Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] AEL gdzie podłączyc wskaźnik turbo boost ?

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 06 gru 2011, 21:29

Który zegar dałeś do boost-a?
Ten? http://allegro.pl/wskaznik-doladowania- ... 36675.html

i zmieniles podswietlenie?
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 07 gru 2011, 08:30

elmi_k, dokładnie ten, ale prace jeszcze nie dokończone, muszę jeszcze wlutować diodę smd która podświetli mi wskazówkę i wtedy wrzucę opis z rezania tego zegara,
powiem tylko, że działa elegancko
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

Awatar użytkownika
vario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2011, 20:37
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: vario » 09 gru 2011, 13:53

A jest opcja podmiany zegarka ze wskaźnikiem temp. oleju ? Tak żeby nie tracić zegarka ani woltomierza, a wskaźnik turbo nie był w środku ?

Pozdrawiam

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 09 gru 2011, 14:02

vario, dlatego właśnie wrzuciłem opis co zrobi, żeby mieć wskaźnik turbo i nie tracić zegarka
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

Awatar użytkownika
gjom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 14 lis 2010, 20:44
Lokalizacja: Krasnystaw

Post autor: gjom » 09 gru 2011, 14:52

FAÂŁDZIK, czekam z niecierpliwością na fotostory z rezania. Wskaźnik zakupiłem, jeszcze czekam aż auto wyjedzie od lakiernika i mam chęć coś pogrzebać.

Awatar użytkownika
vario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2011, 20:37
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: vario » 09 gru 2011, 15:06

FAÂŁDZIK, rozumiem, jednak fajnie by było zachować analogowy zegarek i zamiast wskaźnika temp. oleju wyrezać boosta, z tym że chciałbym go max po prawej stronie, ostatni zegar.

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 09 gru 2011, 18:39

vario pisze:FAÂŁDZIK, rozumiem, jednak fajnie by było zachować analogowy zegarek i zamiast wskaźnika temp. oleju wyrezać boosta, z tym że chciałbym go max po prawej stronie, ostatni zegar.
Ale wymyśliłeś. To już lepiej zostawić zegar z temp. oleju zamiast zegarka. Zegarek zawsze możesz sobie na rękę kupić :P
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
vario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2011, 20:37
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: vario » 09 gru 2011, 19:00

Zegar z temp. oleju i tak mi nie działa bo to 100 C4, a nie wiem gdzie znajduje się oryginalny czujnik w A6 C4.

Awatar użytkownika
vario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2011, 20:37
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: vario » 10 gru 2011, 09:30

Ok, mogę jeszcze prosić o info jak dorobić taki króciec / czy może jaki kupić by pasował ? :)

Wg etki tak wygląda pompa oleju w 100, nr. 6 to dla ABP, AAT, AAR śruba zaślepiająca a dla AAS czujnik temperatury oleju.
Jak się do tego dostać i czy jest to ten czujnik który wpinamy w zegary ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
gustav
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 07 lut 2008, 10:04
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: gustav » 26 sty 2012, 14:25

Witam.

Mam pytanie:

Gdzie można przeprowadzić przewód od kolektora do zegara ciśnienia doładowania ?

Nie chce wiercić i przebijać. Może jest gdzieś jakaś serwisowa zaślepka ?

Muszę podciągnać przewód podciśnieniowy który będzie podłączony pod ciśnieniomierz.
Diagnostyka TDI i nie tylko - Moja pasja :)

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 26 sty 2012, 15:20

Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 31 mar 2012, 22:35

więc koledzy tak prosto i na temat , ile AEL turbina doładowuje w barach ? podłączam jutro zegar na trasie i chce sprawdzić turbo :P tylko chciałbym wiedzieć na ile liczyć :P
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 01 kwie 2012, 08:27

0,9-1,1
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 01 kwie 2012, 22:10

aha no to umnie też tak ale to już jest max wynik :P 1,1 to tylko chwilówka a puzniej i tak spada , ale to mało ładuje turbo :/ z tego co wiem to wszędzie po 1,5 bara pakuje :P
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 02 kwie 2012, 07:41

axidix, u mnie chwilowo do 1,5 bara dochodzi, a utrzymuje się w granicach 1
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl