witam szukałem w tematach ale nic nie znalazłem dlatego zakładam nowy temat 
chodzi mi dokładnie o to że ostatnio zapaliła mi się rezerwa i podjechałem do tankowni i tam po zalaniu ponad pół zbiornika paliwa auto nie chciało zapalić. w ten sam dzieĂą zwróciłem uwagę na przewód paliwowy ten przezroczysty co idzie z filtra do pompy jest powietrze i wiozłem specjalna pompkę od szwagra i starałem się odpowietrzyć przewody noi udało się poprzez pompkę i odkręceniu jednego wtryskiwacza 
auto od tygodnia normalnie odpala ale w tym przewodzie non stop wali pęcherze powietrza wszelkie przewody sprawdzone wiec moje pytanko czy w waszych autkach też tak jest z góry dzieki za odp
			
			
									
									[ AFB 2.5 150 KM] pęchęrze powietrza 2,5 quattro
- 
				
				tx-didi
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
wicia021, 
jezeli na biegu jalowym widzisz pecherzyki powietrza 'wedrujace' w przewodzie od filtra do pompy wtryskowej - to znaczy ze jednak nie sprawdziles 'wszystkich przewodow' do konca.
Musisz (ale po prostu musisz) pozbyc sie pecherzykow - sa dopuszczalne niewielkie ilosci, lecz tylko podczas 'przegazowek'.
Najczesciej delikatne nieszczelnosci maja swoje 'zrodlo' w okolicach filtra paliwa - nieco sparciale/popekane koncowki wezy, niedociagniete opaski, 'popuszczajacy' oring na podgrzewaczu paliwa (zazwyczaj w wyniku wyciagania podgrzewacza za pomoca sruboktretu...).
Ty grzebales jeszcze w okolicach pompy w baku ostatnio - wiec jeszcze tam na wszelki wypadek bym sprawdzil.
daj znac.
			
			
									
									
						jezeli na biegu jalowym widzisz pecherzyki powietrza 'wedrujace' w przewodzie od filtra do pompy wtryskowej - to znaczy ze jednak nie sprawdziles 'wszystkich przewodow' do konca.
Musisz (ale po prostu musisz) pozbyc sie pecherzykow - sa dopuszczalne niewielkie ilosci, lecz tylko podczas 'przegazowek'.
Najczesciej delikatne nieszczelnosci maja swoje 'zrodlo' w okolicach filtra paliwa - nieco sparciale/popekane koncowki wezy, niedociagniete opaski, 'popuszczajacy' oring na podgrzewaczu paliwa (zazwyczaj w wyniku wyciagania podgrzewacza za pomoca sruboktretu...).
Ty grzebales jeszcze w okolicach pompy w baku ostatnio - wiec jeszcze tam na wszelki wypadek bym sprawdzil.
daj znac.
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
hej  wicia021,
 wicia021, 
A powiedz tylko czy wymieniales ten zaworek na filtrze paliwa 
 
Z mojego doswiadczenia wiem ze tam zasysa sobie powietrze![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif) albo Go wymien ASO 140 zeta Alledrogo 70 zeta
 albo Go wymien ASO 140 zeta Alledrogo 70 zeta   ewentualnie sprawdz osadzenie tego zaworka na filtrze przed kupnem lub wymien oring znajdujacy sie na filtrze albo caly filtr paliwa
 ewentualnie sprawdz osadzenie tego zaworka na filtrze przed kupnem lub wymien oring znajdujacy sie na filtrze albo caly filtr paliwa  
			
			
									
									
						 wicia021,
 wicia021, A powiedz tylko czy wymieniales ten zaworek na filtrze paliwa
 
 Z mojego doswiadczenia wiem ze tam zasysa sobie powietrze
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif) albo Go wymien ASO 140 zeta Alledrogo 70 zeta
 albo Go wymien ASO 140 zeta Alledrogo 70 zeta   ewentualnie sprawdz osadzenie tego zaworka na filtrze przed kupnem lub wymien oring znajdujacy sie na filtrze albo caly filtr paliwa
 ewentualnie sprawdz osadzenie tego zaworka na filtrze przed kupnem lub wymien oring znajdujacy sie na filtrze albo caly filtr paliwa  
 
							











 
 
