[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Na włączonym zimnym silniku mam tak:
Grupa 013
0.42 mg/str
0.09 mg/str
0.38 mg/str
Grupa 014
-0.42 mg/str
-0.09 mg/str
-0.33 mg/str
Dzisiaj zmieniłem olej i zobaczymy. Mechanik powiedział że może załatwić wtryski za 5k + wymiana i nie wiem co robić. Auto ma przejechane 160kkm więc i tak prędzej czy później będę musiał je wymienić. Ile może kosztować dignoza wtrysków i ewentualne ich czyszczenie?
Grupa 013
0.42 mg/str
0.09 mg/str
0.38 mg/str
Grupa 014
-0.42 mg/str
-0.09 mg/str
-0.33 mg/str
Dzisiaj zmieniłem olej i zobaczymy. Mechanik powiedział że może załatwić wtryski za 5k + wymiana i nie wiem co robić. Auto ma przejechane 160kkm więc i tak prędzej czy później będę musiał je wymienić. Ile może kosztować dignoza wtrysków i ewentualne ich czyszczenie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
Pierwsza z brzegu znaleziona w internecie usługa:
SPRAWDZENIE I DIAGNOSTYKA wtryskiwaczy piezo-elektrycznych BOSCH 0445 115 ...
- 50 zł brutto czyszczenie zewnętrzne i sprawdzenie wtryskiwacza
- 120zł brutto czyszczenie zewnętrzne i wewnętrzne wtryskiwacza , sprawdzenie przed i po naprawie
- Rozmontowanie (na części pierwsze)
- Mycie ultra-dźwiękowe
- Pełna , dokładna weryfikacja za pomocą specjalistycznego, elektronicznego mikroskopu z możliwością wysłania zdjęć drogą mailową na życzenie klienta
- Zmontowanie wtryskiwacza.
SPRAWDZENIE I DIAGNOSTYKA wtryskiwaczy piezo-elektrycznych BOSCH 0445 115 ...
- 50 zł brutto czyszczenie zewnętrzne i sprawdzenie wtryskiwacza
- 120zł brutto czyszczenie zewnętrzne i wewnętrzne wtryskiwacza , sprawdzenie przed i po naprawie
- Rozmontowanie (na części pierwsze)
- Mycie ultra-dźwiękowe
- Pełna , dokładna weryfikacja za pomocą specjalistycznego, elektronicznego mikroskopu z możliwością wysłania zdjęć drogą mailową na życzenie klienta
- Zmontowanie wtryskiwacza.
Witam i proszę o pomoc. Może komuś uda się zdiagnozować mój problem.
Auto stawiało od czasu do czasu zasłony dymne. Poza tym, jeździło jak ta lala. Mechanik zasugerował wstępnie sprawdzenie stanu oleju po wymianie i okazało się, że "dolewa". A więc wtryski. Zaznaczam, że zachciało mi się zaoszczędzić (poza tym przymierzam się do sprzedaży) i kupiłem używki. AH zamiast AB, zgodnie z informacjami uzyskanymi w ASO. Po wymianie (wprowadzono kody resetujące) auto przestało kopcić ale pojawił się inny problem. Praktycznie po każdym odpaleniu przez chwilę "szarpie". Tylko po pierwszym odpaleniu - rano - jest przez chwilę lepiej. Są to wahania rzędu do 150 obrotów. Na wolnych obrotach też szarpie - czasami do ok. 50-75 obrotów), czasami słabiej (wahanie do ok. 30-50 obrotów) ale dosyć regularnie. Zdarza mu się, że na wolnych obrotach jest ok. ale rzadko. Natomiast pod najmniejszym nawet obciążeniem (wystarczy zdjąć nogę z hamulca i jechać bez gazu) auto chodzi jak zegarek. Akurat fachowiec wyjechał i dopiero w przyszłym tygodniu sprawdzi te założone wtryski. Może do jego powrotu uzyskam od Was jakieś inne sugestie, niekoniecznie związane z wtryskami.
Z góry dziękuję.
PS. Komputer nie pokazuje żadnych błędów.
Auto stawiało od czasu do czasu zasłony dymne. Poza tym, jeździło jak ta lala. Mechanik zasugerował wstępnie sprawdzenie stanu oleju po wymianie i okazało się, że "dolewa". A więc wtryski. Zaznaczam, że zachciało mi się zaoszczędzić (poza tym przymierzam się do sprzedaży) i kupiłem używki. AH zamiast AB, zgodnie z informacjami uzyskanymi w ASO. Po wymianie (wprowadzono kody resetujące) auto przestało kopcić ale pojawił się inny problem. Praktycznie po każdym odpaleniu przez chwilę "szarpie". Tylko po pierwszym odpaleniu - rano - jest przez chwilę lepiej. Są to wahania rzędu do 150 obrotów. Na wolnych obrotach też szarpie - czasami do ok. 50-75 obrotów), czasami słabiej (wahanie do ok. 30-50 obrotów) ale dosyć regularnie. Zdarza mu się, że na wolnych obrotach jest ok. ale rzadko. Natomiast pod najmniejszym nawet obciążeniem (wystarczy zdjąć nogę z hamulca i jechać bez gazu) auto chodzi jak zegarek. Akurat fachowiec wyjechał i dopiero w przyszłym tygodniu sprawdzi te założone wtryski. Może do jego powrotu uzyskam od Was jakieś inne sugestie, niekoniecznie związane z wtryskami.
Z góry dziękuję.
PS. Komputer nie pokazuje żadnych błędów.
Jacek
Ja wrzucam odczyty ze swojego auta z prośbą o ocenę:
Group 013 0.38 -0.19 -0.38
Group 014 0.00 0.00 0.14
Group 072 0.0 4.0 2.0
Group 073 8.0 10.0 4.0
Group 074 10.0 12.0 6.0
Group 075 -12.0 0.0 0.0
Group 076 10.0 6.0 2.0
Group 077 10.0 12.0 8.0
z góry dziękuję. Dodam, że planuję przetestować jakiś lepszy dodatek do diesla, żeby spróbować trochę przeczyścić wtryski.
Group 013 0.38 -0.19 -0.38
Group 014 0.00 0.00 0.14
Group 072 0.0 4.0 2.0
Group 073 8.0 10.0 4.0
Group 074 10.0 12.0 6.0
Group 075 -12.0 0.0 0.0
Group 076 10.0 6.0 2.0
Group 077 10.0 12.0 8.0
z góry dziękuję. Dodam, że planuję przetestować jakiś lepszy dodatek do diesla, żeby spróbować trochę przeczyścić wtryski.
p,
tomju
tomju
Mam pytanie.
Jak diagnozowac te wtryski?
Podczas jazdy czy postoju?
Cieply czy zimny silnik?
Moze gdzis bylo wczesniej ale nie zauwazylem.
Edit:
Zrobiłem diagnostyke, nie wiem czy dobrze. Moglibyście mi powiedzieć czy wtryski sa okej?
PS. Ostatnie logi to stan silnika podczas testu
Jak diagnozowac te wtryski?
Podczas jazdy czy postoju?
Cieply czy zimny silnik?
Moze gdzis bylo wczesniej ale nie zauwazylem.
Edit:
Zrobiłem diagnostyke, nie wiem czy dobrze. Moglibyście mi powiedzieć czy wtryski sa okej?
Kod: Zaznacz cały
Thursday,24,May,2012,19:36:55:46862
VCDS Version: Release 10.6.0
Data version: 20100630
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 F)
19:37:05 Group 013
0.00 mg/str Inj. Quantity
-0.47 mg/str Inj. Quantity
0.14 mg/str Inj. Quantity
19:37:05 Group 014
-0.38 mg/str Inj. Quantity
0.14 mg/str Inj. Quantity
0.47 mg/str Inj. Quantity
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 F)
19:37:19 Group 072
-34.0 ms Time Corr.
-20.0 ms Time Corr.
-4.0 ms Time Corr.
19:37:19 Group 073
-2.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
19:37:19 Group 074
-50.0 ms Time Corr.
-24.0 ms Time Corr.
-12.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 F)
19:37:43 Group 075
-24.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.
19:37:43 Group 076
-32.0 ms Time Corr.
-14.0 ms Time Corr.
-18.0 ms Time Corr.
19:37:43 Group 077
-50.0 ms Time Corr.
-26.0 ms Time Corr.
-24.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 F)
19:38:08 Group 013
0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.56 mg/str Inj. Quantity
0.19 mg/str Inj. Quantity
19:38:08 Group 014
-0.42 mg/str Inj. Quantity
0.05 mg/str Inj. Quantity
0.52 mg/str Inj. Quantity
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 F)
19:38:33 Group 001
777 /min RPM
5.2 mg/str Inj. Quantity
234.3 bar Pressure
77.4°C Temperature
- Jonnyrobert
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 03 gru 2011, 15:04
- Lokalizacja: Poznań / OsnabrĂźck / 3-Miasto
- Jonnyrobert
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 03 gru 2011, 15:04
- Lokalizacja: Poznań / OsnabrĂźck / 3-Miasto
Mysle ze tak, w niemczech kosztuja kolo 270€ za sztuke.
WTRYSKI
Kolega mial ostatnio szczescie i kupil z koncówka AH z wypadkowego A6 2008 (60.000km)
na Ebay za 233€ wszystkie 6 stuk!
Dobry miesiac temu wymienilismy i zakodwalismy na nowo....chodza jak burza....
Po 1000km ma moze dwa lub trzy które maja 4ms w plusie a inne 0ms.[/u]
WTRYSKI
Kolega mial ostatnio szczescie i kupil z koncówka AH z wypadkowego A6 2008 (60.000km)
na Ebay za 233€ wszystkie 6 stuk!
Dobry miesiac temu wymienilismy i zakodwalismy na nowo....chodza jak burza....

Po 1000km ma moze dwa lub trzy które maja 4ms w plusie a inne 0ms.[/u]
VCDS Ross Tech 15.7.4
VAS / ODIS / VCP i inne bajery :D
VAS / ODIS / VCP i inne bajery :D
- M1A1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
- Imię: Marian
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Okolice Giżycka
- Kontakt:
Witam Panowie.
Jestem po przeczytaniu całego tematu i dyskusjom waszym przyglądam się już dość długo.
I oto moje spostrzeżenia i uwagi w tym temacie.
A więc i mnie jako posiadacza Audi z silnikiem 3.0 TDI dopadły lejące wtryski i przybywanie oleju(filtra DPF nie mam,całe szczęście).
Jestem już po poszukiwaniach wtrysków na allegro i po kilku rozmowach ze sprzedawcami jak i z serwisem Boscha i oto moje spostrzeżenia .Wszyscy na allegro oczywiście mówią ,że są to wtryski nowe z gwarancją 100% oryginał itd.Jak się dowiedziałem w jednym z serwisów (bardzo miły pan i nie owijający w bawełnę)powiedział mi to ,że te wszystkie wtryski które mamy na allegro po 800-1000 zł a nie są sprzedawane przez serwis Boscha bądź jakiś porządny sklep to są wtryski które nie przeszły testów koĂącowych i są to wtryski w nazwijmy to II gatunku . (Mi też takie zaproponował za 800 zł bez gwarancji nowe nie używane) Powiedział też ,że na allegro zna tylko jednego chłopaka który sprzedaje sprawdzone wtryski.
Cena jak u Adamczyka 1200 zł to jest jak najbardziej dobra cena,mi też taką zaproponowano razem z wymianą i kodowaniem i chyba się zdecyduję.
Wszystko zależy oczywiście od tego jak długo zamierzacie śmigać autkiem.
Także jak macie wymieniać wtryski to tylko w polecanym zakładzie lub serwisie,ale oczywiście zrobicie jak chcecie.Mam nadzieje ,że po przeczytaniu tego wątku zastanowicie się dwa razy i nie będzie jak w tym temacie ,że po przejechaniu niewielkiego dystansu u kolegów pojawiły się już korekty ujemne.
Moje wtryski siedzą od nowości z literką Q i autko ma 240 tyś,a jeszcze tak niedawno jak sprawdzałem korekty to wszystko nie wyglądało tak tragicznie.
Wybór oczywiście należy do was. Pozdrawiam Marian.
Jestem po przeczytaniu całego tematu i dyskusjom waszym przyglądam się już dość długo.
I oto moje spostrzeżenia i uwagi w tym temacie.
A więc i mnie jako posiadacza Audi z silnikiem 3.0 TDI dopadły lejące wtryski i przybywanie oleju(filtra DPF nie mam,całe szczęście).
Jestem już po poszukiwaniach wtrysków na allegro i po kilku rozmowach ze sprzedawcami jak i z serwisem Boscha i oto moje spostrzeżenia .Wszyscy na allegro oczywiście mówią ,że są to wtryski nowe z gwarancją 100% oryginał itd.Jak się dowiedziałem w jednym z serwisów (bardzo miły pan i nie owijający w bawełnę)powiedział mi to ,że te wszystkie wtryski które mamy na allegro po 800-1000 zł a nie są sprzedawane przez serwis Boscha bądź jakiś porządny sklep to są wtryski które nie przeszły testów koĂącowych i są to wtryski w nazwijmy to II gatunku . (Mi też takie zaproponował za 800 zł bez gwarancji nowe nie używane) Powiedział też ,że na allegro zna tylko jednego chłopaka który sprzedaje sprawdzone wtryski.
Cena jak u Adamczyka 1200 zł to jest jak najbardziej dobra cena,mi też taką zaproponowano razem z wymianą i kodowaniem i chyba się zdecyduję.
Wszystko zależy oczywiście od tego jak długo zamierzacie śmigać autkiem.
Także jak macie wymieniać wtryski to tylko w polecanym zakładzie lub serwisie,ale oczywiście zrobicie jak chcecie.Mam nadzieje ,że po przeczytaniu tego wątku zastanowicie się dwa razy i nie będzie jak w tym temacie ,że po przejechaniu niewielkiego dystansu u kolegów pojawiły się już korekty ujemne.
Moje wtryski siedzą od nowości z literką Q i autko ma 240 tyś,a jeszcze tak niedawno jak sprawdzałem korekty to wszystko nie wyglądało tak tragicznie.
Wybór oczywiście należy do was. Pozdrawiam Marian.
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu