Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ RS? 4.2 V8 ] By Seba;-)

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ADA$KO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 01 lis 2009, 13:56
Lokalizacja: Bytów

Post autor: ADA$KO » 25 mar 2012, 22:20

czy w zime też tak nisko była? Hmm mina innych kierowców jak wyprzedza ich kombi napewno bezcenna. A sprawdzałeś już vmax? <radocha> szacuneczek

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1027
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Rocznik: 2013
Moje auto: Q5
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 25 mar 2012, 22:23

http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... 789ep.jpg/ Na tym zdjęciu o ja wygąda naprawdę ÂŚwietnie i ten pasek naprawdę Cudo ! <okok>

A i widzę masz Antene od cb z tyłu a kabel jak ci idzie ? Ja jak miałem jak teraz u ciebie mocniejszy deszcz i Bagażnik zalany ;/ A najbardziej mi to odpowiadało bo jak mam przez drzwi pasażera to mi świszczy powietrze jak jadę
Ostatnio zmieniony 25 mar 2012, 22:25 przez Michałł, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum Audi A6
Klub A6
A6 Forum

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 25 mar 2012, 22:30

ADA$KO, na zimowym setupie jest wyższa ;)
A co do Vmax to jeszcze nie było okazji sprawdzić,
na zimówkach było by to samobójstwo,
a na letnich narazie doszedłem do 270, ale zapas jeszcze jest.
Na tej skrzyni przy odcięciu powinno być około 300-310km/h

gembas, na wydech mam jeszcze plany i będzie to wyglądało nieco innaczej,
ale tak jak teraz też mi sie podoba :D


Dzięki chłopaki za miłe słowa, fajnie ze Wam sie podoba :D

Awatar użytkownika
ADA$KO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 01 lis 2009, 13:56
Lokalizacja: Bytów

Post autor: ADA$KO » 25 mar 2012, 22:44

Czyli to kwestia tylko ograniczenia skrzyni a jak przyrost mocy turbo dziura chyba obca Moim zdaniem sadzik65439 , Pisi , sebastian855 to elita <okok>

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 25 mar 2012, 22:51

ADA$KO, Dzięki <okok>

skrzynia ma tak dobrane przełożenia, że z tymi turbinami super się zgrywa,
i efekt turbo dziury jest bardzo mały i to jedynie podczas dziadkowej jazdy,
przy normalnej jeździe nie ma nawet chwili zawahania po dodaniu gazu :D

mart73301

Post autor: mart73301 » 26 mar 2012, 09:46

sebastian855, mam gorącą prośbę. Jak znalazłbyś chwilę czasu zrób proszę fotę swojego IC od góry, od strony maski bo chciałbym zobaczyć jak to upchnąłeś. Chyba, że już masz foty to wklej please ;)

Awatar użytkownika
SebaZSW
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 07 mar 2011, 01:17
Lokalizacja: Swinoujscie/Limerick-Ireland

Post autor: SebaZSW » 28 mar 2012, 17:26

felunek jak najbardziej na plus <brawo> a malowanie mam nadzieje ze bedzie jednolite :) z przodu agresor na maxa

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 28 mar 2012, 17:31

mart73301, niestety fotki nie mam, ale postaram się zrobić jak nie zapomnę :)
Co do coolera to jest tam sporo miejsca i raczej nie będziesz miał problemu ze zmieszczeniem coolera.
Jedyne co to musisz usunąć wentylator od chłodnicy klimy i chłodnicę płynu wspomagania,
bez tego nie da rady. ;)
SebaZSW, malowanie będzie, mam nadzieje jeszcze w tym sezonie :D
A jak będzie to jeszcze sam nie wiem , ale koncepcji jest kilka i napewno będzie fajnie :D

mart73301

Post autor: mart73301 » 28 mar 2012, 22:00

sebastian855, poczekam na fotki, bo u mnie jest taka zygzakowata rurka przez chłodnicą i ona mnie martwi i dlatego chciałbym zobaczyć rozwiązanie w realu :)

Awatar użytkownika
Mlodyrzeszow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 530
Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
Imię: Henryk
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Mlodyrzeszow » 28 mar 2012, 22:17

fotki zajefajne coraz bardziej te turbo mi sie widzi :)

mart73301

Post autor: mart73301 » 29 mar 2012, 07:53

Pisi pisze:to masz chłodniczkę płynu wspomagania.... musisz przenieść w inne miejsce
I to wystarczy, żeby zmieścic tam FMIC, czy jeszcze trzeba cos zrobić ?

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 29 mar 2012, 11:00

mart73301, ta rurka to tak jak Pisi napisał chłodnica wspomagania,
musisz ją wywalić stamtąd i skrócić,
potem masz wentylator od klimy i jego musisz całkiem usunąć. ;)

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 29 mar 2012, 14:20

Pisi, nie zwróciłem uwagi że chodzi o 1.8T <okok>
Faktycznie chyba on nie ma wentylatora :)

mart73301

Post autor: mart73301 » 29 mar 2012, 23:26

sebastian855 pisze:Pisi, nie zwróciłem uwagi że chodzi o 1.8T <okok>
Faktycznie chyba on nie ma wentylatora :)
No właśnie bo już się zacząłem zastanawiać czy mi czegoś nie brakuje :)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 11 kwie 2012, 13:24

Wyszło Ci to Pierwsza klasa! :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja