Ah. byłbym zapomniał ujawnił mi się nowy objaw, a mianowicie przy dodawaniu gazu tak do 4 tys. obrotów jest takie szarpanie jak by mi paliwa brakowało i mam wrażenie, że to ma związek z tymi obrotami. Oprócz tego kapnęliśmy się dziś z mechaniorem, że z wydechu nie pachnie tak jak powinno. Poskładajcie sobie te wszystkie informacje i pomóżcie bracia i siostry bo już mnie krew zalewa.... Z góry dzięki i pozdrawiam
[ BDV 2.4 170 KM] Falowanie obrotów po raz "enty".
Dobra jestem już na 100000% pewien, że mój silnik to BDV, a co za tym idzie nie mam ezektora tylko zawór na odpowietrzeniu. Czy zdarza się, że z tym zaworem jest coś nie tak? Dzisiaj znów byłem u mechanika pytać się co dalej skoro nie mam ezektora. Usunęliśmy błędy po raz kolejny te same (w sobotę kasowaliśmy a zrobiłem ok. 300 km). Powiedział mi żebym się dowiedział od was
jaką masę powietrza na biegu jałowym ma pobierać? Moje auto wskazuje 5 gram / sekundę, a mechanik ma jaką nową koncepcję.
Ah. byłbym zapomniał ujawnił mi się nowy objaw, a mianowicie przy dodawaniu gazu tak do 4 tys. obrotów jest takie szarpanie jak by mi paliwa brakowało i mam wrażenie, że to ma związek z tymi obrotami. Oprócz tego kapnęliśmy się dziś z mechaniorem, że z wydechu nie pachnie tak jak powinno. Poskładajcie sobie te wszystkie informacje i pomóżcie bracia i siostry bo już mnie krew zalewa.... Z góry dzięki i pozdrawiam
Ah. byłbym zapomniał ujawnił mi się nowy objaw, a mianowicie przy dodawaniu gazu tak do 4 tys. obrotów jest takie szarpanie jak by mi paliwa brakowało i mam wrażenie, że to ma związek z tymi obrotami. Oprócz tego kapnęliśmy się dziś z mechaniorem, że z wydechu nie pachnie tak jak powinno. Poskładajcie sobie te wszystkie informacje i pomóżcie bracia i siostry bo już mnie krew zalewa.... Z góry dzięki i pozdrawiam
Nigdy więcej diesla...
- marek231984
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 164
- Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
- Lokalizacja: Ostrołęka
Chyba mało satysfakcjonuje wolę wiedzieć na pewnomarek231984 pisze:Na jałowym chyba 3,5-3,8.Ten błąd co z hamulcami,to przez to nie masz słabych hamulców,bo masz bark podciśnienia w układzie hamulcowym.??Odłącz przepływkę i zobacz jak chodzi auto.
Nigdy więcej diesla...
- marek231984
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 164
- Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
- Lokalizacja: Ostrołęka
Właśnie wróciłem od mechaniora. Po odłączeniu przepływki jest praktycznie to samo (niewielka różnica wielkości drgaĂą). Jeszcze ją przeczyściliśmy dokładnie i w sumie jakaś tam różnica minimalna jest ale to nie to. Aha po wyczyszczeniu przepływki (nie wiem czy to od tego) masa powietrza wynosi już nie 5g/s tylko 4g/s. Zauważyłem, że nie napisałem o objawach takich jak drgania wyczuwalne na karoserii, oraz to, że przy gaszeniu silnika kiedy jest na LPG, dosłownie na sekundkę wyskakuje mi na FIS (mam pełny) znaczek hamulców i jest sygnał dźwiękowy taki jak przy każdej informacji na FIS. Kiedy gaszę auto na benzynie nie ma tego. Zatankowałem autko benzynką i testuje je teraz nie jeżdżąc na gazie (tak mi zalecił mechanik). Pierwsze spostrzeżenie jest takie, że nie widzę różnicy między LPG, a benzyną no może oprócz reakcji na gaz, która pewnie wynika z tego, że gaz jest gazem, a nie cieczą. Błagam dajcie kolejne wskazówki może razem dojdziemy bo jestem na skraju wytrzymałości psychicznej z tym defektem.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-04-02, 11:00 ]
Jakieś pomysły?? Bo widzę, że temat spadł na prawdę nisko, a moja irytacja rośnie...
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-04-02, 11:00 ]
Jakieś pomysły?? Bo widzę, że temat spadł na prawdę nisko, a moja irytacja rośnie...
Nigdy więcej diesla...
Witam, nie chce zakladać kolejnego tematu dlatego pociagnijmy ten temat dalej 
Otóż, chciałbym wiedzieć od czego 2.4 BDV może tak w ogóle falować ?
U mnie zakres falowania jest nie wielki skacze 680 do 720 na wyzszych obrotach falowanie to zawsze +- 40 np 1300 - 1340, no ale już mi przeszkadza, ponieważ przy sprawnym multitroniku czasami te falowanie skutkuje bardzo lekkim słabo wyczuwalnym szarpnięciem, Wcześniej gdy miałem rozwalone sprzegiełka do jazdy w przód szarpało jak cholera teraz brak jakichkolwiek szarpnięć ale zostało mi to nieszczęsne falowanie. Układ zapłonowy sprawny nowe świece, cewkę podłączałem na próbę z innego i kable nie iskrzą. Posprawdzałem podciśnienia i wszystkie są szczelne, jedynej rzeczy jakiej nie robiłem to czyszczenie przepustnicy ale zostawiam to jako ostateczność (musi odpuchnąc mi ręka po wyjęciu skrzyni). W jednym miejscu mam pęknięta i zaizolowaną odmę czy auto może od niej falować ? - obecnie czekam na nia brak zamienników i idzie z niemiec czas oczekiwania 2 tygodnie. Aha VAG pokazuje błąd 2 gich katalizatorów ale to norma czekam na tulejki dystansowe. Pierwsze sady sprawdzałem działają identycznie działa ubogo bogato napięcia ok a wiec temat sąd odrzucam.
Za wszelkie sugestie serdeczne dzięki !
Otóż, chciałbym wiedzieć od czego 2.4 BDV może tak w ogóle falować ?
U mnie zakres falowania jest nie wielki skacze 680 do 720 na wyzszych obrotach falowanie to zawsze +- 40 np 1300 - 1340, no ale już mi przeszkadza, ponieważ przy sprawnym multitroniku czasami te falowanie skutkuje bardzo lekkim słabo wyczuwalnym szarpnięciem, Wcześniej gdy miałem rozwalone sprzegiełka do jazdy w przód szarpało jak cholera teraz brak jakichkolwiek szarpnięć ale zostało mi to nieszczęsne falowanie. Układ zapłonowy sprawny nowe świece, cewkę podłączałem na próbę z innego i kable nie iskrzą. Posprawdzałem podciśnienia i wszystkie są szczelne, jedynej rzeczy jakiej nie robiłem to czyszczenie przepustnicy ale zostawiam to jako ostateczność (musi odpuchnąc mi ręka po wyjęciu skrzyni). W jednym miejscu mam pęknięta i zaizolowaną odmę czy auto może od niej falować ? - obecnie czekam na nia brak zamienników i idzie z niemiec czas oczekiwania 2 tygodnie. Aha VAG pokazuje błąd 2 gich katalizatorów ale to norma czekam na tulejki dystansowe. Pierwsze sady sprawdzałem działają identycznie działa ubogo bogato napięcia ok a wiec temat sąd odrzucam.
Za wszelkie sugestie serdeczne dzięki !
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
piszesz o drżeniu a tutaj temat o falowaniu, sprecyzuj dokładnie co się dzieje. drżenie auta to może być przyczyna zużytych poduszek pod silnikiem czy skrzynią biegów. oczywiście mycie i adaptacja przepustnicy nie zaszkodzą nawet jeśli nie to jest przyczyną. użyj szukajki i poczytaj bo na forum jest już masa podobnych tematówkrzychu81 pisze:Cześć ja mam podobny problem mam a6 2.4 v6 177km i lekie drzzenia na wolnych i przy 1100 obrotow ale swiece wygladają ładnie piszecie o przepustnicy zdemątowac ja i umyc ?
[ Dodano: 2014-10-01, 08:53 ]
nie wiem czy posiada coś w zamian ale powinieneś zacząć od rzeczy najbardziej prawdopodobnych czyli jednak czyszczenie i adaptacja przepustnicy oraz wyczyszczenie i uszczelnienie odmy. dlaczego przepustnicę jak piszesz zostawiasz jako ostateczność skoro to jedna z najczęstszych przyczyn falowania?fr4n pisze:Sprawdziłem bdv nie posiada ezektora. Co zatem posiada w zamian?
Choćby dlatego, że jest trudny dostęp oraz ponad to trzeba spuścić płyn chłodzący aby ja wymontować bo jest ogrzewana. W ostateczności się za to zabiorę, ehmm śruby trzeba odkręcać znowu po omacku.nie wiem czy posiada coś w zamian ale powinieneś zacząć od rzeczy najbardziej prawdopodobnych czyli jednak czyszczenie i adaptacja przepustnicy oraz wyczyszczenie i uszczelnienie odmy. dlaczego przepustnicę jak piszesz zostawiasz jako ostateczność skoro to jedna z najczęstszych przyczyn falowania?
Witam Panowie. Ja mam problem z obrotami ale w trakcie jazdy. Jak jadę powiedzmy ok 80 km/h na równej drodze i trzymam gaz delikatnie to jest ok. Jak wcisnę trochę ale nie ta żeby konkretnie przyspieszył tylko np. jak jest delikatnie pod górkę to zaczynają mi obroty falować w przedziale ok 200-300 obr/min. Jak wcisnę mocno to jest ok. Objawy takie jakbym delikatnie pedałem gazu ruszał , wciskał i odpuszczał. Ktoś spotkał się z czymś takim?









