Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ A6 C6] 3.0 TDi Q Nierównomierne zuzycie przednich klocków

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
777equity
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 24 gru 2009, 14:53
Lokalizacja: Lodz/Warszawa

[ A6 C6] 3.0 TDi Q Nierównomierne zuzycie przednich klocków

Post autor: 777equity » 06 wrz 2011, 00:52

Witam
Ostatnio po zdjęciu starych klocków moim oczom ukazała sie widok nierównomiernego zuzycia klockow przednich. Oba koła miały podobną sytuacje.
Od strony wew od tloczka zuzyte na maxa od zewnetrznej 30% zuzycia
Nie pamietam aby poprzednio byla taka sytuacja
Wyczyscilem jarzma bo byly troche zabrudzone i zalozylem nowe klocki
Mieliscie podobna sytuacje z tymi klockami?
wszystko ORI tarcze ATE i klocki ATE

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED

Plan 4 the worst hope for the best

Awatar użytkownika
ozi_dafit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C4
Lokalizacja: kielce

Post autor: ozi_dafit » 06 wrz 2011, 09:12

tak sie dzieje jesli klocek zew. blokuje sie w prowadnicy, prowadnice trzeba dobrze oczyscic i posmarowac pasta miedziowa i powinno byc ok.
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------

Awatar użytkownika
pan42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 816
Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
Imię: Andrzej
Rocznik: 2022
Moje auto: Q5
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pan42 » 06 wrz 2011, 18:46

ozi_dafit pisze:tak sie dzieje jesli klocek zew. blokuje sie w prowadnicy, prowadnice trzeba dobrze oczyscic i posmarowac pasta miedziowa i powinno byc ok.
Czyściłem prowadnice, smarowałem pastą miedziową, a klocek wewnętrzny ATE w jednym kole padł po niecałym roku. Teraz założyłem oryginały, ale lekko spiłowałem ich końcówki bo zbyt ciasno wchodziły. Mija pół roku sprawdzałem i wszystko OK.
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7

Awatar użytkownika
777equity
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 24 gru 2009, 14:53
Lokalizacja: Lodz/Warszawa

Post autor: 777equity » 06 wrz 2011, 23:41

pan42 pisze:
ozi_dafit pisze:tak sie dzieje jesli klocek zew. blokuje sie w prowadnicy, prowadnice trzeba dobrze oczyscic i posmarowac pasta miedziowa i powinno byc ok.
Czyściłem prowadnice, smarowałem pastą miedziową, a klocek wewnętrzny ATE w jednym kole padł po niecałym roku. Teraz założyłem oryginały, ale lekko spiłowałem ich końcówki bo zbyt ciasno wchodziły. Mija pół roku sprawdzałem i wszystko OK.
ciekawe spotrzezenie. Przeczyscilem prowadnice klocek chodzi w miare lekko, przejade 2 tys km zdejme kolo i obejrze jesli nie bedzie zmiany piluje klocka <szok> Vorsprung durch technik <rotfl>
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED

Plan 4 the worst hope for the best

kochinur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 02 maja 2011, 16:39
Lokalizacja: Kielce

Post autor: kochinur » 17 kwie 2012, 22:45

Mam ten sam problem, to znaczy zjechany klocek wewnętrzny po stronie prawej. Czy jest to jakaśwada fabryczna czy przypadek bo mój mechanik mówił, że miał kilka takich przpadków.
A czy Wam pomogło spiłowanie klocka, a jeśli tak to w jaki sposób tzn w któwym miejscu go spiłować?

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 18 kwie 2012, 16:27

u mnie jak kupilem auto tez tak bylo.pozniej jak zmienialem klocki wyczyscilem wszystko,przesmarowalem miedziakiem i ja narazie po 10k zbiera rowno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl