
[ A6 C5+Lpg] za małe ciśnienie doładowania
[ A6 C5+Lpg] za małe ciśnienie doładowania
witam, wczoraj założyłem wskaźnik ciśnienia doładowania i zauważyłem że turbo dmucha tylko do 0,3 bara
, od czego mam zacząć ? na vagu zero błędów, jeszcze to sprawdze jutro może coś wyskoczyło.

toom_ek
- tokarka606
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 14 mar 2010, 13:31
- Lokalizacja: koszalin
,witam zawór DV dzisiaj sprawdziłem poprzez dmuchnięcie w przewód i zassać mogę ale dmuchnąć nie więc chyba sprawny.tokarka606 pisze:Doładowanie 0.3bar to typowy tryb serwisowy.
Najgorsze ,że błędów nie ma.
Na początek zrób to co najłatwiejsze,odepnij aku na 30min i zobacz czy będzie jakaś zmiana.
Później porobimy logi.
[ Dodano: 2011-10-15, 08:53 ]
witam, dzisiaj odłączyłem kostkę od n75 i zero reakcji dalej 0,3 doładowania , jakieś pomysły

toom_ek
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Uwalone N75, i dmucha w WGtoom_ek pisze:,witam zawór DV dzisiaj sprawdziłem poprzez dmuchnięcie w przewód i zassać mogę ale dmuchnąć nie więc chyba sprawny.tokarka606 pisze:Doładowanie 0.3bar to typowy tryb serwisowy.
Najgorsze ,że błędów nie ma.
Na początek zrób to co najłatwiejsze,odepnij aku na 30min i zobacz czy będzie jakaś zmiana.
Później porobimy logi.
[ Dodano: 2011-10-15, 08:53 ]
witam, dzisiaj odłączyłem kostkę od n75 i zero reakcji dalej 0,3 doładowania , jakieś pomysły?




, witam dzięki za radę w wolnej chwili zdejmę ten przewód, jeżeli przeładuje to n75 na śmietnikZagór pisze: Uwalone N75, i dmucha w WG, weź od kogoś inny (sprawny zawór). ew zdejmij wężyk od gruchy WG i sprawdź, może być aż za dobrze
ale tylko przez chwilę
, bo nastąpi przeładowanie i sterownik wytnie zapłon
- ale spoko silnikowi nic się nie stanie.
toom_ek
- tokarka606
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 14 mar 2010, 13:31
- Lokalizacja: koszalin
Tak.toom_ek pisze:,witam zawór DV dzisiaj sprawdziłem poprzez dmuchnięcie w przewód i zassać mogę ale dmuchnąć nie więc chyba sprawny.
No jak kostkę odłączysz to na bank będziesz miał 0,3.toom_ek pisze:witam, dzisiaj odłączyłem kostkę od n75 i zero reakcji dalej 0,3 doładowania , jakieś pomysły![]()
Pół litra na dwóch to nic,ale litr na czterech to już coś.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
sprawdź KATA - czy nie jest już przypchany - aby turbawka łądowała tak jak trzeba - musi ja. coś napędzić - a zatem gdzies to wylecieć musi.
Druga sprawa - moze przywiesiła sie klapka WG?? - kompresorek , ciśnienie 1Bar i dmuchnij w gruche WG - MUSI sie ruszyć
Błedy jakieś??
sprawdź też wspólczynnik duty cycle
jak sie zachowuje podczas robienia logów dynamicznych 
Pozdrawiam
Druga sprawa - moze przywiesiła sie klapka WG?? - kompresorek , ciśnienie 1Bar i dmuchnij w gruche WG - MUSI sie ruszyć

Błedy jakieś??
sprawdź też wspólczynnik duty cycle


Pozdrawiam
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
- Oofol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 135
- Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
- Lokalizacja: Munster/Karkonosze
- Kontakt:
Kat się nie świeci więc nie brałem pod uwagę..
WG jeszcze nie sprawdzałem - generalnie mam auto pod chmurką i nie mam dostępu do żadnego kanału/podnośnika... Na kobyłce słabo się odkręca płytę;/
Błąd jest jeden czasem gaśnie ale ciśnienie się nie zmienia - nastawnik wałów zwarcie na +
Nie wiem jak zrobić logi dynamiczne - nie mogę znaleźć opisu dla benzyny..
WG jeszcze nie sprawdzałem - generalnie mam auto pod chmurką i nie mam dostępu do żadnego kanału/podnośnika... Na kobyłce słabo się odkręca płytę;/
Błąd jest jeden czasem gaśnie ale ciśnienie się nie zmienia - nastawnik wałów zwarcie na +
Nie wiem jak zrobić logi dynamiczne - nie mogę znaleźć opisu dla benzyny..
PM+
AVF+
ARE
AVF+
ARE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
z nastawnikiem wałka rozrzadu nie wiem jak jest bo go nei mam hehe - masz zmienne fazy wiec Ty masz , ale.... hmm tryb awaryjny to nie jest bo masz 0,45 bara - klapke WG sprawdzisz z góry - wystarczy zdjac rure ssącą (plastikową) i zdjąc wezyk z N75 i dmuchnać w niego - chyba z echcesz pogrzebac bardziej - no to wywal gumowego TIP`a i szukaj
- "mile" widziana nieszczelnosć w dolocie 


1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
- Oofol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 135
- Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
- Lokalizacja: Munster/Karkonosze
- Kontakt:
Spoko WG sprawdze to nie ma problemu. Tipa nie bede wywalal bo nie mam nerwow do tej komory - jest tam TAK DUZO miejsca...
Nieszczelnoci tez posprawdzam ale na razie nie mam natchnienia... w weekend sie tym zajme.
Co do napinacza to ty tez masz ale nie hydrauliczny ze sterowaniem a jedynie sam hydrauliczny;)
Nieszczelnoci tez posprawdzam ale na razie nie mam natchnienia... w weekend sie tym zajme.
Co do napinacza to ty tez masz ale nie hydrauliczny ze sterowaniem a jedynie sam hydrauliczny;)
PM+
AVF+
ARE
AVF+
ARE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
ale nie mam zmiennych faz rozrządu
a to spora różnica - u mnie idzie sztywno :P
pavliq
w innym temacie - chodzi o moją dziwnie pracujacą sonde lambda opisałem co ciekawego znalazłem - chodzi o taki zaworek na odmie - u mnie np. puszcza delikatnie a powinien blokować... zamieściłem tam zdjecie bo przepatrzyłem wszystko dosłownie wszystko i tyolko to mi sie nie podoba - mam nadzieje , że WYELIMINUJE tym sposobem ostatnią nieszczelnosc. W serwisie kosztuje 54 zł XD. A sonda wychodzi że jest GIT

pavliq
w innym temacie - chodzi o moją dziwnie pracujacą sonde lambda opisałem co ciekawego znalazłem - chodzi o taki zaworek na odmie - u mnie np. puszcza delikatnie a powinien blokować... zamieściłem tam zdjecie bo przepatrzyłem wszystko dosłownie wszystko i tyolko to mi sie nie podoba - mam nadzieje , że WYELIMINUJE tym sposobem ostatnią nieszczelnosc. W serwisie kosztuje 54 zł XD. A sonda wychodzi że jest GIT

1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27