[A6 C5] V6 3.0 - czy to uszczelka pod głowicą?
Czy możliwe jest żeby zbierało się coś takiego
przy jeździe na krótkich trasach. Czy może być to raczej wynik uszkodzenia UPG?
Odkręciłem dzisiaj korek, zauważyłem taką maź, wytarłem go, przejechałem 5-7 km, auto postało parę godzin, później znowu zrobiłem z 5 km i zrobiłem tą fotkę
Czy możliwe jest, że po przejechaniu tak krótkiego odcinka zbierze się taki majonez.
Będę teraz uważniej obserwował zbiornik płynu chłodniczego, ale jak do tej pory nie zauważyłem żadnego zużycia.
Jaki może być jeszcze inny objaw uszkodzenia uszczelki? Jakiegoś zwiększonego dymienia nie zauważyłem.
przy jeździe na krótkich trasach. Czy może być to raczej wynik uszkodzenia UPG?
Odkręciłem dzisiaj korek, zauważyłem taką maź, wytarłem go, przejechałem 5-7 km, auto postało parę godzin, później znowu zrobiłem z 5 km i zrobiłem tą fotkę
Czy możliwe jest, że po przejechaniu tak krótkiego odcinka zbierze się taki majonez.
Będę teraz uważniej obserwował zbiornik płynu chłodniczego, ale jak do tej pory nie zauważyłem żadnego zużycia.
Jaki może być jeszcze inny objaw uszkodzenia uszczelki? Jakiegoś zwiększonego dymienia nie zauważyłem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 341
- Rejestracja: 13 paź 2009, 21:11
- Imię: Damian
- Moje auto: RS6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 450KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Siemano!
Ja dzisiaj zakladam atrape na wlot powietrza zeby zminimalizowac doplyw niedobrego chlodu!! Bylem u znajomego - ktory uspokoil mnie zebym sie nie przejmowal tym nagarem na korku! Plyn chlodniczy mam na odpowiednim poziomie, zbiornik wyrownawczy mi sie nie zapowietrza (brak babli powietrza itp)... Na postoju samochod sie ladnie dogrzewa do temperatury 90st. ( wiec wykluczam termostat - a juz mialem sie za niego brac)... Czas pokaze - stanowczo zaprzeczono azeby dzialo sie cos z uszczelka czego sie balem...
Pozdro
Ja dzisiaj zakladam atrape na wlot powietrza zeby zminimalizowac doplyw niedobrego chlodu!! Bylem u znajomego - ktory uspokoil mnie zebym sie nie przejmowal tym nagarem na korku! Plyn chlodniczy mam na odpowiednim poziomie, zbiornik wyrownawczy mi sie nie zapowietrza (brak babli powietrza itp)... Na postoju samochod sie ladnie dogrzewa do temperatury 90st. ( wiec wykluczam termostat - a juz mialem sie za niego brac)... Czas pokaze - stanowczo zaprzeczono azeby dzialo sie cos z uszczelka czego sie balem...
Pozdro
kolego po 3 kilometrach przy -15 mrozie, bardzo ciekawe?feeble3 pisze:Moje auto łapie 90st po trzech kilometrach, tym się nie przejmuje
Audi A5 B9 coupe 2.0 TFSI Quattro
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
chyba jednak będę Cię musiał zmartwić ponieważ na zimnym silniku nie ma prawa nic być na bagnecie i korku wlewu oleju oprócz oleju!! jeżeli masz coś w rodzaju masła na korku to jest to wina płynu chłodniczego, zaś znowu jeżeli na bagnecie masz jakieś krople to jest to płyn. Na rozgrzanym silniku tego nie ma bo wszystko jest gorące i dokładnie sie jest to wstanie wymieszać ze tego nie idzie sprawdzić.
Jeżeli zaś chodzi o te testy na zawartość spalin to robienie tego w dieslu to jest śmiech na sali.... bo przy dieslu w 99% to nie wychodzi. Jeżeli robiłeś jaką kol wiek diagnostykę auta to wątpię żeby cokolwiek wyszło. U mnie też wszystko było pięknie ładnie nawet osadu na korku oleju nie miąłem palił od szczała przy -25 stopniach mrozu jeździł jak rakieta a od czasu do czasu wywalało płyn.
Jeżeli u Ciebie nie ma nigdzie wycieków lub tez nie wywala przez zaworek bezpieczeĂąstwa ze zbiornika wyrównawczego to weź przejedź delikatnie palcem w środku rury wydechowej i minimalnie dotknij językiem jeżeli słodkie to masz odpowiedź - płyn dostaje się do komory spalania i tam się spala dlatego też ten osad w róże wydechowej będzie słodkawy ponieważ ten koncentrat jest robiony na glikolu.
ja mam 1.9 tdi. i naprawa na oryginalnych częściach wraz z kilkoma dodatkowymi rzeczami przy okazji wyniosła mnie 2,5 tys. - bez rozrządu bo był wymieniany 25 tys. km temu
Jeżeli zaś chodzi o te testy na zawartość spalin to robienie tego w dieslu to jest śmiech na sali.... bo przy dieslu w 99% to nie wychodzi. Jeżeli robiłeś jaką kol wiek diagnostykę auta to wątpię żeby cokolwiek wyszło. U mnie też wszystko było pięknie ładnie nawet osadu na korku oleju nie miąłem palił od szczała przy -25 stopniach mrozu jeździł jak rakieta a od czasu do czasu wywalało płyn.
Jeżeli u Ciebie nie ma nigdzie wycieków lub tez nie wywala przez zaworek bezpieczeĂąstwa ze zbiornika wyrównawczego to weź przejedź delikatnie palcem w środku rury wydechowej i minimalnie dotknij językiem jeżeli słodkie to masz odpowiedź - płyn dostaje się do komory spalania i tam się spala dlatego też ten osad w róże wydechowej będzie słodkawy ponieważ ten koncentrat jest robiony na glikolu.
ja mam 1.9 tdi. i naprawa na oryginalnych częściach wraz z kilkoma dodatkowymi rzeczami przy okazji wyniosła mnie 2,5 tys. - bez rozrządu bo był wymieniany 25 tys. km temu
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
gelus, nie napiszę niczego odkrywczego, ale biorąc na logikę, to (jeśli jesteś pewien, że ciecz chłodząca dostaje się do cylindra ) mogą być 3 powody:gelus pisze:macie jakies pomysly?
1. Uszczelka
2. Głowica
3. Tuleja cylindrowa (pęknięcie).
Niektore, zwłaszcza małe pęknięcia mogą byc niełatwe do wykrycia bo wraz ze zmianami temperatury moga się otwierać lub zamykać.
Jesli jestes pewien uszczelki i głowicy to pozostaje tuleja. Tylko czy mozna byc czegokolwiek pewnym ?
Części samochodowe online - Motostacja pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga