[ A6 C5+Lpg] za małe ciśnienie doładowania
[ A6 C5+Lpg] za małe ciśnienie doładowania
witam, wczoraj założyłem wskaźnik ciśnienia doładowania i zauważyłem że turbo dmucha tylko do 0,3 bara , od czego mam zacząć ? na vagu zero błędów, jeszcze to sprawdze jutro może coś wyskoczyło.
toom_ek
- tokarka606
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 14 mar 2010, 13:31
- Lokalizacja: koszalin
,witam zawór DV dzisiaj sprawdziłem poprzez dmuchnięcie w przewód i zassać mogę ale dmuchnąć nie więc chyba sprawny.tokarka606 pisze:Doładowanie 0.3bar to typowy tryb serwisowy.
Najgorsze ,że błędów nie ma.
Na początek zrób to co najłatwiejsze,odepnij aku na 30min i zobacz czy będzie jakaś zmiana.
Później porobimy logi.
[ Dodano: 2011-10-15, 08:53 ]
witam, dzisiaj odłączyłem kostkę od n75 i zero reakcji dalej 0,3 doładowania , jakieś pomysły ?
toom_ek
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Uwalone N75, i dmucha w WG , weź od kogoś inny (sprawny zawór). ew zdejmij wężyk od gruchy WG i sprawdź, może być aż za dobrze ale tylko przez chwilę , bo nastąpi przeładowanie i sterownik wytnie zapłon - ale spoko silnikowi nic się nie stanie.toom_ek pisze:,witam zawór DV dzisiaj sprawdziłem poprzez dmuchnięcie w przewód i zassać mogę ale dmuchnąć nie więc chyba sprawny.tokarka606 pisze:Doładowanie 0.3bar to typowy tryb serwisowy.
Najgorsze ,że błędów nie ma.
Na początek zrób to co najłatwiejsze,odepnij aku na 30min i zobacz czy będzie jakaś zmiana.
Później porobimy logi.
[ Dodano: 2011-10-15, 08:53 ]
witam, dzisiaj odłączyłem kostkę od n75 i zero reakcji dalej 0,3 doładowania , jakieś pomysły ?
, witam dzięki za radę w wolnej chwili zdejmę ten przewód, jeżeli przeładuje to n75 na śmietnikZagór pisze: Uwalone N75, i dmucha w WG , weź od kogoś inny (sprawny zawór). ew zdejmij wężyk od gruchy WG i sprawdź, może być aż za dobrze ale tylko przez chwilę , bo nastąpi przeładowanie i sterownik wytnie zapłon - ale spoko silnikowi nic się nie stanie.
toom_ek
- tokarka606
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 14 mar 2010, 13:31
- Lokalizacja: koszalin
Tak.toom_ek pisze:,witam zawór DV dzisiaj sprawdziłem poprzez dmuchnięcie w przewód i zassać mogę ale dmuchnąć nie więc chyba sprawny.
No jak kostkę odłączysz to na bank będziesz miał 0,3.toom_ek pisze:witam, dzisiaj odłączyłem kostkę od n75 i zero reakcji dalej 0,3 doładowania , jakieś pomysły
Pół litra na dwóch to nic,ale litr na czterech to już coś.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
sprawdź KATA - czy nie jest już przypchany - aby turbawka łądowała tak jak trzeba - musi ja. coś napędzić - a zatem gdzies to wylecieć musi.
Druga sprawa - moze przywiesiła sie klapka WG?? - kompresorek , ciśnienie 1Bar i dmuchnij w gruche WG - MUSI sie ruszyć
Błedy jakieś??
sprawdź też wspólczynnik duty cycle jak sie zachowuje podczas robienia logów dynamicznych
Pozdrawiam
Druga sprawa - moze przywiesiła sie klapka WG?? - kompresorek , ciśnienie 1Bar i dmuchnij w gruche WG - MUSI sie ruszyć
Błedy jakieś??
sprawdź też wspólczynnik duty cycle jak sie zachowuje podczas robienia logów dynamicznych
Pozdrawiam
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
- Oofol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 135
- Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
- Lokalizacja: Munster/Karkonosze
- Kontakt:
Kat się nie świeci więc nie brałem pod uwagę..
WG jeszcze nie sprawdzałem - generalnie mam auto pod chmurką i nie mam dostępu do żadnego kanału/podnośnika... Na kobyłce słabo się odkręca płytę;/
Błąd jest jeden czasem gaśnie ale ciśnienie się nie zmienia - nastawnik wałów zwarcie na +
Nie wiem jak zrobić logi dynamiczne - nie mogę znaleźć opisu dla benzyny..
WG jeszcze nie sprawdzałem - generalnie mam auto pod chmurką i nie mam dostępu do żadnego kanału/podnośnika... Na kobyłce słabo się odkręca płytę;/
Błąd jest jeden czasem gaśnie ale ciśnienie się nie zmienia - nastawnik wałów zwarcie na +
Nie wiem jak zrobić logi dynamiczne - nie mogę znaleźć opisu dla benzyny..
PM+
AVF+
ARE
AVF+
ARE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
z nastawnikiem wałka rozrzadu nie wiem jak jest bo go nei mam hehe - masz zmienne fazy wiec Ty masz , ale.... hmm tryb awaryjny to nie jest bo masz 0,45 bara - klapke WG sprawdzisz z góry - wystarczy zdjac rure ssącą (plastikową) i zdjąc wezyk z N75 i dmuchnać w niego - chyba z echcesz pogrzebac bardziej - no to wywal gumowego TIP`a i szukaj - "mile" widziana nieszczelnosć w dolocie
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
- Oofol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 135
- Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
- Lokalizacja: Munster/Karkonosze
- Kontakt:
Spoko WG sprawdze to nie ma problemu. Tipa nie bede wywalal bo nie mam nerwow do tej komory - jest tam TAK DUZO miejsca...
Nieszczelnoci tez posprawdzam ale na razie nie mam natchnienia... w weekend sie tym zajme.
Co do napinacza to ty tez masz ale nie hydrauliczny ze sterowaniem a jedynie sam hydrauliczny;)
Nieszczelnoci tez posprawdzam ale na razie nie mam natchnienia... w weekend sie tym zajme.
Co do napinacza to ty tez masz ale nie hydrauliczny ze sterowaniem a jedynie sam hydrauliczny;)
PM+
AVF+
ARE
AVF+
ARE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
ale nie mam zmiennych faz rozrządu a to spora różnica - u mnie idzie sztywno :P
pavliq
w innym temacie - chodzi o moją dziwnie pracujacą sonde lambda opisałem co ciekawego znalazłem - chodzi o taki zaworek na odmie - u mnie np. puszcza delikatnie a powinien blokować... zamieściłem tam zdjecie bo przepatrzyłem wszystko dosłownie wszystko i tyolko to mi sie nie podoba - mam nadzieje , że WYELIMINUJE tym sposobem ostatnią nieszczelnosc. W serwisie kosztuje 54 zł XD. A sonda wychodzi że jest GIT
pavliq
w innym temacie - chodzi o moją dziwnie pracujacą sonde lambda opisałem co ciekawego znalazłem - chodzi o taki zaworek na odmie - u mnie np. puszcza delikatnie a powinien blokować... zamieściłem tam zdjecie bo przepatrzyłem wszystko dosłownie wszystko i tyolko to mi sie nie podoba - mam nadzieje , że WYELIMINUJE tym sposobem ostatnią nieszczelnosc. W serwisie kosztuje 54 zł XD. A sonda wychodzi że jest GIT
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga