[ AFB 2.5 150 KM] Awaria pompy VP44 - nie zapala
- loko86
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 cze 2010, 10:38
- Lokalizacja: Chrzanów / Małopolska
kolego rebok23, nie powiem ze nie ale strasznie chaotycznie piszesz ...
po 1. sam pompy nie zregenerujesz bo mozesz sobie przelutować tranzystorek, wymienić tłoczek jak umiesz ale nie wykalibrujesz pompy bo musisz miec odpowiedni stół bosha. Moze w rzeczywistości jest szansa ze jak to wszystko złozysz bedzie działać ale nie dłuzej niz miesiac bo po tym czasie znowu mozesz miec awarie sterownika.
po 2. masz samochod z 98 roku silnik AFB wiec mozesz zamienic na inna taką pompe przed rokiem 99 bez konieczności kodowania jej do silnika i samochód powinien chodzic normalnie. to ze masz objawy zników mocy moga byc nie tylko wina pompy.
najlepiej wykonaj pełne logi i sie zobaczy
po 1. sam pompy nie zregenerujesz bo mozesz sobie przelutować tranzystorek, wymienić tłoczek jak umiesz ale nie wykalibrujesz pompy bo musisz miec odpowiedni stół bosha. Moze w rzeczywistości jest szansa ze jak to wszystko złozysz bedzie działać ale nie dłuzej niz miesiac bo po tym czasie znowu mozesz miec awarie sterownika.
po 2. masz samochod z 98 roku silnik AFB wiec mozesz zamienic na inna taką pompe przed rokiem 99 bez konieczności kodowania jej do silnika i samochód powinien chodzic normalnie. to ze masz objawy zników mocy moga byc nie tylko wina pompy.
najlepiej wykonaj pełne logi i sie zobaczy
Pozdrawiam
loko
loko
OK zacznę powoli
---2tyg temu jadę do domu a tu nagle łup silnik stoi kontrolka świec się świeci i nie odpala a że jeżdzę z laptopem i kablem to podłączyłem i wyszło takie coś :
1 Fault Found:
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
49-00 - No Communicationso
No to zamówiłem lawete 300km za 400zł i dałem audi dla kolegi.
On zmienił tranzystor w pompie auto odpaliło i po 30min zgasło i tak 2 razy.
Powiedział mi żebym łatwił pompe ale nie powiedział jaką.
Więc pojechałem kupiłem za 1000zł pompe bez numerów.
On wyciągnął starą pompe włożył w bagażnik i założył całą tom co kupiłem.
Auto odpaliło jeździło ale dalej dupa nie miało mocy i wtedy włączał się tryb serwisowy.
Mechanik podkecił mi na sztandze turbo 2mm w górę i nie włączał się błąd, powiedział że to przepływomierz więc kupiłem wkład pierburga za 380zł i dalej nic.
Puźniej kapnoł się że numery muszą się zgrywać na pompie, jak była 106A to taka ma być.
Na nowej pompie nie ma numerów są zeszlifowane jakby.
Zrobiłem autem 2tyś km w męczarni bez przyspieszenia i teraz jak już jestem w domu podłączyłem laptopa a tu takie coś::
2 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
i po skasowaniu takie coś się pojawia non top :
2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
No i zrobiłem dziś logi oto link-i do nich:
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79388.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79389.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79390.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79391.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79392.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79393.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79394.html
BS
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79395.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79396.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79397.html
Moja prośba do was forumowiczów czy jak zregeneruję pompe 106A starą sam nowy sterownik i tłoczek to czy reszta będzie w pożądku???? POZDRAWIAM
---2tyg temu jadę do domu a tu nagle łup silnik stoi kontrolka świec się świeci i nie odpala a że jeżdzę z laptopem i kablem to podłączyłem i wyszło takie coś :
1 Fault Found:
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
49-00 - No Communicationso
No to zamówiłem lawete 300km za 400zł i dałem audi dla kolegi.
On zmienił tranzystor w pompie auto odpaliło i po 30min zgasło i tak 2 razy.
Powiedział mi żebym łatwił pompe ale nie powiedział jaką.
Więc pojechałem kupiłem za 1000zł pompe bez numerów.
On wyciągnął starą pompe włożył w bagażnik i założył całą tom co kupiłem.
Auto odpaliło jeździło ale dalej dupa nie miało mocy i wtedy włączał się tryb serwisowy.
Mechanik podkecił mi na sztandze turbo 2mm w górę i nie włączał się błąd, powiedział że to przepływomierz więc kupiłem wkład pierburga za 380zł i dalej nic.
Puźniej kapnoł się że numery muszą się zgrywać na pompie, jak była 106A to taka ma być.
Na nowej pompie nie ma numerów są zeszlifowane jakby.
Zrobiłem autem 2tyś km w męczarni bez przyspieszenia i teraz jak już jestem w domu podłączyłem laptopa a tu takie coś::
2 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
i po skasowaniu takie coś się pojawia non top :
2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
No i zrobiłem dziś logi oto link-i do nich:
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79388.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79389.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79390.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79391.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79392.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79393.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79394.html
BS
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79395.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79396.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_79397.html
Moja prośba do was forumowiczów czy jak zregeneruję pompe 106A starą sam nowy sterownik i tłoczek to czy reszta będzie w pożądku???? POZDRAWIAM
- lightfighter87
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 29 sie 2010, 09:57
- Lokalizacja: Rzeszów
- loko86
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 cze 2010, 10:38
- Lokalizacja: Chrzanów / Małopolska
rebok23 zregenerujesz starą (orginalną) pompę i będzie śmigać
poprzez słowo zregenerujesz nie mam na mysli wymianę sterownika i tłoczka ale wysłanie do odpowiedniego serwisu bosha.
Ja tak zrobiłem i jest super. Tez chcialem tak kombinować wymieniłem najpierw tranzystor, potem sterownik ale na koncu i tak oddałem pompe do bosha. Nie masz co kombinować inna droga szkoda czasu i kasy. Już wydałeś tyle co dałbyś za regeneracje z roczna gwarancją
poprzez słowo zregenerujesz nie mam na mysli wymianę sterownika i tłoczka ale wysłanie do odpowiedniego serwisu bosha.
Ja tak zrobiłem i jest super. Tez chcialem tak kombinować wymieniłem najpierw tranzystor, potem sterownik ale na koncu i tak oddałem pompe do bosha. Nie masz co kombinować inna droga szkoda czasu i kasy. Już wydałeś tyle co dałbyś za regeneracje z roczna gwarancją
Pozdrawiam
loko
loko
Witam, podepnę się do tematu...
Pomagam koledze naprawić jego auto - padła pompa - wczoraj zawiozłem do ÂŚmietany w Kobiórze celem regeneracji. Auto to a6c5 2003rok AKE TIP 4łapki. Znalazłem na forum informację, że w tym roczniku trzeba przeprowadzić adaptację pompy. W serwisie Boscha powiedzieli mi, że leży to po mojej stronie (sami wyciągnęliśmy pompę). Mam vcds'a, natomiast z can commanderem nie miałem nigdy do czynienia. Czy takim:
http://viaken.pl/pl/immo-klucze/interfe ... -full.html
Dam radę wyciągnąć ten PIN?
Ogólnie wszystko już mamy dograne do odpalenia auta, nowe uszczelki do dolotu, przelewy, pompę ssącą ze zbiorniczkiem do odpowietrzania (taką jak u lekarza ), nie chciałbym natomiast zatrzymać się na immo, gdy wszystko poskładamy.
Pozdrawiam.
Pomagam koledze naprawić jego auto - padła pompa - wczoraj zawiozłem do ÂŚmietany w Kobiórze celem regeneracji. Auto to a6c5 2003rok AKE TIP 4łapki. Znalazłem na forum informację, że w tym roczniku trzeba przeprowadzić adaptację pompy. W serwisie Boscha powiedzieli mi, że leży to po mojej stronie (sami wyciągnęliśmy pompę). Mam vcds'a, natomiast z can commanderem nie miałem nigdy do czynienia. Czy takim:
http://viaken.pl/pl/immo-klucze/interfe ... -full.html
Dam radę wyciągnąć ten PIN?
Ogólnie wszystko już mamy dograne do odpalenia auta, nowe uszczelki do dolotu, przelewy, pompę ssącą ze zbiorniczkiem do odpowietrzania (taką jak u lekarza ), nie chciałbym natomiast zatrzymać się na immo, gdy wszystko poskładamy.
Pozdrawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga