Witam serdecznie szanowne grono i proszę o pomoc. Jak jechałem na sylwestra w góry po przejechaniu 220 km (500 m przed celem) wywaliło mi cały płyn chłodniczy z pod maski poszła para itd. Byłem załamany bo myślałem że to uszczelka pod którąś z głowic. Znalazłem tam mechanika zabrał auto, zadzwonił po 2 godzinach powiedział że już jest OK. Odpowietrzał go przez ten czas i powiedział że nic się nie dzieje. Pojechałem przejechałem się i było OK. Tak jeździłem przez 2 miesiące i było git. Potem zaczął gubić trochę płynu. Zaobserwowałem że w zbiorniczku robi sie ciśnienie a płyn wylewało z podszybia, auto przełączało się na benzynę traciło się ogrzewanie. Jak brakowało 5 litrów dziennie sprawdziłem kompresję na 4 i 5 urosła po kilku obrotach wałem z 0 do 10 odkręciłem korek wyrównawczego spuściłem ciśnienie i znów 0. Czyli uszczelki. Wymieniłem obie, głowice oddałem do zrobienia włącznie z wymianą uszczelniaczy poskładałem odpalam no i niby dobrze ale po chwili zaczął się podnosić poziom płynu. Odpowietrzyłem przez odpowietrznik w podszybiu potem w drogę i niby OK ale po powrocie do zbiorniczka a tu lipa nabite ciśnienie węże twarde powoli powoli udało mi się odkręcić korek a tu nagle zassało cały płyn więc dolałem pochodziło i niby OK. Następnego dnia wstaję ruszam a on nie chce się przełączyć na gaz temp 90 na wskaźniku no to pod maskę odpowietrznik a tu syczy i syczy czyli znowu się zapowietrzył. Nie wiem jak go ugryźć nie gubi płynu tylko tak pompuje układ że węży nie da się ścisnąć. Nie bardzo mam pomysła a kasy poszło sporo więc jak ktoś coś może pomóc będę baaaardzo wdzięczny.
Pozdrawiam Krzysiek
[A6 C4] problem z układem chłodzenia
[A6 C4] problem z układem chłodzenia
Auto musi być czarne i mieć napędzane cztery kółka
DORADCA SERWISOWY ASO AUDI&VW
DORADCA SERWISOWY ASO AUDI&VW
Witam. Identyczne objawy miałem w AUDI A6 C5 2,7 BiTurbo. Zapowietrzał się mały obieg oraz reduktor L.P.G. Po 3 dniach szukania problemu okazało się że zawiesza się termostat. W dokumentacji warsztatowej odnalazłem info że w silnikach typu V6 zdarza się to często. Po wymianie termostatu wszystko wróciło do normy.
Ferdrico
Jestem mechatronikiem pojazdowym. Pracuje w BOSCH CAR SERVICE i chętnie pomogę. Specjalizuję się w LPG.
Jestem mechatronikiem pojazdowym. Pracuje w BOSCH CAR SERVICE i chętnie pomogę. Specjalizuję się w LPG.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga