[ RS? 4.2 V8 ] By Seba;-)
sebastian855,
Autko pierwsza klasa, niezle sie napracowaleś.... pelen szacun....
No i ja biore sie za swoje, w lutym jade do Rogala z MR MOTORS w Warszawie na mapowanie... Obawiam sie tylko czy bedzie chcial chodzic na mojej nowej instalacyjce LPG.... STAG 300premium, wtryski HANA, reduktor GOLDA z dwoma wyjściami, od butli do reduktora rurki w plastiku 8mm,
Mój Gazownik zapewnie, ze zestroimy...
Autko pierwsza klasa, niezle sie napracowaleś.... pelen szacun....
No i ja biore sie za swoje, w lutym jade do Rogala z MR MOTORS w Warszawie na mapowanie... Obawiam sie tylko czy bedzie chcial chodzic na mojej nowej instalacyjce LPG.... STAG 300premium, wtryski HANA, reduktor GOLDA z dwoma wyjściami, od butli do reduktora rurki w plastiku 8mm,
Mój Gazownik zapewnie, ze zestroimy...
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- wachu153
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 lis 2011, 22:12
- Lokalizacja: okolice Bydgoszczy
bedziesz musiał na pewno dołozyć drugi reduktor, Gold w praktyce to ok 200KM obrabiaarti@R1 pisze:sebastian855,
Autko pierwsza klasa, niezle sie napracowaleś.... pelen szacun....
No i ja biore sie za swoje, w lutym jade do Rogala z MR MOTORS w Warszawie na mapowanie... Obawiam sie tylko czy bedzie chcial chodzic na mojej nowej instalacyjce LPG.... STAG 300premium, wtryski HANA, reduktor GOLDA z dwoma wyjściami, od butli do reduktora rurki w plastiku 8mm,
Mój Gazownik zapewnie, ze zestroimy...
było FWD, było RWD, jest QUATTRO
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
Gazownik twierdzi, ze ta instalacja wyrobi spokojnie do 300KM, przez to założył najmocniejsze wtryski HANA, które jak podaje producent wyrabiają 50KM na 1 cylinder no i najmocniejszy reduktor KME GOLDA z dwoma wyjściami na listwy.
W tej chwili powiem szczerze, ze nie widze róznicy czy jeżdzę na gazie czy benzynie. Na poczatku brakowalo troche gazu na wysokich obrotach, jak strzeliłem kick-downa i trzymalem na 2,3 biegach gaz do odciny, to wówczas chwili brakowalo gazu.
Jestem przykładem,ze seria 2.7T 230KM na gazie spisuje sie wyśmienicie i nie brakuje gazu... śmiało można zakladac... zobaczymy jak bedzie po modach... mapowanie pokaże...
W tej chwili powiem szczerze, ze nie widze róznicy czy jeżdzę na gazie czy benzynie. Na poczatku brakowalo troche gazu na wysokich obrotach, jak strzeliłem kick-downa i trzymalem na 2,3 biegach gaz do odciny, to wówczas chwili brakowalo gazu.
Jestem przykładem,ze seria 2.7T 230KM na gazie spisuje sie wyśmienicie i nie brakuje gazu... śmiało można zakladac... zobaczymy jak bedzie po modach... mapowanie pokaże...
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5
- wachu153
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 lis 2011, 22:12
- Lokalizacja: okolice Bydgoszczy
GOLD wg producenta jest może do 350KM?, ale w praktyce to max 200KM i to jak jest nowy...
wtryski HANA bardzo dobre, ale o Twój gazownik o reduktorach to wie tyle, co producent mu napisze...
skoro brakowalo przy max bucie to znaczy, że reduktor jest za mały
w tej chwili praktycznie nie ma reduktora, który obsłuży 300KM, szczególnie w turbo, więc zwykle montuje się dwa
polecam lpg-forum.pl
wtryski HANA bardzo dobre, ale o Twój gazownik o reduktorach to wie tyle, co producent mu napisze...
skoro brakowalo przy max bucie to znaczy, że reduktor jest za mały
w tej chwili praktycznie nie ma reduktora, który obsłuży 300KM, szczególnie w turbo, więc zwykle montuje się dwa
polecam lpg-forum.pl
było FWD, było RWD, jest QUATTRO
Nie chce zaśmiecać tematu ale jak piszecie o gazie to u mnie siedzi instalacja BRC mam jeden parownik . Jest zrobiony delikatny program i jeszcze mi się nie zdarzyło żeby mu gazu zabrakło jedzie równo aż do odcinki. Kolega "arti@R1" widzę z moich stron ja zakładałem w LBN na Lotniczej polecam konkretna firma i robi konkretne samochody z tego co widzę. Pozdrawiam
FIAT 126P
VW MK II GTI 1,8 16V
VW MK IV 1,9 TDI
AUDI A6 2,7 T 230/300KM
https://a6klub.pl/a6c5avant-27bt-vt3 ... htm#385579
VW MK II GTI 1,8 16V
VW MK IV 1,9 TDI
AUDI A6 2,7 T 230/300KM
https://a6klub.pl/a6c5avant-27bt-vt3 ... htm#385579
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kolegokrzys19600 pisze:Nie ma zmartwienia to tylko 0,1%.Przy niewielkiej różnicy ciśnienia w oponach jest wieksza róznica.Podziwiam zapał na takie mody.
1. Proponuje czytać ze zrozumieniem.
2. Co do q i różnicy w oponach, proponuję spojrzeć jakie ogumienie jest montowane przez CCCO seryjnie do aut z q, potem przeanalizować zasadę pracy mechanizmu różnicowego między osiami (torsen), a potem się wypowiadać.
3. Seba zrobi jak chce - to jego auto, więc sam będzie potem remontował torsena, ale nie piszcie i nie powielajcie takich bzdur, wstyd
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
KOLEGO !!!!krzys19600 pisze:Opony 235/35/19=647,1mm
Opony 275/30/19=647,6mm
I to doprowadzi do awarii torsena bzdura.Załadowanie czegoś do bagaznika będzie miało taki skutek.Dalej takim tokiem myślenia nie powinno sie jezdzić q w zakrętach tam torsen tez dostaje po tyłku,
Prosiłem czytać ze zrozumieniem - ale jak widać nie trafiłem na odpowiedni grunt, więc Ci wyłuszczę w kilku zdaniach o co biega, bo tyle wiesz ile zjesz
Nie chodzi o różnicę w obwodach kół, a o różnicę w ich szerokości - 4cm
A teraz do rzeczy
Jak różnica szerokości kół wpływa na pracę torsena - wiesz??
Myślę, że nie skoro twierdzisz, że nic się nie stanie i jesteś mądrzejszy niż instrukcja obsługi.
A Sebastian, jak mówiłem, zrobi jak chce