Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 Avant] Jakie turbo i FMIC zamiast K03

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
mart73301

Post autor: mart73301 » 08 mar 2012, 18:01

raggaman pisze:Dobre..ale do tej turbiny potrzebujesz kolektor wydechowy i zrobić nowy wydech.
Po drugie.. nie wiem czy nie będzie kłopotu z regeneracją tego w PL.
Co więc byś polecił ??

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 09 mar 2012, 00:05

Ja nic nie polecam. Nie znam się na tym.. mam swój plan, ale na razie to odległy plan :)

mart73301

Re: Jakie turbo i FMIC zamiast K03

Post autor: mart73301 » 13 mar 2012, 22:35

pavliq pisze: fabrycznym FMIC,
A tak BTW. Jeżeli masz FMIC to nie fabryczny, jeżeli masz fabryczny IC to nie FMIC :) No ale nie ważne. Poczytałem trochę na forum A4. Na K03s pod warunkiem, że wstawisz DP zamiast kata, wymienisz DV na alu i wstawisz silikonowy lub spawany TIP możesz zrobić ok. 230 kM (jeden z kolegów zrobił dokładnie 237 kM). Jeżeli auto ma służyć do codziennej jazdy to myślę, że ta wartość jest w zupełności wystarczająca, zwłaszcza przy napędzie FWD. Przyznam się, że ja też celowałem w 250 kM i doszedłem do wniosku, że moc rzędu 200-220 kM i solidna dawka Nm w zupełności wystarczy do zaspokojenia naszych potrzeb przy jednoczesnym zachowaniu funkcjonalności naszych samochodów podczas użytkowania na co dzieĂą i akceptowalnego poziomu spalania. Jedyne co jeszcze bym zrobił to założył faktycznie FMIC bo jak to niektórzy mówią "zimnego nigdy za wiele" :)

KOALA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 04 wrz 2008, 20:04
Lokalizacja: Londyn /B-stok

Post autor: KOALA » 26 mar 2012, 19:49

pavliq
ja mialem okazje kupic chinola i przy strojeniu wysralo sie. <zalamka> Zanioslem do regeneracji,to goscio nawet obudowy nie chcial wziasc,powiedzial ze nic z tego sie nie nadaje. Material/y z ktorych jest zrobione zostawia wiele do zyczenia. Wiec jesli chcesz wywalic kase w bloto....... Moze trafisz na lepsze wykonanie niz ja czego Ci zycze.

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 28 mar 2012, 11:54

Panowie jak ktoś szuka Fmic z orurowaniem o wszystkimi złączkami to wiem kto ma w dobrej cenie <okok>

mart73301

Post autor: mart73301 » 28 mar 2012, 22:01

raggaman, A kto i jaki FMIC ?? :)

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 29 mar 2012, 10:56

Kolkov z A4 klubu. Ma fmic chinol ( wymiarów nie pamiętam ) wszystkie rury i złączki.
Cena jest 2 x niższa niż jakbyś miał sam sobie to wyrezać.
Zestaw jeździł wcześniej u Moskala z A4 klubu, ale jego Audi dostało śmiertelnie fpupę i zostały po niej tylko graty.
Do sprzedania będzie też chyba stożek z airboxem ( prototyp Bakusia z A4 ).

mart73301

Post autor: mart73301 » 29 mar 2012, 23:28

raggaman pisze:Ma fmic chinol ( wymiarów nie pamiętam ) wszystkie rury i złączki.
Ale pewnie zrobione pod A4. A to chyba jakieś różnice są ??

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 30 mar 2012, 09:48

Ta do A4.. jak będą różnice to będą polegały na delikatnym przespawaniu lub dogięciu rur.
Taki gotowy zestaw chodzi w granicach tysiaka..tu jest bodajże połowa tej kwoty więc nie ma co wymyślać :)

mart73301

Post autor: mart73301 » 30 mar 2012, 23:56

raggaman pisze:Ta do A4.. jak będą różnice to będą polegały na delikatnym przespawaniu lub dogięciu rur.
Taki gotowy zestaw chodzi w granicach tysiaka..tu jest bodajże połowa tej kwoty więc nie ma co wymyślać :)
No spoko spoko. Po prostu nie jestem jeszcze do koĂąca w temacie dlatego się dopytuję ;)

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 31 mar 2012, 08:45

mart73301, zależy jak ma spasowane orurowanie do auta,
jak z pewnym zapasem to powinno pasować bez przeróbek.
Ale na ewentualne spawanie i ciecie musisz się przygotować :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja