalizacja: Góra, Dolnośląskie
Widze że ciężko o pomoc, czyżby silnik nie nadwał się do zagazowania?
Dzisiaj dostałem propozycje zagazowania opartą na m.in. takich podzespołach:
- komputer sterujący STAG-4
- reduktor ZAVOLI ZETA N
- wtryskiwacze Magic Jet
Pan gazownik powiedział, że wtryskiwacze Magic Jet jakością są porównywane z MATRIX`ami aczkolwiek MagicJet są troche delikatniejsze i zastosowałby lepszy filtr gazu,
oraz mówił że można by dać sterownik STAG 300 Plus/4cyl, który to ma m.in mapę graficzną 3D oraz że gazownikowi może w niektórych przypadkach to pomóc w ustawieniu-regulacji instalacji ale za to minusem jest z montaż ze względu na wielkość sterownika, wg niego STAG-4 w zupełności wystarczy i będę zadowlony z jazdy.
Cena jaką powiedział to 2200zł, ale zapewne za STAG 300+ będzie jakaś dopłata.
Powiedzcie czy te podzespoły mogą być czy upierać się na STAG 300+, jak zwrócić uwagę na ten lepszy filtr gazu - jaki mu zaproponować aby wsadził?
Auto ma 125KM reduktor z tego co wyczytałem będzie do 150KM, poprosić wstawienie mocniejszego do 180KM czy nie ma sensu?, Chipować nie będę bo nie ma turbiny i dla kilku KM wywalać kase nie ma co.
Pozdrawiam
Dzisiaj dostałem propozycje zagazowania opartą na m.in. takich podzespołach:
- komputer sterujący STAG-4
- reduktor ZAVOLI ZETA N
- wtryskiwacze Magic Jet
Pan gazownik powiedział, że wtryskiwacze Magic Jet jakością są porównywane z MATRIX`ami aczkolwiek MagicJet są troche delikatniejsze i zastosowałby lepszy filtr gazu,
oraz mówił że można by dać sterownik STAG 300 Plus/4cyl, który to ma m.in mapę graficzną 3D oraz że gazownikowi może w niektórych przypadkach to pomóc w ustawieniu-regulacji instalacji ale za to minusem jest z montaż ze względu na wielkość sterownika, wg niego STAG-4 w zupełności wystarczy i będę zadowlony z jazdy.
Cena jaką powiedział to 2200zł, ale zapewne za STAG 300+ będzie jakaś dopłata.
Powiedzcie czy te podzespoły mogą być czy upierać się na STAG 300+, jak zwrócić uwagę na ten lepszy filtr gazu - jaki mu zaproponować aby wsadził?
Auto ma 125KM reduktor z tego co wyczytałem będzie do 150KM, poprosić wstawienie mocniejszego do 180KM czy nie ma sensu?, Chipować nie będę bo nie ma turbiny i dla kilku KM wywalać kase nie ma co.
Pozdrawiam
Do tego silnika jest wystarczający STAG 4 jak i jeszcze lepiej STAG 300 PLUS , wtryskiwacze MagicJet są bardzo wrażliwe na zanieczyszczenia , więc filtr oparty na Matrixie ( duża puszka ale nieźle filtruje ) lub wtryskiwacze Valtec V34 , a najlepiej Hana ( niestety dość drogie ) reduktor Zavoli potrafi nie trzymać ciśnienia , chyba lepszym wyjściem jest Skorpion ST lub Magic III .
BRC odpuść sobie , STAG ma dużo lepsza elektronikę .
BRC odpuść sobie , STAG ma dużo lepsza elektronikę .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 sie 2010, 20:58
- Lokalizacja: Góra, Dolnośląskie
Dzięki za odpowiedź i zainteresowaniewrocek66 pisze:Do tego silnika jest wystarczający STAG 4 jak i jeszcze lepiej STAG 300 PLUS , wtryskiwacze MagicJet są bardzo wrażliwe na zanieczyszczenia , więc filtr oparty na Matrixie ( duża puszka ale nieźle filtruje ) lub wtryskiwacze Valtec V34 , a najlepiej Hana ( niestety dość drogie ) reduktor Zavoli potrafi nie trzymać ciśnienia , chyba lepszym wyjściem jest Skorpion ST lub Magic III .
BRC odpuść sobie , STAG ma dużo lepsza elektronikę .
W między czasie poczytalem troche na temat silnika 1.8 z turbinką i na podstawie tego się rozglądałem w mojej sprawie.
Owszem wtryski Hana - byłoby fajnie ale budżet za mały mam.
Ale skontaktowałem się z gazownikiem który gazował poprzednie auto którym jeździłem i jestem umówiony na poniedziałek.
Gazownik zaproponował
- STAG 300+ lub STAG 4 (ma w tej samej cenie), wolałbym 300+
- wtryski Magic Jet (pojedyncze czy z listwą - ta sama cena) wolałbym pojedyncze, w zestawie filtr FL będzie Magic`a
- reduktor Zavoli N (choć wolałbym S) - gazownik usilnie przekonuje mnie że na te 125KM spokojnie wystarczy N i będzie z zapasem i nie ma potrzeby zwiększać. (zapodał mi kilkuminutowy wykład na temat reduktorów)
- butla w kole zapasowym
- oraz bez dopłaty wlew gazu we wlewie paliwa, tylko jak się pojawię to sprawdzi czy koncówka którą ma się zmieści we wlewie.
I wszystko w cenie 2200 zł.
cena nieduża prawda?, ale ponoć dlatego, że skoro vectra była już u niego gazowana...
Jeżeli tak samo dobrze będzie chodzić na gazie jak Vectra to nic więcej nie potrzebuje.
I co ważne gazownik jest ok 30km ode mnie nie musze gnać po 100-200 czy 300 km
Pozdrawiam
P.s. zastanawiam się tylko czy przed montażem nie zmienić świec, nie wiem kiedy były zmieniane - dlatego się zastanawiam bo nie widzę póki co problemu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 05 gru 2010, 12:22
- Lokalizacja: Wrocław
Chyba nie warto kupować wtryskiwaczy MagicJet i innych podobnych wynalazków lepiej założyć od razu coś porządnego chyba że ktoś ciągle chce mieć problem z gazem.Piszczyk pisze: - komputer sterujący STAG-4
- reduktor ZAVOLI ZETA N
- wtryskiwacze Magic Jet
Aha przy zakładaniu jakichkolwiek wtryskiwaczy bardzo ważny jest FILTR gazu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 110
- Rejestracja: 18 gru 2007, 14:14
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnysląsk
Zakładaj tak:
-Stag 4
-Listwa Rail 3ohm, valtec typ 34, Matrix ewentulanie HANA wyszytko zalezy od zasobnosci portfela
- Parownik Scorpion mini,Zeta S ewentulanie Magic III ale musiałbys poszukac z ostatnich wypustów ( wczesniej zadazyły sie problemy z puszczeniem gazu do układu wodnego lub nie trzymaniem cisnienia)
- filtr Czaja FL
- butla w koło z zaworem zamontowanym do jazdy do przodu ( czesto mechanicy montuja jak mi pasuje)
Ja do ADR-a zakładałem Staga4, Raila, Scorpiona mini i auto chodził bardzo fajnie i spalanie jest na normalnym poziomie.
-Stag 4
-Listwa Rail 3ohm, valtec typ 34, Matrix ewentulanie HANA wyszytko zalezy od zasobnosci portfela
- Parownik Scorpion mini,Zeta S ewentulanie Magic III ale musiałbys poszukac z ostatnich wypustów ( wczesniej zadazyły sie problemy z puszczeniem gazu do układu wodnego lub nie trzymaniem cisnienia)
- filtr Czaja FL
- butla w koło z zaworem zamontowanym do jazdy do przodu ( czesto mechanicy montuja jak mi pasuje)
Ja do ADR-a zakładałem Staga4, Raila, Scorpiona mini i auto chodził bardzo fajnie i spalanie jest na normalnym poziomie.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Witam,
Odświeżam troche temat
Koledzy, mam A6 C5 1,8 125KM i zastanawiam się nad instalacją gazu do niego. W związku, że to mój początek z motoryzacją to proszę o informacje, czy coś się zmieniło (technika idzie do przodu) jaką instalacje warto do tego auta założyć i jak wygląda kwestia serwisowania instalacji? Co ile km. należy wymieniać filtry, świece zapłonowe itp.? Chce wiedzieć ponieważ muszę oszacować opłacalność założenia owej instalacji.
Czekam na Wasze opinie.
Odświeżam troche temat
Koledzy, mam A6 C5 1,8 125KM i zastanawiam się nad instalacją gazu do niego. W związku, że to mój początek z motoryzacją to proszę o informacje, czy coś się zmieniło (technika idzie do przodu) jaką instalacje warto do tego auta założyć i jak wygląda kwestia serwisowania instalacji? Co ile km. należy wymieniać filtry, świece zapłonowe itp.? Chce wiedzieć ponieważ muszę oszacować opłacalność założenia owej instalacji.
Czekam na Wasze opinie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 05 lip 2011, 19:00
- Imię: Darek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ruda śląska
Dostałem taką odpowiedź od jednej z firm montujacych u mnie w mieście gaz. Warto do nich podjechać?
"Do samochodu Audi A6 z 1998r z silnikiem 1.8 proponuję montaż instalacji Stella Polare z reduktorem Vega-i i wtryskiwaczem Rosso lub I-Plus. W przypadku wtryskiwacza Rosso cena montażu wynosi 2.800 zł a I-Plus 3.000 zł. Montaż instalacji trwa 2-3 dni roboczych i obejmuje demontaż kolektora ssącego silnika.
NIE WIERCIMY I NIE GWINTUJEMY OTWORÓW W KOLEKTORZE SSÂĄCYM BEZ JEGO DEMONTAÂŻU.
Na zamontowaną instalację udzielamy gwarancji 2 lata lub 60.000 km a w przypadku montazu wtryskiwacza I-Plus gwarancja na sterownik gazowy i wtryskiwacz wynosi 5 lat lub 100.000 km.
Przegląd okresowy instalacji wykonywany jest co 15.000 km a jego koszt całkowity wynosi 140 zł.
Silnik zasilany LPG dla zapewnienia prawidłowej eksploatacji wymaga regularnej wymiany świec zapłonowych i filtra powietrza."
"Do samochodu Audi A6 z 1998r z silnikiem 1.8 proponuję montaż instalacji Stella Polare z reduktorem Vega-i i wtryskiwaczem Rosso lub I-Plus. W przypadku wtryskiwacza Rosso cena montażu wynosi 2.800 zł a I-Plus 3.000 zł. Montaż instalacji trwa 2-3 dni roboczych i obejmuje demontaż kolektora ssącego silnika.
NIE WIERCIMY I NIE GWINTUJEMY OTWORÓW W KOLEKTORZE SSÂĄCYM BEZ JEGO DEMONTAÂŻU.
Na zamontowaną instalację udzielamy gwarancji 2 lata lub 60.000 km a w przypadku montazu wtryskiwacza I-Plus gwarancja na sterownik gazowy i wtryskiwacz wynosi 5 lat lub 100.000 km.
Przegląd okresowy instalacji wykonywany jest co 15.000 km a jego koszt całkowity wynosi 140 zł.
Silnik zasilany LPG dla zapewnienia prawidłowej eksploatacji wymaga regularnej wymiany świec zapłonowych i filtra powietrza."
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Zgadza się, plusem jeszcze tej konfiguracji będzie to że większość gazowników zna ten sterownik i będzie mogła Ci pomóc w jakichś problemach gdyby wystąpiły gdzieś w trasie.wrocek66 pisze:Lepiej rozglądnij się za zestawem STAG 300 ISA2 , reduktor Ac , wtryskiwacze HANA . To zagwarantuje ci bezproblemowa jazdę i odpowiednie osiągi .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga