Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BPP 2.7 179 KM] Róznice miedzy 2.7 a 3.0

Silniki wysokoprężne
igorw

Post autor: igorw » 17 maja 2012, 14:28

krawcraf, przebieg pewny na 101%, auto kupione od mojego pracodawcy :)

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 17 maja 2012, 14:52

Wierzyć się nie chcę, że w samochodzie za tyle kasy po 130k km zaczyna się rozpierzać łaĂącuch rozrządu!!! A wcześniej wysypał się automat... <wnerw> Przecież to jest jawne robienie ludzi w ch... Ktoś kto kupuje samochód za 200k + raczej nie zakłada, że zrobi nim 10k km rocznie tylko będzie sporsporo jeździł. Jeśli dla audi lifetime rozrządu to 130k km to niech się pocałują w tyłek. Ja odpukać narazie nie mam takich historii ale przeżyłem już sławetne zalewanie sprzętu w bagażniku przez wężyk od spryskiwacza. Nie chcieli mi naprawić za free bo w 2008 r mój samochód przeszedł akcje serwisową wymiany tego wężyka na nowy. Według nich awaria została usnięta. Niestety wymiana wężyka nie rozwiązuję w żaden sposób usterki a jedynie odwleka ją w czasie. Konkretnie o ok 2-3 lata. Po kilku dniach jak wszystko wyschło wróciło do normy. Wężyk wymieniłem i zmodyfikowałem we własnym zakresie ale na wszelki wypadek na sprzęcie w bagażniku i tak dla mojego spokoju jest naciągnięta torba foliowa!! <szok>. Bo koszta takiej imprezy mogą być naprawdę wysokie. U mnie zalało na szczęście tylko wzmacniacz. Używka ok 600pln. Ale czytałem o przypadkach gdzie poleciało wszystko czyli naprawdę dużo kasy! Cyrki w aucie które w dniu zakupu kosztowało 280k pln...

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 17 maja 2012, 16:21

A jak mogę sprawdzić czy mój silnik jest po modyfikacji rozrządu czy nie?

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 17 maja 2012, 17:45

Odpukać, narazie nie ma żadnych niepokojących objawów. Jak się pojawią to trudno, będę wymieniał... Tylko jeszcze nie wiem, czy części czy samochód :)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 17 maja 2012, 19:23

krawcraf pisze:Jeśli dla audi lifetime rozrządu to 130k km to niech się pocałują w tyłek
Jeśli mnie się położy rozrząd (przy moim dbaniu o niego itp.), to nigdy już nie popatrzę w stronę Audi... owszem... auto mi się bardzo podoba i jestem nim zachwycony, ale jeśli takie rzeczy mają się dziać i Audi ma to w du... to ja ich także i moich pieniędzy więcej nie zobaczą ;|

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 17 maja 2012, 19:40

Piotruś pisze:...Górne napinacze niecałe 700 stówek za stronę...
Nie strasz kolegi taką kwotą ;)

Awatar użytkownika
HattoriHonza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin, Polska

Post autor: HattoriHonza » 17 maja 2012, 19:52

Wszedłem do tematu i jestem w szoku. A6, limuzyna klasy wyższej za 200-300tys pln. A ja czytam, że 130tys przelotu i się koĂączy rozrząd NA ÂŁAÑCUCHU? To tyle przelatuje oryginalny na pasku... Audi ma to w dupie, w instrukcji pisze, że rozrząd lifetime. To się bezapelacyjnie kwalifikuje do sądu coś takiego. Inna sprawa, że stryjek kupił Vectrę C poliftową, samochód klasy śreniej no i OPEL. 1.9 150 konny diesel i co? I 180tys na liczniku (przejechane nie wiem ile) i nic. Jak wchodzę na forum opla i czytam, to nie dzieje się NIC. A jak coś, to jest to jakaś tania pierdoła. w 2x taĂąszym samochodzie, marka się do Audi nie umywa. Oj, kolejny samochód to definitywnie NIE będzie Audi... Mimo całej miłości.

igorw

Post autor: igorw » 17 maja 2012, 19:57

MaTyS, to pikus w porównaniu z wymiana całych maneli, możliwe że zrobię wcześniej niż na gwiazdkę :) tym bardziej ze może znajomy wyszarpie te części z dużym upustem bo ma jakieś znajomości w Audi.
Piotruś, dzięki za info, również to o Superbie 2 3.6, gdybym miał wydać na nowe A6 to wolałbym nową Superb z takim silnikiem, Haldex sporo słabiej niż Torsen ale jako zimowe wspomaganie wystarczy - ponoć to 4 generacja i nieźle daje radę. Audi niestety ale za markę się dopłaca a już 2 raz mam poczucie że mnie trochę nabrano: najpierw wałki w C5 2.5, teraz napinacze :| No i naprawdę bardziej podoba mi się Superb niż C7, A8 za drogie a A7 za drogie i pretensjonalne. A patent pokrywy tylnej najlepszy na świecie!

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 17 maja 2012, 20:02

Koledzy czy tylko ja widzę kwotę 700 stówek = 7000pln ?? Zwróciłem tylko uwagę na czeski błąd ;)
Co do cen to sprawdzałem ostatnio, łaĂącuchy 937PLN, napinacz góra 550pln, napinacz dół 188pln.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2012, 20:11 przez MaTyS, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
fabricjo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
Imię: Mario
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość

Post autor: fabricjo » 17 maja 2012, 20:10

Czytam ten temat i włos mi się jeży.
Ktoś wie jakiego to odgłosu należy się spodziewać przy koĂączącym się rozrządzie?

igorw

Post autor: igorw » 17 maja 2012, 20:22

fabricjo, nasłuchuj przy odpaleniu zimnego silnika, na pewno usłyszysz jak będzie coś nie tak.
Piotruś, na paragonie jest łaĂącuch i olej do skrzyni, same napinacze nie wyjdą tyle żebym się załamał, w innym temacie pisałeś o 7 tys ale komplet dlatego uściślałem same napinacze.
ÂŻona czasem mi mówi: chciałeś Audi? to płać. Ma rację, auto z górnej półki :( tym bardziej szkoda że ma takie wpadki (wałki, rozrząd, ASB)...

Awatar użytkownika
fabricjo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
Imię: Mario
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość

Post autor: fabricjo » 17 maja 2012, 20:37

igorw pisze: fabricjo, nasłuchuj przy odpaleniu zimnego silnika, na pewno usłyszysz jak będzie coś nie tak.
jutro z samego rana sprawdzę, bo dziś trochę poganiałem :)
Znaczy się, że na ciepłym tego odgłosu a zarazem zagrożenia nie ma?
Piotruś pisał, że łaĂącuch może przeskoczyć w dowolnym momencie.

Awatar użytkownika
krawcraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
Imię: Krawiec
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krawcraf » 17 maja 2012, 21:10

A miałem kupić s80 lub phaetona...:) Co tam, pewnie i tam będą podobne wpadki. Zresztą jakbym wziął phaetona 3.0 tdi to ten sam probem by mnie spotkał <cwaniak>

[ Dodano: 2012-05-17, 21:15 ]
Może by tak poprosić moda i podpiąć temat w ważnych przy silnikach wysokoprężnych? W zasadzie problem może dotyczyć sporej ilości osób i nie świadomy użytkownik audi może narobić sobie sporych problemów przez zaniedbanie pierwszych objawów.

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 18 maja 2012, 08:30

Piotruś pisze:
MaTyS pisze: napinacz góra 550pln
Jasne ale w kwotach netto: http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ (wpisać numer katalogowy 059109217C) albo po kosmicznym rabacie.
Ceny brutto: http://www.getem.pl/?module=news&action=katalog (trzeba się zarejestrować i zalogować) do 20% niżej ceny ASO.

Awatar użytkownika
fabricjo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
Imię: Mario
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość

Post autor: fabricjo » 18 maja 2012, 12:26

Piotruś, nie sieję defetyzmu :)
napisałeś:
łaĂącuch może przeskoczyć podczas każdego rozruchu - ale też wcale "nie musi".

Moja interpretacja była taka, że może się to zdarzyć kiedykolwiek, zarówno przy zimnym jak i ciepłym silniku.
Było to w kontekście ogólnym rozrządu.

pozdro ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga