[ BPP 2.7 179 KM] Róznice miedzy 2.7 a 3.0
- krawcraf
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
- Imię: Krawiec
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Wierzyć się nie chcę, że w samochodzie za tyle kasy po 130k km zaczyna się rozpierzać łaĂącuch rozrządu!!! A wcześniej wysypał się automat... Przecież to jest jawne robienie ludzi w ch... Ktoś kto kupuje samochód za 200k + raczej nie zakłada, że zrobi nim 10k km rocznie tylko będzie sporsporo jeździł. Jeśli dla audi lifetime rozrządu to 130k km to niech się pocałują w tyłek. Ja odpukać narazie nie mam takich historii ale przeżyłem już sławetne zalewanie sprzętu w bagażniku przez wężyk od spryskiwacza. Nie chcieli mi naprawić za free bo w 2008 r mój samochód przeszedł akcje serwisową wymiany tego wężyka na nowy. Według nich awaria została usnięta. Niestety wymiana wężyka nie rozwiązuję w żaden sposób usterki a jedynie odwleka ją w czasie. Konkretnie o ok 2-3 lata. Po kilku dniach jak wszystko wyschło wróciło do normy. Wężyk wymieniłem i zmodyfikowałem we własnym zakresie ale na wszelki wypadek na sprzęcie w bagażniku i tak dla mojego spokoju jest naciągnięta torba foliowa!! <szok>. Bo koszta takiej imprezy mogą być naprawdę wysokie. U mnie zalało na szczęście tylko wzmacniacz. Używka ok 600pln. Ale czytałem o przypadkach gdzie poleciało wszystko czyli naprawdę dużo kasy! Cyrki w aucie które w dniu zakupu kosztowało 280k pln...
Jeśli mnie się położy rozrząd (przy moim dbaniu o niego itp.), to nigdy już nie popatrzę w stronę Audi... owszem... auto mi się bardzo podoba i jestem nim zachwycony, ale jeśli takie rzeczy mają się dziać i Audi ma to w du... to ja ich także i moich pieniędzy więcej nie zobacząkrawcraf pisze:Jeśli dla audi lifetime rozrządu to 130k km to niech się pocałują w tyłek
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
Wszedłem do tematu i jestem w szoku. A6, limuzyna klasy wyższej za 200-300tys pln. A ja czytam, że 130tys przelotu i się koĂączy rozrząd NA ÂŁAĂCUCHU? To tyle przelatuje oryginalny na pasku... Audi ma to w dupie, w instrukcji pisze, że rozrząd lifetime. To się bezapelacyjnie kwalifikuje do sądu coś takiego. Inna sprawa, że stryjek kupił Vectrę C poliftową, samochód klasy śreniej no i OPEL. 1.9 150 konny diesel i co? I 180tys na liczniku (przejechane nie wiem ile) i nic. Jak wchodzę na forum opla i czytam, to nie dzieje się NIC. A jak coś, to jest to jakaś tania pierdoła. w 2x taĂąszym samochodzie, marka się do Audi nie umywa. Oj, kolejny samochód to definitywnie NIE będzie Audi... Mimo całej miłości.
MaTyS, to pikus w porównaniu z wymiana całych maneli, możliwe że zrobię wcześniej niż na gwiazdkę tym bardziej ze może znajomy wyszarpie te części z dużym upustem bo ma jakieś znajomości w Audi.
Piotruś, dzięki za info, również to o Superbie 2 3.6, gdybym miał wydać na nowe A6 to wolałbym nową Superb z takim silnikiem, Haldex sporo słabiej niż Torsen ale jako zimowe wspomaganie wystarczy - ponoć to 4 generacja i nieźle daje radę. Audi niestety ale za markę się dopłaca a już 2 raz mam poczucie że mnie trochę nabrano: najpierw wałki w C5 2.5, teraz napinacze No i naprawdę bardziej podoba mi się Superb niż C7, A8 za drogie a A7 za drogie i pretensjonalne. A patent pokrywy tylnej najlepszy na świecie!
Piotruś, dzięki za info, również to o Superbie 2 3.6, gdybym miał wydać na nowe A6 to wolałbym nową Superb z takim silnikiem, Haldex sporo słabiej niż Torsen ale jako zimowe wspomaganie wystarczy - ponoć to 4 generacja i nieźle daje radę. Audi niestety ale za markę się dopłaca a już 2 raz mam poczucie że mnie trochę nabrano: najpierw wałki w C5 2.5, teraz napinacze No i naprawdę bardziej podoba mi się Superb niż C7, A8 za drogie a A7 za drogie i pretensjonalne. A patent pokrywy tylnej najlepszy na świecie!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
Koledzy czy tylko ja widzę kwotę 700 stówek = 7000pln Zwróciłem tylko uwagę na czeski błąd
Co do cen to sprawdzałem ostatnio, łaĂącuchy 937PLN, napinacz góra 550pln, napinacz dół 188pln.
Co do cen to sprawdzałem ostatnio, łaĂącuchy 937PLN, napinacz góra 550pln, napinacz dół 188pln.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2012, 20:11 przez MaTyS, łącznie zmieniany 2 razy.
fabricjo, nasłuchuj przy odpaleniu zimnego silnika, na pewno usłyszysz jak będzie coś nie tak.
Piotruś, na paragonie jest łaĂącuch i olej do skrzyni, same napinacze nie wyjdą tyle żebym się załamał, w innym temacie pisałeś o 7 tys ale komplet dlatego uściślałem same napinacze.
ÂŻona czasem mi mówi: chciałeś Audi? to płać. Ma rację, auto z górnej półki tym bardziej szkoda że ma takie wpadki (wałki, rozrząd, ASB)...
Piotruś, na paragonie jest łaĂącuch i olej do skrzyni, same napinacze nie wyjdą tyle żebym się załamał, w innym temacie pisałeś o 7 tys ale komplet dlatego uściślałem same napinacze.
ÂŻona czasem mi mówi: chciałeś Audi? to płać. Ma rację, auto z górnej półki tym bardziej szkoda że ma takie wpadki (wałki, rozrząd, ASB)...
- krawcraf
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
- Imię: Krawiec
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
A miałem kupić s80 lub phaetona... Co tam, pewnie i tam będą podobne wpadki. Zresztą jakbym wziął phaetona 3.0 tdi to ten sam probem by mnie spotkał
[ Dodano: 2012-05-17, 21:15 ]
Może by tak poprosić moda i podpiąć temat w ważnych przy silnikach wysokoprężnych? W zasadzie problem może dotyczyć sporej ilości osób i nie świadomy użytkownik audi może narobić sobie sporych problemów przez zaniedbanie pierwszych objawów.
[ Dodano: 2012-05-17, 21:15 ]
Może by tak poprosić moda i podpiąć temat w ważnych przy silnikach wysokoprężnych? W zasadzie problem może dotyczyć sporej ilości osób i nie świadomy użytkownik audi może narobić sobie sporych problemów przez zaniedbanie pierwszych objawów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
Ceny brutto: http://www.getem.pl/?module=news&action=katalog (trzeba się zarejestrować i zalogować) do 20% niżej ceny ASO.Piotruś pisze:Jasne ale w kwotach netto: http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ (wpisać numer katalogowy 059109217C) albo po kosmicznym rabacie.MaTyS pisze: napinacz góra 550pln
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga