czy to jest normalne że jest taka różnica przed zaworkami i za
[ AKN 2.5 150 KM] A8 D2 podciśnienie pytanie
[ AKN 2.5 150 KM] A8 D2 podciśnienie pytanie
Siemanko mam pytanie odnośnie podciśnienia przed zaworkiem N75 jest ok -1 natomiast już za przy wężu od turbiny jest -0,5 bara na egr jest to samo tylko że -0,6
czy to jest normalne że jest taka różnica przed zaworkami i za
??????????????????????????????
czy to jest normalne że jest taka różnica przed zaworkami i za
-
Multifonika A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
Multifonika A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
pytanie jest skierowane do osób które takich pomiarów dokonywały i pamiętają wartości to że wszystko jest zależne od kondycji silnika to sprawa normalna ale chyba nie ma różnicy 0,1 bara bo zawsze jest jakaś tolerancja na podpowiedzi osoby które już to robiły
przeczytałem już kilka tematów i wiem że mam na wyjściu z pompy -1 bara czyli git a jakie powinno być (lub jakie ktoś ma w innym aucie) przy turbinie czy przez zaworek ucieka mi 0,5 bara -50% to raczej dużo ale nie wiem czy ma tak być
przeczytałem już kilka tematów i wiem że mam na wyjściu z pompy -1 bara czyli git a jakie powinno być (lub jakie ktoś ma w innym aucie) przy turbinie czy przez zaworek ucieka mi 0,5 bara -50% to raczej dużo ale nie wiem czy ma tak być
ok teraz rozumiem jutro popołudniu to sprawdzę
czyli w BS 011 musi być 0 -100% w zeszłym roku miałem chyba 100,6% jeśli o to chodzi - ale i tak muliło
dzięki pozdrawiam
[ Dodano: 2012-05-22, 15:56 ]
Panowie chyba przełom w dochodzeniu podczas upalnych dni zamieniłem zaworki i wężyki miejscami od egru i turbo i jest znaczna poprawa, czyli mam rozumieć że muszę szukać zaworka N75 bo mój niby chodzi ale nie do koĂąca a wartość na jałowym ma -0,4 to chyba trochę mało
czy mogę tak jeździć ?
czy są to takie same zaworki n18 i n75
czyli w BS 011 musi być 0 -100% w zeszłym roku miałem chyba 100,6% jeśli o to chodzi - ale i tak muliło
dzięki pozdrawiam
[ Dodano: 2012-05-22, 15:56 ]
Panowie chyba przełom w dochodzeniu podczas upalnych dni zamieniłem zaworki i wężyki miejscami od egru i turbo i jest znaczna poprawa, czyli mam rozumieć że muszę szukać zaworka N75 bo mój niby chodzi ale nie do koĂąca a wartość na jałowym ma -0,4 to chyba trochę mało
czy mogę tak jeździć ?
czy są to takie same zaworki n18 i n75
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
To nie są takie same zawory. Gdyby byly te same to miałyby te same numery katalogowe a tak nie jest. Prawdopodobnie róznia sie charakterystyką. Dla próby taka zamiana to sensowny pomysł ale jak juz teraz wiesz, że N75 niedomaga to go wymieĂąsalaj11 pisze:czy mogę tak jeździć ?
czy są to takie same zaworki n18 i n75
Części samochodowe online - Motostacja pl
ok zdobyłem używany na podmianę ale różni się kostką
dzisiaj może uda mi się go podmienić, mam nadzieję że to on będzie przyczyną zamulania w gorące dni choć trochę to dziwne że jak jest chłodniej to auto pędzi jak szatan ale może wysoka temperatura powoduję np. zacieranie i nie pracuję w pełnym zakresie taką mam teorię
dzięki pozdrawiam
dzisiaj może uda mi się go podmienić, mam nadzieję że to on będzie przyczyną zamulania w gorące dni choć trochę to dziwne że jak jest chłodniej to auto pędzi jak szatan ale może wysoka temperatura powoduję np. zacieranie i nie pracuję w pełnym zakresie taką mam teorię
dzięki pozdrawiam









