Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BPP 2.7 179 KM] Róznice miedzy 2.7 a 3.0

Silniki wysokoprężne
ollyon86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
Imię: olyon86
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2017
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

[ BPP 2.7 179 KM] Róznice miedzy 2.7 a 3.0

Post autor: ollyon86 » 09 maja 2012, 14:40

Witam
Jestem nowy na forum i ma proste pytanko, mam nadzieję że otrzymam odpowiedź.
Jaka jest różnica miedzy 2.7 a 3.0 oczywiście TDI , chodzi mi głównie o te napinacze czy w 2.7 jest ten sam problem co w 3.0. Szwagier ma a6 c6 3.0 TDI i przy odpalaniu jest masakra klekocze jak golf II w dieslu a wymiana tych napinaczy czy bądź naprawa podobno kosztowna.
Z góry dziękuje za odpowiedź

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 09 maja 2012, 17:30

nie przesadzaj. Napinacze słychać przez 2 sec i tylko na zimno.

ollyon86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
Imię: olyon86
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2017
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ollyon86 » 09 maja 2012, 18:08

blady99 pisze:nie przesadzaj. Napinacze słychać przez 2 sec i tylko na zimno.

Niestety to nie śą 2 sek ale tak z 5sek na biede , z tego co słyszałem to jest to bardzo nie zdrowe dla silnika właśnie głównie przy rozruchu.

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 09 maja 2012, 18:36

No to dobrze forum poczytaj. 90% osób tego nie rusza i przejeżdża na tym 100 tys km i nic się nie dzieje. A na pewmo nie jest to 5 sek.

ollyon86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
Imię: olyon86
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2017
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ollyon86 » 10 maja 2012, 14:05

Mniejsza z tym ile to trwa , chodzi mi głównie czy 2.7 ma te same problemy co 3.0, i ewentualnie jak długo z tym można jeździć.
Jeszcze jedno czy Audi miało jakąś akcję serwisową na te napinacze przy łańcuszku rozrządu?

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 10 maja 2012, 14:36

2,7 to taki jak 2,0 silnik.. i te same problemy. a 3,0 to wiadomo. W oby dwóch przypadkach wtryski padaja. Kultura pracy 3,0 jest duzo wieksza, przyjemność z jazdy nie porównywalna, spalanie trochę większe.. ale coś za coś.

igorw

Post autor: igorw » 10 maja 2012, 18:35

blady99, z tego co wiem 2.7 dużo bliżej do 3.0 (wzdłużna v6) niż do 2.0 (poprzeczna rzędówka 4).
ollyon86, jeżdżę 3.0 i "terkoce" przy odpalaniu tak z 2-3 sek, 130 tys prawdziwego przebiegu, myślę że do koĂąca roku zmienię napinacze (wszystkie), kumpel ma dla mnie taniego mechanika pod W, problem w kasie jak zwykle :(

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 10 maja 2012, 19:30

blady99 pisze:2,7 to taki jak 2,0 silnik..
Coś chyba pomyliłeś silniki... 2.7 podobny, ale do 3.0... ma zmniejszony skok tłoka... stąd mniejsza pojemność... oczywiście to tak bardzo ogólnie... <okok>

ollyon86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
Imię: olyon86
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2017
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ollyon86 » 10 maja 2012, 20:22

Gównie chodzi mi o to czy wybrać 3.0 czy 2.7 , argumenty za 2.7 to spalanie 3.0 wieksza moc .
Właśnie nie wiem czy pchać się w 2.7 czy 3.0 ?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 10 maja 2012, 20:36

ollyon86, większość użytkowników 3.0 twiedzi, że szkoda kupować 2.7... bo spalanie niewiele mniejsze... a nie ma takiej frajdy z jazdy... wg. mnie jeśli Audi A6 C6 i w dieslu... to tylko 3.0 i Quattro <okok>

sawik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 546
Rejestracja: 08 paź 2009, 20:04
Imię: Krzysztof
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: sawik » 10 maja 2012, 21:36

blady99 pisze:ollyon86, większość użytkowników 3.0 twiedzi, że szkoda kupować 2.7... bo spalanie niewiele mniejsze... a nie ma takiej frajdy z jazdy... wg. mnie jeśli Audi A6 C6 i w dieslu... to tylko 3.0 i Quattro <okok>
dokładnie jak już wybierać to brać 3.0 <okok>

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 10 maja 2012, 21:44

sawik pisze:
blady99 pisze:ollyon86, większość użytkowników 3.0 twiedzi, że szkoda kupować 2.7... bo spalanie niewiele mniejsze... a nie ma takiej frajdy z jazdy... wg. mnie jeśli Audi A6 C6 i w dieslu... to tylko 3.0 i Quattro <okok>
dokładnie jak już wybierać to brać 3.0 <okok>
Coś się popsuło przy cytowaniu? To akurat moje słowa ;>

sawik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 546
Rejestracja: 08 paź 2009, 20:04
Imię: Krzysztof
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: sawik » 10 maja 2012, 21:57

No dokładnie, sam byłem w szoku <zdziwiony> <bezradny> :( :(

igorw

Post autor: igorw » 11 maja 2012, 10:22

ollyon86, różnica w spalaniu znikoma będzie.

sawik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 546
Rejestracja: 08 paź 2009, 20:04
Imię: Krzysztof
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: sawik » 11 maja 2012, 10:35

ollyon86, różnica w spalaniu znikoma będzie.
ale za to w jeździe tak! <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga