[ A6 C5] AUDI A6 C5 WYCIEK PÂŁYNU CHÂŁODNICZEGO !!!!!!!!!
[ A6 C5] AUDI A6 C5 WYCIEK PÂŁYNU CHÂŁODNICZEGO !!!!!!!!!
witam mam powazny problem......tak sie mi wydaje i obym miał racje:)
przed wymiana rozrzadu i pompy wody miałem wyciek jak mi powiedziano w serwisie audi z pompy wody na szczescie zdarzyłęm.............po wymianie rozrzadu i pompy miałem ponad dwa tygodnie spokoju nie było wyciekow sprawdzałem przez tydzien i nic sie nie pojawiało pod autempo dwoch tygodniach znow wyciek,probowałem dojsc zlokalizowac miejsce wycieku i nic nie widac ...........z tego co zauwazyłem to cieknie po rozruszniku..............czy ktos miał podobny problem???czy moze to byc na łaczeniu skrzyni biegow i silnka??pusciła uszczelak???podobno przy gazie jest wieksza temperatura spalania i przez to u szczelka nie wytrzymała???
prosze o pomoc dziekuje
przed wymiana rozrzadu i pompy wody miałem wyciek jak mi powiedziano w serwisie audi z pompy wody na szczescie zdarzyłęm.............po wymianie rozrzadu i pompy miałem ponad dwa tygodnie spokoju nie było wyciekow sprawdzałem przez tydzien i nic sie nie pojawiało pod autempo dwoch tygodniach znow wyciek,probowałem dojsc zlokalizowac miejsce wycieku i nic nie widac ...........z tego co zauwazyłem to cieknie po rozruszniku..............czy ktos miał podobny problem???czy moze to byc na łaczeniu skrzyni biegow i silnka??pusciła uszczelak???podobno przy gazie jest wieksza temperatura spalania i przez to u szczelka nie wytrzymała???
prosze o pomoc dziekuje
Ostatnio zmieniony 20 maja 2012, 21:57 przez jarek1980, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
dziekuje za sugestie................nie wiedziałem ze wielkie litery sa uwazane jako KRZYK sorkiiiiii
czy jest mozliwy wyciek z uszczelnik pomiedzy łaczeniem skrzyni biegow z silnikiem???tak mi zasugerował jeden mechanik niby znawca audi A6 C5??
zeby stworzyc sztuczne cisnienie pompką rowerową pompowałem w jeden wąz powietrze i tak ciekło z dołu ale nie wiem z ktorego miejsca posciagałem osłony z góry nic nie widac za kolektor nie zabierałem sie sam
ale jedno pytanie czy jest cos takiego jak choroba tych modeli A6 C5 2,4 b wyciek z okolic łaczenia skrzyni biegow z silnikiem??
chce wstawic auto do serwisu Audi bo nie mam nikogo powaznego zeby to zrobił moze zna ktos kogos na woj. Opolskim?????
z gory dziekuje za pomoc
czy jest mozliwy wyciek z uszczelnik pomiedzy łaczeniem skrzyni biegow z silnikiem???tak mi zasugerował jeden mechanik niby znawca audi A6 C5??
zeby stworzyc sztuczne cisnienie pompką rowerową pompowałem w jeden wąz powietrze i tak ciekło z dołu ale nie wiem z ktorego miejsca posciagałem osłony z góry nic nie widac za kolektor nie zabierałem sie sam
ale jedno pytanie czy jest cos takiego jak choroba tych modeli A6 C5 2,4 b wyciek z okolic łaczenia skrzyni biegow z silnikiem??
chce wstawic auto do serwisu Audi bo nie mam nikogo powaznego zeby to zrobił moze zna ktos kogos na woj. Opolskim?????
z gory dziekuje za pomoc
jarek1980 Obejrzyj dokładnie zbiorniczek wyrównawczy płynu. Małe pęknięcie pod wpływem temp. i ciśnienia potrafi sporo wywalić (tak było u mnie dzięki gazownikom - później cieli gupa, że to nie oni...). Można też sprawdzić połączenia na wężach (opaski). W miejscach wycieku będą ślady nawet po wyschnięciu (biało-różowy nalot).
zbiorniczek sprawdzałem i po opaskach tez mysle ze nic nie przeozcyłem zagladalismy w trzech
płyn ucieka gdzies od dołu auta jak juz pisałem nie widac dokładnie miejsca wycieku,moze to jakis bład gazownika nie wiem przed serwisem tez pojade do niego ,ale jakby jaka opaska to chyba ciekłoby cały czas a u mnie jest tak ze jak auto jest zimno to kapie sporo a jak złapie temperature to prawie nic albo nic.................np. na trasie nic nie ubywa albo małe ilosci,jutro bede dzwonic do serwisu zapytac czy cos takiego juz mieli podobnego ze uszczelak pusciła na laczeniu skrzyni z silnikiem....................wiem ze co powiedza zeby podstawic im auto oni to zrobia :)i skasują sporo ale teraz najwazniejsze zeby zrobili to
jakby ktos jeszcze na cos wpadł proszę o podpowiedz
z gory dziekuje
płyn ucieka gdzies od dołu auta jak juz pisałem nie widac dokładnie miejsca wycieku,moze to jakis bład gazownika nie wiem przed serwisem tez pojade do niego ,ale jakby jaka opaska to chyba ciekłoby cały czas a u mnie jest tak ze jak auto jest zimno to kapie sporo a jak złapie temperature to prawie nic albo nic.................np. na trasie nic nie ubywa albo małe ilosci,jutro bede dzwonic do serwisu zapytac czy cos takiego juz mieli podobnego ze uszczelak pusciła na laczeniu skrzyni z silnikiem....................wiem ze co powiedza zeby podstawic im auto oni to zrobia :)i skasują sporo ale teraz najwazniejsze zeby zrobili to
jakby ktos jeszcze na cos wpadł proszę o podpowiedz
z gory dziekuje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 09 lut 2012, 18:59
- Lokalizacja: Łódź
A może kilka kropel jakiegoś płynu fluorescencyjnego można by było wlać? Ja to już w ogóle nie znajdę gdyż mnie ubywa jakieś 250 - 500 ml na około 1500 km, i też się zastanawiam jak dojść do tego gdzie to sobie delikatnie wypływa? a może tylko paruje? wkurza mnie to bo nigdzie nie widać wycieku nawet jak mocno trzymałem na obrotach i w kanale siedziałem, nawet drobnej chmurki pary kropelki nic nigdzie.
Ride Or Die
Co jaki czas uzupełniasz płyn chłodzący?
Pozdrawiam, Adam
https://sandra-kuba.pl/zimowy-plener-slubny-malgosia-i-szymek/
https://sandra-kuba.pl/zimowy-plener-slubny-malgosia-i-szymek/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 09 lut 2012, 18:59
- Lokalizacja: Łódź
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Jedź na jakiś ogarnięty warsztat co ma specjalną pompkę do tworzenia ciśnienia, a nie pompkę rowerową i niech Ci napompują 2bary i wtedy na pewno zobaczysz skąd leci. Jak nie będzie leciało nigdzie kolego Dżaga_Nike, to nabij 2 bary, poczekaj pół godziny, wykręć świece i zakręć silnikiem. Może leje się na tłoki i wtedy wywali Ci ładną parę z któregoś cylindra.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Dzisiaj po całej trasie z Torunia do Włocławka spokojnej jazdy gdy dotarłem do McDonalds aby coś przekąsić doznałem szoku, mianowicie gdy zatrzymałem się przy McDrive żeby zapłacić już za zamówione jedzonko, moje kochane Audi A6 2,4 benzyna + gaz "Automat" nagle wydało z siebie dźwięk uderzającego metalu następnie z pod maski zobaczyłem parę kumpel otworzył drzwi i zobaczył pod nami ogromną plamę płynu, był to płyn chłodniczy. Auto natychmiast zgasło. Po chwili kiedy podniosłem szczękę z wrażenia odpaliłem silnik i przejechałem jakieś 200 metrów żeby zobaczyć co się stało. Pozostało tylko wezwać wujka, który jest mechanikiem. Czekam na diagnozę, wstępnie coś wspomniał o zbiorniku wyrównawczym oraz o tym, że nie chce mnie straszyć ale to dość dziwne zjawisko gdyż płyn był i wszystko ok, ale może to być problem z uszczelką pod głowicą co może mnie słono kosztować.
Czy ktoś miał podobny problem czy to tylko coś z tym wiatrakiem i dlatego wysadziło chłodnicę, czy to poważniejsza awaria ?
Czy ktoś miał podobny problem czy to tylko coś z tym wiatrakiem i dlatego wysadziło chłodnicę, czy to poważniejsza awaria ?
David