Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AVF 1.9 131 KM] Niebieski dym z rana

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
AndreCh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 09 paź 2008, 21:07
Lokalizacja: Monki/Bruksela

[ AVF 1.9 131 KM] Niebieski dym z rana

Post autor: AndreCh » 19 kwie 2012, 20:38

No i mam problemik .
Z rana po odpaleniu silnika i ruszeniu w lustereczku spora chmurka niebieko-szarego dymka i tak sie zastanawiam czy to uszczelniacze czy moze dmuchawka ?

Pozniej jest spoko , tylko pierwsze wywalenie spalin i juz w lusterku nic nie widac ,
dodatkowo jakos tak bardzo puzno sie wkreca po dodaniu gazu ale to tez tylko podczas pierwszego porannego ruszania .

Czy gdyby to bylo turbo to nie powinno ciagle dymic ?

Prosze was o podpowiedzi .
Mialo sie Pare aut i znowu Audi

japan6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 31 paź 2011, 18:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: japan6 » 19 kwie 2012, 21:31

Raczej uszczelniacze zaworowe

czubasa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 09 maja 2010, 08:41
Lokalizacja: chojna

Post autor: czubasa » 21 kwie 2012, 19:05

a olej ci bierze

Awatar użytkownika
leszek90_1990
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
Lokalizacja: Frampol

Post autor: leszek90_1990 » 21 kwie 2012, 19:53

moim zdaniem to może być oznaka pompowtryskow, kolega ma taki silnik i rano też mu na niebiesko dopóki się nie nagrzeje, tak maja te silniki, niekoniecznie muszą to być uszczelniacze...
<<<Samochód który daje radość z jazdy>>>

AndreCh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 09 paź 2008, 21:07
Lokalizacja: Monki/Bruksela

Post autor: AndreCh » 22 kwie 2012, 19:49

Witam :)
Ani uszczelniacze ani dmuchawka, a conajwyżej trochę zawilgocony olejem układ dolotowy (normalnie, w stopniu eksploatacyjnym i nie wymagającym podejmowania jakiegokolwiek działania). Część takiego oleju osadza się w nagarze zawsze obecnym (od EGR) w kolektorze ssącym, a nocą siła grawitacji "ścieka" do kanałów dolotowych głowicy. Są to bardzo niewielkie ilosci - ale wymagające "dopalenia"
Dzieki za konkretna odpowiedz Piotrus .

Oleju to wlasciwie mi bardzo malo ubywa i tez sie tak zastanawialem ze gdyby to uszczelniacze byly to pewnie dzialo by sie tak permanentnie bo kiedys tak mialem w 80-tce B3

W kazdym razie to tez nie wystepuje ciagle ale raczej jak autko postoi kilka dni i wtedy tak jest .

Teraz juz wszystko kumam i w tym temacie raczej bede spal spokojnie po twoiej wypowiedzi :] .
Mialo sie Pare aut i znowu Audi

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga