Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] Brak mocy poniżej 3700 obr

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Wajcheuszy

[ AFB 2.5 150 KM] Brak mocy poniżej 3700 obr

Post autor: Wajcheuszy » 03 maja 2012, 08:35

Siemka wszystkim.
Po wymianie rozrządu moja niunia ma problem :(
Od jałowych obrotów do 3,7 tysiąca jest bardzo mułowata, zbiera się jak Mondeo 1,8 td mojego taty <uoee> Kiedy przekroczy magiczne ok 3700 obrotów nagle odzyskuje moc. Jeśli ją troszkę przeciągnę i szybko wrzucę następny bieg, to też przez chwilę jest ok, ale też łapie "dziure".

Co o tym myślicie? Ja podejrzewam trzy tematy:

1. Intercooler przepłukiwałem benzyną i nie wpadłem na genialny pomysł, aby wykręcić czujnik ten przy wylocie. To jest czujnik ciśnienia, czy temperatury? Może to być przyczyną?

2. Pompa wtryskowa pracuje nieco głośniej, niż przed ingerencją, takie głośne cykanie. Może to być powód niedokładnego odpowietrzenia? Odpowietrzałem zgodnie z procedurami na forum, dużo paliwa puściłem spod nakrętek wtrysków, gdy już nie było widać powietrza w wężu biegnącym do pompy. Co Wy na to?

3. Nie mam VAGa i kąt wyprzedzenia wtrysku ustawiłem na oko, tak, żeby odpalała na dotyk. Ten parametr może mieć aż tak wielkie znaczenie?

Pomóżcie proszę, jak tym autem w sobotę chce jechać do ślubu a potem w podróż poślubną:(

remix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 01 kwie 2010, 11:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: remix » 03 maja 2012, 23:03

kolego bez logow nic nie zrobimy popros kogos kto ma kabelka i zrob te logi lub zakup z neta i sam dzialaj

Wajcheuszy

Post autor: Wajcheuszy » 04 maja 2012, 19:07

JUż śledztwo weszło na inny tor;) Zawór turbosprężarki sterowany podciśnieniem. Jeszcze nie miałem kiedy obczaić jak on działa, czy podciśnienie go otwiera czy zamyka itd. Na wolnych obrotach na tym wężyku mam -0,6 bar. Do ślubu pojade zdechlakiem:(

Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 04 maja 2012, 20:52

Wajcheusz, moze cos byc z tym katem wtrysku :( bo jak mi rozrzad wymieniali to kat ustawili ''mocno w plusie " ( akurat tak sie ustawilo ) i auto lapalo tryb awaryjny skrzyni :( strasznie mulilo silnik ( mam Tipa ) po ponownym ustawieniu smiga jak rakieta <okok>
PS. to tylko moje przypuszczenia :] poczekaj na inne wypowiedzi <okok>

Wajcheuszy

Post autor: Wajcheuszy » 07 maja 2012, 09:32

Myślę, że w trybie awaryjnym byłby słaby w pełnym zakresie, a on dostaje buta przy ok 3700 obrotów... Dzisiaj obczaję ten zawór n75.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja