[ A6 C5 Tdi] 1.9 co potrzeba do podniesienia mocy?
Ja też obstawiam za 1.9 tdi , a poza tym nawet jak coś się zepsuje to słupek 1.9 za 1000zł kupisz idealny z gwarancją a w 2.5 pada wszystko jak muchy. Osobiście odradzam ten motor ciągle coś jest nie tak a zawieść może w każdej chwili. I w dodatku pali jak smok to lepiej już kupić sobie benzynę zamiast tego 2.5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
No coś w tym jest z tymi 2,5TDI
Trzeba się samemu przekonać i tyle. W moim przypadku wygląda to tak że równo z koleżanką z pracy kupiłem A6 C5, ona 2,5TDI a ja 1.8T. Roczniki prawie te same 
Po pól roku użytkowania ona włożyła już w auto ok. 7k zł a ja sobie jeżdżę bezawaryjnie
No i cały czas coś jest nie tak z tym jej autem.
To z mojego doświadczenia
Pozdrawiam


Po pól roku użytkowania ona włożyła już w auto ok. 7k zł a ja sobie jeżdżę bezawaryjnie

No i cały czas coś jest nie tak z tym jej autem.
To z mojego doświadczenia

Pozdrawiam
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
michok, Wiesz kolego wiem że 3.0 tez nie sa idealne i też padają ale jak kupujesz sobie 2.0 tdi w takim aucie a przejedziesz się 3.0 to za żadne skarby nie będziesz chciał wsiadac do 2.0. A akurat w tym modelu te 2.0 padają równo z 3.0 a koszty naprawy te same tak że obojętne co wymienisz, a w c5 to jednak jest porządny motor 1.9 który nie pada i jeździ za darmo prawie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
ale slabo jezdzi :P.michu1002 pisze:michok, Wiesz kolego wiem że 3.0 tez nie sa idealne i też padają ale jak kupujesz sobie 2.0 tdi w takim aucie a przejedziesz się 3.0 to za żadne skarby nie będziesz chciał wsiadac do 2.0. A akurat w tym modelu te 2.0 padają równo z 3.0 a koszty naprawy te same tak że obojętne co wymienisz, a w c5 to jednak jest porządny motor 1.9 który nie pada i jeździ za darmo prawie.
mozna szybciej :D.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
wiesz kolego z tym bezpieczenstwem to roznie...wczesniej mialem Skode felicje 1.9d. mialo to 64 km i naprawde strach bylo tym jezdzic...wole, dusza na ramieniu podczas wyprzedzania...michu1002 pisze:coś za coś, dla żony lepszego auta nie kupisz, bezpieczne mało pali i nie psuje się, i w dodatku nie najgorzej wygląda.
IMO samochod powinien miec te 140-170 km aby sprawnie sie odpychac, zwlaszcza ze masa to ok 1.5 tony.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
fakt. 131 nie mialem okazji jechac...superbem 1.9 tdi 105 koni na poczatku mysalem, ze cos sie popsulojohntailor pisze:Napewno nie jeździłeś 1.9tdi 131KM bo byś zmienił zdanie, spokojnie wystarczy mocy do wyprzedzania i dynamicznej jazdy. Zawsze można dłubnąć program i masz 170KM.

2.5 tdi tez mozna poddac chipowi

kolega postu zdziałał coś w kierunku zmiany gratów????czy nadal teoria?????czy ktoś może się wypowiedzieć na temat wymiany sprzęgła na mocniejsze bo ja w swojej c4 1.9tdi 1z, wtryski AEL 0.210, turbo caha, pompa11mm mam problem z ori sprzegłem jednomasowym sachs od audi 80 b4 tdi nie wyrabia na 3 biegu od 2tys do 3tys obrotów, czy ktoś montował jakieś seryjne mocniejsze sprzegło od sachsa
??czy tylko Radzikowski ratuje????

Audi a6 c4 1.9tdi 140KM :D