[ A6 C5] Stuka na skręconych kołach
witam.
u mnie jest troche inny problem. otóż podczas jazdy na wprost czy przy skręcaniu na nierównościach czy dziurach, przejazdach kolejowych, kamieniach to w prawym przednim kole coś wali, stuka. bardzo zaczyna to mnie wkurzac i będę musiał w koĂącu odwiedzić mechanika. tylko boję się ze będzie mi kazał wymienić całe zawieszenie. osobiście wolałbym wymienic tylko zuzytą część(słabo finansowo stoje). a wy jak myslicie co mogłoby byc przyczyną walenia i stukania???
u mnie jest troche inny problem. otóż podczas jazdy na wprost czy przy skręcaniu na nierównościach czy dziurach, przejazdach kolejowych, kamieniach to w prawym przednim kole coś wali, stuka. bardzo zaczyna to mnie wkurzac i będę musiał w koĂącu odwiedzić mechanika. tylko boję się ze będzie mi kazał wymienić całe zawieszenie. osobiście wolałbym wymienic tylko zuzytą część(słabo finansowo stoje). a wy jak myslicie co mogłoby byc przyczyną walenia i stukania???
Daniel Kaczmarek
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Niewatpliwie masz gdzieś znaczny luzkaczan111 pisze:a wy jak myslicie co mogłoby byc przyczyną walenia i stukania???
Dopóki się nie wykryje gdzie go masz to przez internet mozna tylko wróżyć. Możesz dostac i 10 odpowiedzi, każda będzie prawdziwa, bo u każdego było co innego z luzem, a i tak u Ciebie może byc jeszcze co innego
Części samochodowe online - Motostacja pl
najlepiej cały zestaw zmienić (jeśli chodzi o wahacze) ja też nie miałem jak wymieć wszystkich i tak po jednym, dwóch elementach teraz wymieniam.
Jak już Ci stuka to zaraz zacznie kolejna część.
[ Dodano: 2012-06-06, 11:22 ]
Byłem wczoraj u mechanika i u mnie okazało się, że z lewej do wymiany jest łącznik i górny przedni wahacz a z prawej tylko górny przedni.
Wymieniłem na części z lemfordera i w sumie mam już wszystkie górne wahacze i łączniki stabilizatorów lemfordera.
Dodam, że miałem teraz wymieniane oryginalne wahacze a mam przejechane 227 000 km.
Jak już Ci stuka to zaraz zacznie kolejna część.
[ Dodano: 2012-06-06, 11:22 ]
Byłem wczoraj u mechanika i u mnie okazało się, że z lewej do wymiany jest łącznik i górny przedni wahacz a z prawej tylko górny przedni.
Wymieniłem na części z lemfordera i w sumie mam już wszystkie górne wahacze i łączniki stabilizatorów lemfordera.
Dodam, że miałem teraz wymieniane oryginalne wahacze a mam przejechane 227 000 km.
Re: [ A6 C5] Stuka na skręconych kołach
U ciebie kolego vikus udało się ustalić co było przyczyną, że to były przednie górne wahacze.vikus pisze:Witam!
Byłem wczoraj na stacji diagnostycznej bo coś mi stuka z przodu
jak jadę prosto - dołki, kostka - cisza;
jak skręcam w lewo pod krawężniżnik powiedzmy z 3cm cisza;
jak skręcam w prawo pod krawężnik 3cm to słychać take stuknięcie-uderzenie.
Natomiast u mnie nadal mam takie same objawy jak u Ciebie i mam wymienione wszystkie wahacze z łącznikami i nadal stuka jak na moim filmiku
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- PictBridge
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 117
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 03 maja 2012, 17:53
- Lokalizacja: małopolska/k.Wadowic
Ja za to mam trochę nietypowy problem.
Pęknął mi zawór zwrotny na filtrze paliwa i (nie wchodząc w szczegóły) wylało mi się pół baku. Było to późnym wieczorem i samochód "siedział" w ropie do następnego dnia. Po przejechaniu 2km zaczęło bić (głuchy stuk, jakbym przebił gume i cze czuł tego na kierownicy) podczas skręcania (mocniej w lewo, słabiej w prawo), czasami podczas ruszania i hamowania.
Teraz pytanie, czy to stukanie może być spowodowane wyciekiem paliwa, czy po prostu zbieg okoliczności? I co to może bić?
Nie wiem czy to dobre miejsce na ten problem, sorry jestem "świeży"
Pęknął mi zawór zwrotny na filtrze paliwa i (nie wchodząc w szczegóły) wylało mi się pół baku. Było to późnym wieczorem i samochód "siedział" w ropie do następnego dnia. Po przejechaniu 2km zaczęło bić (głuchy stuk, jakbym przebił gume i cze czuł tego na kierownicy) podczas skręcania (mocniej w lewo, słabiej w prawo), czasami podczas ruszania i hamowania.
Teraz pytanie, czy to stukanie może być spowodowane wyciekiem paliwa, czy po prostu zbieg okoliczności? I co to może bić?
Nie wiem czy to dobre miejsce na ten problem, sorry jestem "świeży"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Cześć
Ja wymieniałem u siebie całe zawieszenie na Febi. Myślałem, że już siada, ale mechanik sprawdził i wszystko ok.
Mocno stuka na skręconych kołach i na torach. Mechanik mówi, że to maglownica, ja też tak uważam.
I teraz pytanie czy maglownica może mocno stukać na dziurach przy czym stuki słychać przy kole?
Muszę dokładnie jeszcze obadać i ponasłuchiwać.
Magiel nie cieknie, ale kierownica już ciężko chodzi i przy ruchach kierownicą też słychać stuki choć nie takie jak te na dziurach.
Ja wymieniałem u siebie całe zawieszenie na Febi. Myślałem, że już siada, ale mechanik sprawdził i wszystko ok.
Mocno stuka na skręconych kołach i na torach. Mechanik mówi, że to maglownica, ja też tak uważam.
I teraz pytanie czy maglownica może mocno stukać na dziurach przy czym stuki słychać przy kole?
Muszę dokładnie jeszcze obadać i ponasłuchiwać.
Magiel nie cieknie, ale kierownica już ciężko chodzi i przy ruchach kierownicą też słychać stuki choć nie takie jak te na dziurach.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Witam. Rozwiazal ktos ten problem?u mnie tez puka tylko na skreconych kolach podjezdzajac np pod kraweznik lub najezdzajac na nierownosc (pukanie z lewego kola jak by).Na prostych kolach tego nie zaobserwowalem.Wahacze,koncowi drazkow i laczniki nowe. Chyba magiel bedzie bo jakies zgrzytniecia czasem tez czuje w okolicach kola kierownicy ale luzow raczej nie ma. Jadac,wystarczy minimalny ruch kierownica i auto zmienia kierunek bez problemu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga