Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] problem z układem chłodzenia

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Qzi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 05 lis 2008, 22:45
Lokalizacja: Czeladź/śląsk

[A6 C4] problem z układem chłodzenia

Post autor: Qzi » 04 maja 2012, 09:01

Witam serdecznie szanowne grono i proszę o pomoc. Jak jechałem na sylwestra w góry po przejechaniu 220 km (500 m przed celem) wywaliło mi cały płyn chłodniczy z pod maski poszła para itd. Byłem załamany bo myślałem że to uszczelka pod którąś z głowic. Znalazłem tam mechanika zabrał auto, zadzwonił po 2 godzinach powiedział że już jest OK. Odpowietrzał go przez ten czas i powiedział że nic się nie dzieje. Pojechałem przejechałem się i było OK. Tak jeździłem przez 2 miesiące i było git. Potem zaczął gubić trochę płynu. Zaobserwowałem że w zbiorniczku robi sie ciśnienie a płyn wylewało z podszybia, auto przełączało się na benzynę traciło się ogrzewanie. Jak brakowało 5 litrów dziennie sprawdziłem kompresję na 4 i 5 urosła po kilku obrotach wałem z 0 do 10 odkręciłem korek wyrównawczego spuściłem ciśnienie i znów 0. Czyli uszczelki. Wymieniłem obie, głowice oddałem do zrobienia włącznie z wymianą uszczelniaczy poskładałem odpalam no i niby dobrze ale po chwili zaczął się podnosić poziom płynu. Odpowietrzyłem przez odpowietrznik w podszybiu potem w drogę i niby OK ale po powrocie do zbiorniczka a tu lipa nabite ciśnienie węże twarde powoli powoli udało mi się odkręcić korek a tu nagle zassało cały płyn więc dolałem pochodziło i niby OK. Następnego dnia wstaję ruszam a on nie chce się przełączyć na gaz temp 90 na wskaźniku no to pod maskę odpowietrznik a tu syczy i syczy czyli znowu się zapowietrzył. Nie wiem jak go ugryźć nie gubi płynu tylko tak pompuje układ że węży nie da się ścisnąć. Nie bardzo mam pomysła a kasy poszło sporo więc jak ktoś coś może pomóc będę baaaardzo wdzięczny.

Pozdrawiam Krzysiek
Auto musi być czarne i mieć napędzane cztery kółka


DORADCA SERWISOWY ASO AUDI&VW

Awatar użytkownika
hammett
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 16 mar 2012, 22:45
Lokalizacja: Łagiewniki

Post autor: hammett » 06 maja 2012, 19:43

Witam. Identyczne objawy miałem w AUDI A6 C5 2,7 BiTurbo. Zapowietrzał się mały obieg oraz reduktor L.P.G. Po 3 dniach szukania problemu okazało się że zawiesza się termostat. W dokumentacji warsztatowej odnalazłem info że w silnikach typu V6 zdarza się to często. Po wymianie termostatu wszystko wróciło do normy.
Ferdrico

Jestem mechatronikiem pojazdowym. Pracuje w BOSCH CAR SERVICE i chętnie pomogę. Specjalizuję się w LPG.

Kliku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 216
Rejestracja: 25 cze 2011, 17:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kliku » 08 maja 2012, 14:36

Wymien termostat i korek od zbiorniczka.
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
Obrazek

Awatar użytkownika
Qzi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 05 lis 2008, 22:45
Lokalizacja: Czeladź/śląsk

Post autor: Qzi » 09 maja 2012, 22:57

Panowie dzięki za odpowiedzi termostat wylatuje jutro i mam nadzieję że przez te próby nie wykończyłem uszczelek które dopiero co założyłem :(
Auto musi być czarne i mieć napędzane cztery kółka


DORADCA SERWISOWY ASO AUDI&VW

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga