[ BES 2.7 250 KM] System SAI-za głośny
[ BES 2.7 250 KM] System SAI-za głośny
Witam, po wymianie rozrządu system SAI jest jakby głośniejszy i w dodatku po nagrzaniu silnika do 90° jeszcze raz się załącza na kilka sekund. Czy to normalne? Jak wykryć jakaś nieszczelność, jeśli taka jest ? Znać ktoś jakiegoś speca, żeby zrobił mi logi i sprawdził czy wszystko z autkiem jest OK? Oczywiście, szukam kogoś z moich okolic.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Jeśli w ecu silnika nie ma błędów dotyczących sai to raczej wszystko jest szczelne (były by błędy dotyczące przepływu powietrza).
Jeśli głośniej pracuje to może łożysko.
Kwestia samoczynnego załączania gdy ciepły silnik to szukałbym w wiązce lub wtyku, bądź przekaźnik szwankuje (oczywiście gdy nie ma błędów)
Co do schematu to musi ktoś poratować kto ma dostęp do etki.
Jeśli głośniej pracuje to może łożysko.
Kwestia samoczynnego załączania gdy ciepły silnik to szukałbym w wiązce lub wtyku, bądź przekaźnik szwankuje (oczywiście gdy nie ma błędów)
Co do schematu to musi ktoś poratować kto ma dostęp do etki.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
To musisz zareklamować usługę.yaro97 pisze:Wszystkie te rzeczy zaczęły się po wymianie rozrządu. Wcześniej było ciszej i nie załączał się po nagrzaniu silnika
Możliwe że coś wpadło do pompy podczas rozpinania układu i dlatego głośniej pracuje lub zbieg okoliczności. Również mógł zostać uszkodzony przewód zasilający pompę.
Link do Etki http://ifinterface.com/techtest/cp2/A3R1383Y522Q/
Super, dzięki za link do etki.
Sprawdzałem wszystko -wizualnie nic nie widać a SAI załącza się jak się nagrzeje kilka sekund co jakiś czas. Błędów nie mam , sprawdzałem dzisiaj znowu.
Czasami zdarza mi się wypadanie zapłonów ale to przez źle wyregulowaną instalację LPG- słabych mam gazowników.
Dodatkowo po zmianie rozrządu i świec i jednej cewki mam delikatne drgania podczas jazdy na zimnym silniku bez różnicy czy na PB czy LPG.
Ma ktoś jakieś pomysły jak sobie z tym wszystkim poradzić?
Nie znam żadnego cykniętego mechanika z okolicy żeby sobie z tym poradził.
Liczę na Waszą pomoc.
Witam,
sprawa SAI rozwiązana , rozebrałem pompę i okazało się , że jedno z łożysk padło.
Wymieniłem oba i po problemie , nawet nie słychać jej jak chodzi. Już nie straszę przechodniów
Jakby ktoś miał pytania co i jak to chętnie odpowiem co i jak.
Sprawdzałem wszystko -wizualnie nic nie widać a SAI załącza się jak się nagrzeje kilka sekund co jakiś czas. Błędów nie mam , sprawdzałem dzisiaj znowu.
Czasami zdarza mi się wypadanie zapłonów ale to przez źle wyregulowaną instalację LPG- słabych mam gazowników.
Dodatkowo po zmianie rozrządu i świec i jednej cewki mam delikatne drgania podczas jazdy na zimnym silniku bez różnicy czy na PB czy LPG.
Ma ktoś jakieś pomysły jak sobie z tym wszystkim poradzić?
Nie znam żadnego cykniętego mechanika z okolicy żeby sobie z tym poradził.
Liczę na Waszą pomoc.
Witam,
sprawa SAI rozwiązana , rozebrałem pompę i okazało się , że jedno z łożysk padło.
Wymieniłem oba i po problemie , nawet nie słychać jej jak chodzi. Już nie straszę przechodniów

Jakby ktoś miał pytania co i jak to chętnie odpowiem co i jak.