Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5+Lpg] za małe ciśnienie doładowania

Silniki benzynowe
toom_ek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2011, 22:48
Lokalizacja: PL

[ A6 C5+Lpg] za małe ciśnienie doładowania

Post autor: toom_ek » 14 paź 2011, 18:39

witam, wczoraj założyłem wskaźnik ciśnienia doładowania i zauważyłem że turbo dmucha tylko do 0,3 bara :( , od czego mam zacząć ? na vagu zero błędów, jeszcze to sprawdze jutro może coś wyskoczyło.
toom_ek

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 14 mar 2010, 13:31
Lokalizacja: koszalin

Post autor: tokarka606 » 14 paź 2011, 20:01

Doładowanie 0.3bar to typowy tryb serwisowy.
Najgorsze ,że błędów nie ma.
Na początek zrób to co najłatwiejsze,odepnij aku na 30min i zobacz czy będzie jakaś zmiana.
Później porobimy logi.
Pół litra na dwóch to nic,ale litr na czterech to już coś.

toom_ek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2011, 22:48
Lokalizacja: PL

Post autor: toom_ek » 14 paź 2011, 21:09

tokarka606 pisze:Doładowanie 0.3bar to typowy tryb serwisowy.
Najgorsze ,że błędów nie ma.
Na początek zrób to co najłatwiejsze,odepnij aku na 30min i zobacz czy będzie jakaś zmiana.
Później porobimy logi.
,witam zawór DV dzisiaj sprawdziłem poprzez dmuchnięcie w przewód i zassać mogę ale dmuchnąć nie więc chyba sprawny.

[ Dodano: 2011-10-15, 08:53 ]
witam, dzisiaj odłączyłem kostkę od n75 i zero reakcji dalej 0,3 doładowania , jakieś pomysły ???
toom_ek

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 15 paź 2011, 19:45

toom_ek pisze:
tokarka606 pisze:Doładowanie 0.3bar to typowy tryb serwisowy.
Najgorsze ,że błędów nie ma.
Na początek zrób to co najłatwiejsze,odepnij aku na 30min i zobacz czy będzie jakaś zmiana.
Później porobimy logi.
,witam zawór DV dzisiaj sprawdziłem poprzez dmuchnięcie w przewód i zassać mogę ale dmuchnąć nie więc chyba sprawny.

[ Dodano: 2011-10-15, 08:53 ]
witam, dzisiaj odłączyłem kostkę od n75 i zero reakcji dalej 0,3 doładowania , jakieś pomysły ???
Uwalone N75, i dmucha w WG :(, weź od kogoś inny (sprawny zawór). ew zdejmij wężyk od gruchy WG i sprawdź, może być aż za dobrze ;) ale tylko przez chwilę :(, bo nastąpi przeładowanie i sterownik wytnie zapłon :( - ale spoko silnikowi nic się nie stanie.

toom_ek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2011, 22:48
Lokalizacja: PL

Post autor: toom_ek » 15 paź 2011, 21:56

Zagór pisze: Uwalone N75, i dmucha w WG :( , weź od kogoś inny (sprawny zawór). ew zdejmij wężyk od gruchy WG i sprawdź, może być aż za dobrze ;) ale tylko przez chwilę :( , bo nastąpi przeładowanie i sterownik wytnie zapłon :( - ale spoko silnikowi nic się nie stanie.
, witam dzięki za radę w wolnej chwili zdejmę ten przewód, jeżeli przeładuje to n75 na śmietnik
toom_ek

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 14 mar 2010, 13:31
Lokalizacja: koszalin

Post autor: tokarka606 » 15 paź 2011, 23:15

toom_ek pisze:,witam zawór DV dzisiaj sprawdziłem poprzez dmuchnięcie w przewód i zassać mogę ale dmuchnąć nie więc chyba sprawny.
Tak.
toom_ek pisze:witam, dzisiaj odłączyłem kostkę od n75 i zero reakcji dalej 0,3 doładowania , jakieś pomysły ??
No jak kostkę odłączysz to na bank będziesz miał 0,3.
Pół litra na dwóch to nic,ale litr na czterech to już coś.

toom_ek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2011, 22:48
Lokalizacja: PL

Post autor: toom_ek » 19 paź 2011, 22:28

witam , sprawdziłem na kanale 25 duty cycle mam 0% a przy pełnym gazie wskakuje na 5,1% , mam aeb, co o tym sądzicie ???
toom_ek

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
Lokalizacja: Munster/Karkonosze
Kontakt:

Post autor: Oofol » 01 kwie 2012, 23:25

Odgrzeję kotleta...

Mam co prawda AWT ale...
Turbo dmuchało 0.3 wymieniłem N75 na nowy (czyszczenie nic nie pomogło), DV zmieniony na "N" + wszystkie wężyki podciśnieniowe. Turbo dmucha 0.45...

Jakieś pomysły?
PM+
AVF+
ARE

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 02 kwie 2012, 19:14

sprawdź KATA - czy nie jest już przypchany - aby turbawka łądowała tak jak trzeba - musi ja. coś napędzić - a zatem gdzies to wylecieć musi.
Druga sprawa - moze przywiesiła sie klapka WG?? - kompresorek , ciśnienie 1Bar i dmuchnij w gruche WG - MUSI sie ruszyć :)
Błedy jakieś??
sprawdź też wspólczynnik duty cycle ;) jak sie zachowuje podczas robienia logów dynamicznych :)
Pozdrawiam
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
Lokalizacja: Munster/Karkonosze
Kontakt:

Post autor: Oofol » 03 kwie 2012, 22:07

Kat się nie świeci więc nie brałem pod uwagę..
WG jeszcze nie sprawdzałem - generalnie mam auto pod chmurką i nie mam dostępu do żadnego kanału/podnośnika... Na kobyłce słabo się odkręca płytę;/

Błąd jest jeden czasem gaśnie ale ciśnienie się nie zmienia - nastawnik wałów zwarcie na +

Nie wiem jak zrobić logi dynamiczne - nie mogę znaleźć opisu dla benzyny..
PM+
AVF+
ARE

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 03 kwie 2012, 22:15

z nastawnikiem wałka rozrzadu nie wiem jak jest bo go nei mam hehe - masz zmienne fazy wiec Ty masz , ale.... hmm tryb awaryjny to nie jest bo masz 0,45 bara - klapke WG sprawdzisz z góry - wystarczy zdjac rure ssącą (plastikową) i zdjąc wezyk z N75 i dmuchnać w niego - chyba z echcesz pogrzebac bardziej - no to wywal gumowego TIP`a i szukaj :) - "mile" widziana nieszczelnosć w dolocie :)
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pavliq » 03 kwie 2012, 23:00

ma ktoś na ten dolot i podciśnienie patent? Widziałem gdzieś filmik jak w a3 przepinali wężyki i podpięli się pod kopresor z ładowaniem 1bar, psikali wszystkie połączenia wodą z mydłem i na bieżąco eliminowali problem. Ale co poprzepinali to już nie wiem ;)
disco to dla mnie wszystko :)

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
Lokalizacja: Munster/Karkonosze
Kontakt:

Post autor: Oofol » 04 kwie 2012, 19:03

Spoko WG sprawdze to nie ma problemu. Tipa nie bede wywalal bo nie mam nerwow do tej komory - jest tam TAK DUZO miejsca...

Nieszczelnoci tez posprawdzam ale na razie nie mam natchnienia... w weekend sie tym zajme.

Co do napinacza to ty tez masz ale nie hydrauliczny ze sterowaniem a jedynie sam hydrauliczny;)
PM+
AVF+
ARE

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 05 kwie 2012, 17:43

ale nie mam zmiennych faz rozrządu ;) a to spora różnica - u mnie idzie sztywno :P
pavliq
w innym temacie - chodzi o moją dziwnie pracujacą sonde lambda opisałem co ciekawego znalazłem - chodzi o taki zaworek na odmie - u mnie np. puszcza delikatnie a powinien blokować... zamieściłem tam zdjecie bo przepatrzyłem wszystko dosłownie wszystko i tyolko to mi sie nie podoba - mam nadzieje , że WYELIMINUJE tym sposobem ostatnią nieszczelnosc. W serwisie kosztuje 54 zł XD. A sonda wychodzi że jest GIT :)
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
Lokalizacja: Munster/Karkonosze
Kontakt:

Post autor: Oofol » 05 kwie 2012, 17:52

ale nie mam zmiennych faz rozrządu ;) a to spora różnica - u mnie idzie sztywno :P
Tak, ale mi chodziło o cewkę sterującą która u mnie padła w nowym napinaczu...


Mógł byś wkleić linka do tematu o którym pisałeś - choć i tak po sprawdzam wszystkie zaworki w wolnej chwili..
PM+
AVF+
ARE

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga