No i mam problemik .
Z rana po odpaleniu silnika i ruszeniu w lustereczku spora chmurka niebieko-szarego dymka i tak sie zastanawiam czy to uszczelniacze czy moze dmuchawka ?
Pozniej jest spoko , tylko pierwsze wywalenie spalin i juz w lusterku nic nie widac ,
dodatkowo jakos tak bardzo puzno sie wkreca po dodaniu gazu ale to tez tylko podczas pierwszego porannego ruszania .
Czy gdyby to bylo turbo to nie powinno ciagle dymic ?
Prosze was o podpowiedzi .
[ AVF 1.9 131 KM] Niebieski dym z rana
[ AVF 1.9 131 KM] Niebieski dym z rana
Mialo sie Pare aut i znowu Audi
- leszek90_1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
- Lokalizacja: Frampol
Witam
Oleju to wlasciwie mi bardzo malo ubywa i tez sie tak zastanawialem ze gdyby to uszczelniacze byly to pewnie dzialo by sie tak permanentnie bo kiedys tak mialem w 80-tce B3
W kazdym razie to tez nie wystepuje ciagle ale raczej jak autko postoi kilka dni i wtedy tak jest .
Teraz juz wszystko kumam i w tym temacie raczej bede spal spokojnie po twoiej wypowiedzi .
Dzieki za konkretna odpowiedz Piotrus .Ani uszczelniacze ani dmuchawka, a conajwyżej trochę zawilgocony olejem układ dolotowy (normalnie, w stopniu eksploatacyjnym i nie wymagającym podejmowania jakiegokolwiek działania). Część takiego oleju osadza się w nagarze zawsze obecnym (od EGR) w kolektorze ssącym, a nocą siła grawitacji "ścieka" do kanałów dolotowych głowicy. Są to bardzo niewielkie ilosci - ale wymagające "dopalenia"
Oleju to wlasciwie mi bardzo malo ubywa i tez sie tak zastanawialem ze gdyby to uszczelniacze byly to pewnie dzialo by sie tak permanentnie bo kiedys tak mialem w 80-tce B3
W kazdym razie to tez nie wystepuje ciagle ale raczej jak autko postoi kilka dni i wtedy tak jest .
Teraz juz wszystko kumam i w tym temacie raczej bede spal spokojnie po twoiej wypowiedzi .
Mialo sie Pare aut i znowu Audi
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga