[ ABK 2.0 115 KM] Problem z obrotami i ogolnie z silnikiem
[ ABK 2.0 115 KM] Problem z obrotami i ogolnie z silnikiem
Witam !
Jestem tu nowy i mam pare pytan odnosnie tego co sie ostatnio dzieje u mnie z autem, moze ktos tu cos bedzie wiedział i mi podpowie. Posiadam audi z silnikiem 2,0 B+Lpg silnik abk, i od dosc sporego czasu czasu jak jezdze na gazie to auto jest takie zamulone i nie czuc zeby jechało, nie mowiac jak jest w pelni załadowane to jest naprawde jakas tragedia i pali mi od 15-16 gazu po miescie..chyba troche za duzo ?. Na poczatku miesiaca wymieniłem przepływomierz(auto zrobilo sie troche bardziej zwawe) i wczoraj cos tam w nim strzeliło i nie wiem czy znow sie uszkodzil czy co sie mogło stac ze jak jade na biego i dojezdzajac do skrzyzowania wrzucam na luz to auto spada z odrotów tak do 1400 i dosc długo je trzyma co kiedys tego nie było i po jakiejs dłuzszej chwili chodz z niechecia obroty spadaja, lecz to trwa nad wyraz długo niz kiedys. Moje pytanie jest takie co mogło sie uszkodzic i co moze byc do wymiany?
Jestem tu nowy i mam pare pytan odnosnie tego co sie ostatnio dzieje u mnie z autem, moze ktos tu cos bedzie wiedział i mi podpowie. Posiadam audi z silnikiem 2,0 B+Lpg silnik abk, i od dosc sporego czasu czasu jak jezdze na gazie to auto jest takie zamulone i nie czuc zeby jechało, nie mowiac jak jest w pelni załadowane to jest naprawde jakas tragedia i pali mi od 15-16 gazu po miescie..chyba troche za duzo ?. Na poczatku miesiaca wymieniłem przepływomierz(auto zrobilo sie troche bardziej zwawe) i wczoraj cos tam w nim strzeliło i nie wiem czy znow sie uszkodzil czy co sie mogło stac ze jak jade na biego i dojezdzajac do skrzyzowania wrzucam na luz to auto spada z odrotów tak do 1400 i dosc długo je trzyma co kiedys tego nie było i po jakiejs dłuzszej chwili chodz z niechecia obroty spadaja, lecz to trwa nad wyraz długo niz kiedys. Moje pytanie jest takie co mogło sie uszkodzic i co moze byc do wymiany?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 546
- Rejestracja: 08 paź 2009, 20:04
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2014
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
kolego przepływka zacięta i biegiem do gazownika najprawdopodobniej reduktor gazu do wymiany te auta nie tolerują wystrzłów
dokładnie tak jak piszą koledzy, miałem podobnie, mam ten sam silnik co TY, jak go kupiłem to na samym początku miałem problemy, powymieniałem wszystko co możliwe zaczynając od przepływki, po świece, aparat zapłonowy, przewodów, reduktora i innych paru rzeczy! Po wyeliminowaniu wszystkiego co było możliwe i dobrym wyregulowaniu u gazownika jeżdżę do dziś, a od czasu tamtej naprawy zrobiłem już ponad 300tys. km i na razie wszystko jest ok - jak się ma, to się dbaUkład zapłonowy przy gazie musi być idealny po strzale mogło uszkodzić przepływke, podłącz autko pod vaga może coś pokaże

