[ A6 C5 Tdi] 1.9 co potrzeba do podniesienia mocy?
[ A6 C5 Tdi] 1.9 co potrzeba do podniesienia mocy?
Cześć.
Wertuję teraz temat chip tuningu. I chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób można jeszcze zmodyfikować silnik mechanicznie (IC, wtryski, trubo) Jakie konkrety i ceny takich zabaw wyglądają, tematów jest sporo i po części mi się już nasuwa konkretny plan tego wszystkiego. Prosiłbym o porady odnośnie tego wszystkiego.
Pozdrawiam Tomek.
Wertuję teraz temat chip tuningu. I chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób można jeszcze zmodyfikować silnik mechanicznie (IC, wtryski, trubo) Jakie konkrety i ceny takich zabaw wyglądają, tematów jest sporo i po części mi się już nasuwa konkretny plan tego wszystkiego. Prosiłbym o porady odnośnie tego wszystkiego.
Pozdrawiam Tomek.
alukard podobnie myslalem caly czas tylko wtryski 216.
Jeszcze mam pytanie czego można się spodziewać po wymianie na przykład wtrysków 216 + program. 230 + program? 216 + brd + program? 230 z samym programem mi się nie widzi, ori turbawka tego nie rozdmucha zapewne. Fakt faktem że nie da rady się rzucić na wszystkie graty od razu tylko będą kompletowane w miare możliwości
Jeszcze mam pytanie czego można się spodziewać po wymianie na przykład wtrysków 216 + program. 230 + program? 216 + brd + program? 230 z samym programem mi się nie widzi, ori turbawka tego nie rozdmucha zapewne. Fakt faktem że nie da rady się rzucić na wszystkie graty od razu tylko będą kompletowane w miare możliwości

- bart3k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 459
- Rejestracja: 15 sty 2010, 10:14
- Imię: Bartek
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/Piaski
- Kontakt:
a seryjne sprzęgło jaką moc ogarnie?tak by zaraz się nie skoĂączyło?
Na forum A6Klub.PL miałem 1.9, dalej było 2.5...teraz czas Pb 2.4? 3.0? a może 2.7?
- bart3k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 459
- Rejestracja: 15 sty 2010, 10:14
- Imię: Bartek
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/Piaski
- Kontakt:
Jakie modyfikacje przprowadziłeś by uzyskać taki wynik?zchrobot pisze:potwierdzam spokojnie ogarnia taką moc seryjne sprzęgło sam mam podobne parametrytomi382 pisze:Jak jest sprzęgło sprawne to 160KM i 320NM powinno śmiało ogarnąć więc nie wiem skąd tyle paniki ze sprzęgłem
Na forum A6Klub.PL miałem 1.9, dalej było 2.5...teraz czas Pb 2.4? 3.0? a może 2.7?
sprezarka od AWX, wtryski 216 no i FMIC by sie przydalbart3k pisze:Jakie modyfikacje przprowadziłeś by uzyskać taki wynik?zchrobot pisze:potwierdzam spokojnie ogarnia taką moc seryjne sprzęgło sam mam podobne parametrytomi382 pisze:Jak jest sprzęgło sprawne to 160KM i 320NM powinno śmiało ogarnąć więc nie wiem skąd tyle paniki ze sprzęgłem
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl
alukard pisze:pompa 11
wtryski 0.230
turbo BRD
IC
Sprzęgło
Witam. PYTANKO
Pompa 11 co to?? Czyżby tylko pompa paliwowa w baku koszt 300zł???
http://allegro.pl/tuning-sportowe-wtrys ... 19650.html 1350zł
http://allegro.pl/regenerowane-turbo-br ... 05870.html 1500zł
IC to pewnie NOWY INTERCOOLER tak??? Koszt niewielki 200zł i jest.
Sprzęgło nowe tak??? Cena około 600zł samo sprzęgło ( koło 2masowe nie).
Czyli po zakupie Audi a6 98-99r 1.9 Tdi 110km za około 15tyś zł dokładam 5tyś ( oczywiście wymieniam wszystko na raz plus oleje, filtry i rozrząd) i mamy bez problemu 170km

A więc za około20tyś mamy fajne autko. Czy musimy liczyć się z jeszcze innymi kosztami?? A i czy na tych wtryskach muszę lać tylko najlepszą ropkę??? POZDRAWIAM
o pompę to chodzi wtryskową 
sprzegło wypadało by poszukać jakieś mocniejsze niż seryjne, bo jak wymieniać to nie ma sensu wymieniać na takie samo.
Oczywiście po skompletowaniu i założeniu gratów udajesz się na chipa. w 5tce się raczej na pewno nie zmieścisz.
no i za cenę 15 tys to szczerze będzie Ci ciężko znaleźć w miare zadbane 1.9 tdi z takiego rocznika, o ile motor będzie zdrowy i będziesz w stanie to sprawdzić to całą reszte można sobie również systematycznie dopieszczać.

sprzegło wypadało by poszukać jakieś mocniejsze niż seryjne, bo jak wymieniać to nie ma sensu wymieniać na takie samo.
Oczywiście po skompletowaniu i założeniu gratów udajesz się na chipa. w 5tce się raczej na pewno nie zmieścisz.
no i za cenę 15 tys to szczerze będzie Ci ciężko znaleźć w miare zadbane 1.9 tdi z takiego rocznika, o ile motor będzie zdrowy i będziesz w stanie to sprawdzić to całą reszte można sobie również systematycznie dopieszczać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Wiem, ze mniej nie maja ale nie w tym rzecz.
W tym momencie 2.5 tdi wytrzyma wiecej niz zmodzony na 170-180 koni 1.9 tdi.
Chcesz miec mocna fure -> 2.5 tdi.
Chcesz aby samochod palil Ci 5/100 i byl bezawaryjny -> 1,9 tdi
Pamietam jak kolega mial golfa 2 1.6 td. wymodzil to delikatnie na ok 100-120 koni. raz w miesiacu cos padalo.
W tym momencie 2.5 tdi wytrzyma wiecej niz zmodzony na 170-180 koni 1.9 tdi.
Chcesz miec mocna fure -> 2.5 tdi.
Chcesz aby samochod palil Ci 5/100 i byl bezawaryjny -> 1,9 tdi
Pamietam jak kolega mial golfa 2 1.6 td. wymodzil to delikatnie na ok 100-120 koni. raz w miesiacu cos padalo.