Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ C5+LPG] Jakie ciśnienie na reduktorze KME

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

[ C5+LPG] Jakie ciśnienie na reduktorze KME

Post autor: xpbit » 10 maja 2012, 10:59

Witam.

wczoraj byłem na kalibracji i ciśnienie nie spadało poniżej 1,1 bara skakało do 1,3 bara kolega raz zobaczył nawet 2,0 bary ale to jakoś tak wyskoczyło nie podczas jazdy.

moje pytanie jakie powinno być to ciśnienie na reduktorze ?

Mam reduktor KME Silver
komp Stag 300

dodam że wcześniej samochód ledwo jeździł teraz jest ogień na każdych obrotach tylko że wtedy miał niby za ubogą mieszankę. i palił sporo bo 17l przy takiej dziadkowatej jeździe. teraz nie wiem czego się spodziewać ale jedzie praktycznie tak jak na benzynce :) dodam że wtryski to Valtek czerwony


Pozdrawiam
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: marek231984 » 10 maja 2012, 11:08

Kolego silver to za mały na Twój silnik,kup sobie golda.Ja mam silvera w 2.4,chodził na ciśnieniu nawet 0,85 i palił mało,żadnych błędów.Obecnie założyłem wtryski matrixy HS i ciśnienie jest ustawione na 0,96.Wtryski bajka,samochód jest czułu na gaz,i zupełnie inaczej chodzi na gazie.Wcześniej miałem magic jety i różnica jest spora.
Wtryski te są napewno lepsze od hany,są bardziej precyzyjne i szybsze.A co za tym idzie spalanie uzyskasz zależne od stylu jazdy.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 10 maja 2012, 11:22

marek231984 pisze:Kolego silver to za mały na Twój silnik,kup sobie golda.Ja mam silvera w 2.4,chodził na ciśnieniu nawet 0,85 i palił mało,żadnych błędów.Obecnie założyłem wtryski matrixy HS i ciśnienie jest ustawione na 0,96.Wtryski bajka,samochód jest czułu na gaz,i zupełnie inaczej chodzi na gazie.Wcześniej miałem magic jety i różnica jest spora.
Wtryski te są napewno lepsze od hany,są bardziej precyzyjne i szybsze.A co za tym idzie spalanie uzyskasz zależne od stylu jazdy.
yyyy.... ciśnienie raczej nie może spadać poniżej 1,0 bara.... też myślałem że KME Silver nie będzie ogarniał tego silnika ale ma podkręcone ciśnienie śruba i właśnie ciśnienie jest takie jak opisałem na początku... i nie wiem czy jest odpowiednie czy złe. stąd mój temat i pytanie jakie powinno być ciśnienie.

Valteki może i bubel ale przy tym silniku spokojnie sobie dają rade. nie zapętlają się chodzą równo fakt trochę głośno ale jestem zadowolony po wczorajszej kalibracji bo praktycznie zero różnicy miedzy benzyna a gazem. tylko to ciśnienie nie wiem jakie ma być.
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: marek231984 » 10 maja 2012, 11:26

kolego gaz mi ogarniał kolega tryszawy z lpg.forum,i jestem naprawdę zadowolony,miałem i valteki,ale ze spalaniem na tych wtryskiwaczach to była masakra,matrixy się zwrócą.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 10 maja 2012, 11:32

marek231984 pisze:kolego gaz mi ogarniał kolega tryszawy z lpg.forum,i jestem naprawdę zadowolony,miałem i valteki,ale ze spalaniem na tych wtryskiwaczach to była masakra,matrixy się zwrócą.
matrixy się przepalają.... najlepsze HANA jak narazie z opinii użytkowników.

nie wiem jak inni ale mi Valteki chodzą super kumplowi w 80tce przy 2,6 V6 tak samo Valteki śmigają bez problemu i nie ma ubytku w mocy.


ale to nie o wtryski chodzi tylko o ciśnienie na reduktorze....
Jakie ono ma w koĂącu być...
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 10 maja 2012, 13:52

Matrixy sie przepalaja, sraly muchy bedzie wiosna, za duzo forum sie naczytales.
Sam jezdze na Matrixach HS juz prawie 3 lata i glownie montuje Hany i Matrixy.
Matrix jest bardzo szybki i bardzo precyzyjny tej samej klasy co Hana.
Nie ma jednoznacznie okreslonego cisnienia, je sie dobiera w zaleznosci od wydajnisci wtryskiwacza ale przy Valteku powinno byc niskie
1-1.1bara. Akceptowalny spadek cisnienia wedlug mnie to max 0.3bara i taki ktory nie generuje zapetlenia wtryskiwaczy gazowych.
Nie ma nic zlego z cisnieniem spadajacym ponizej 1bar.
Jesli mamy ustowione 1.05bara i spadek mamy do 0.85bara
to jest to jak najbardziej normalne i akceptowalne zachowanie.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 11 maja 2012, 11:00

fassi1 pisze:Matrixy sie przepalaja, sraly muchy bedzie wiosna, za duzo forum sie naczytales.
Sam jezdze na Matrixach HS juz prawie 3 lata i glownie montuje Hany i Matrixy.
Matrix jest bardzo szybki i bardzo precyzyjny tej samej klasy co Hana.
Nie ma jednoznacznie okreslonego cisnienia, je sie dobiera w zaleznosci od wydajnisci wtryskiwacza ale przy Valteku powinno byc niskie
1-1.1bara. Akceptowalny spadek cisnienia wedlug mnie to max 0.3bara i taki ktory nie generuje zapetlenia wtryskiwaczy gazowych.
Nie ma nic zlego z cisnieniem spadajacym ponizej 1bar.
Jesli mamy ustowione 1.05bara i spadek mamy do 0.85bara
to jest to jak najbardziej normalne i akceptowalne zachowanie.

dobra lepiej o wtryskiwaczach nic nie mówić bo to drażniący temat widzę.
ja powiem tak chodzi super na tych valtekach jak się rozpieprza raz dwa to zamontuje hana :D ubytku w mocy nie widać chodzi bdb spalanie też chyba spadło bo jeszcze nie tankowałem a limit km już przekroczyłem xD


czyli jak mi trzyma cały czas 1,0 - 1,3 bara tzn że jest OK ?
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 11 maja 2012, 16:35

Jakie cisnienie masz na jalowym biego i przy tym jakie masz czasy benzyny i gazu podczas pracy na gazie, jakie masz cisnienie podczas jazdy ze srednim obciazeniem, jaki masz max spadek cisnienia przy max przyspieszaniu i jaki masz max wzrost cisnienia przy cut off czyli odjeciu pedalu gazu?

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 11 maja 2012, 23:43

fassi1 pisze:Jakie cisnienie masz na jalowym biego i przy tym jakie masz czasy benzyny i gazu podczas pracy na gazie, jakie masz cisnienie podczas jazdy ze srednim obciazeniem, jaki masz max spadek cisnienia przy max przyspieszaniu i jaki masz max wzrost cisnienia przy cut off czyli odjeciu pedalu gazu?
zostałem rozłożony na łopatki xD
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 11 maja 2012, 23:48

Bez wiedzy o tych parametrach nie można jednoznacznie powiedzieć czy ciśnienie gazu jest dobre czy nie.
Dobre ciśnienie to stabilne ciśnienie z jak najmniejszymi spadkami i z jak najmniejszymi przerostami ciśnienia po cut offie.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 13 maja 2012, 16:59

fassi1 pisze:Bez wiedzy o tych parametrach nie można jednoznacznie powiedzieć czy ciśnienie gazu jest dobre czy nie.
Dobre ciśnienie to stabilne ciśnienie z jak najmniejszymi spadkami i z jak najmniejszymi przerostami ciśnienia po cut offie.
kolega siedział z tyłu i patrzył to przy bucie do deski ciśnienie 1,1 bar czasami skoczyło na 1,2 bar
przy odcince nie zwracał uwagi niestety co było na monitorze ;/

kalibrowane było z gazem do deski na 1, 2, 3, biegu.
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 13 maja 2012, 18:27

Jaki masz sterownik wtrysku gazu?
Możesz zrobić plik oscyloskopu?

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 14 maja 2012, 21:21

fassi1 pisze:Jaki masz sterownik wtrysku gazu?
Możesz zrobić plik oscyloskopu?

komputer to STAG 300plus ISA2

a ten oscyloskop to nie wiem co to :)
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 15 maja 2012, 19:19

xpbit pisze:a ten oscyloskop to nie wiem co to
Potrzebujesz interfejs do staga i wtedy masz dostęp do oscyloskopu, czyli najważniejszych parametrów pracy lpg które możesz nagrać a później odtworzyć i sprawdzić jak pracują.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 15 maja 2012, 22:37

grzemo pisze:
xpbit pisze:a ten oscyloskop to nie wiem co to
Potrzebujesz interfejs do staga i wtedy masz dostęp do oscyloskopu, czyli najważniejszych parametrów pracy lpg które możesz nagrać a później odtworzyć i sprawdzić jak pracują.
jak podłącze się pod komputer lpg z innego komputera niż ten co ma gazownik stracę gwarancje ;/
_________________________________ Audi Quattro______________________________

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl