Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ RS? 4.2 V8 ] By Seba;-)

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bedlam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 18 lut 2011, 12:43
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Bedlam » 14 sty 2012, 14:07

Mi również w zimówkach, nawet jeden rancik mam lekko odgięty i pęknięty. Miałem je na wiosnę sprzedawać, ale jak zobaczyłem co zrobili to kicha i w rezultacie je zostawię na wytyranie.
Jeśli Ci pomogłem nie wciskaj "pomógł", po prostu Ty pomóż następnym razem <okok>

Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 18 sty 2012, 15:25

sebastian855,
Autko pierwsza klasa, niezle sie napracowaleś.... pelen szacun....

No i ja biore sie za swoje, w lutym jade do Rogala z MR MOTORS w Warszawie na mapowanie... Obawiam sie tylko czy bedzie chcial chodzic na mojej nowej instalacyjce LPG.... STAG 300premium, wtryski HANA, reduktor GOLDA z dwoma wyjściami, od butli do reduktora rurki w plastiku 8mm,
Mój Gazownik zapewnie, ze zestroimy...
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5

Blade-Karol

Post autor: Blade-Karol » 18 sty 2012, 15:37

MR Motors jest takie polecane do chip tuningów Audi?

Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 18 sty 2012, 17:58

Jest kilka firm, które robią to profesjonalnie wraz z hamownią w moim regionie, czyli lubelskie,mazowieckie, lecz po prostu najlepiej udac sie do MR MOTORS.
Duzo czytalem na temat chip tuningu, duzo informacji znajdziesz rowniez na forum A4KlubPolska.
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 18 sty 2012, 19:11

arti@R1, dzięki :)
Powodzenia we własnych modach <okok>
Taki zestaw jak planujesz wsadzić spokojnie wystarczy. :)

Awatar użytkownika
wachu153
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 15 lis 2011, 22:12
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy

Post autor: wachu153 » 18 sty 2012, 19:30

arti@R1 pisze:sebastian855,
Autko pierwsza klasa, niezle sie napracowaleś.... pelen szacun....

No i ja biore sie za swoje, w lutym jade do Rogala z MR MOTORS w Warszawie na mapowanie... Obawiam sie tylko czy bedzie chcial chodzic na mojej nowej instalacyjce LPG.... STAG 300premium, wtryski HANA, reduktor GOLDA z dwoma wyjściami, od butli do reduktora rurki w plastiku 8mm,
Mój Gazownik zapewnie, ze zestroimy...
bedziesz musiał na pewno dołozyć drugi reduktor, Gold w praktyce to ok 200KM obrabia
było FWD, było RWD, jest QUATTRO ;)

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 18 sty 2012, 20:10

Polecam Witka wie co robi ,od razu wyjmij collery i oczyśc je z zewnątrz i wewnątrz,co do Lpg ja mam dwa parowniki więc czy jeden ci to obsłuży wątpliwośći mam.

Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 18 sty 2012, 23:23

Gazownik twierdzi, ze ta instalacja wyrobi spokojnie do 300KM, przez to założył najmocniejsze wtryski HANA, które jak podaje producent wyrabiają 50KM na 1 cylinder no i najmocniejszy reduktor KME GOLDA z dwoma wyjściami na listwy.
W tej chwili powiem szczerze, ze nie widze róznicy czy jeżdzę na gazie czy benzynie. Na poczatku brakowalo troche gazu na wysokich obrotach, jak strzeliłem kick-downa i trzymalem na 2,3 biegach gaz do odciny, to wówczas chwili brakowalo gazu.

Jestem przykładem,ze seria 2.7T 230KM na gazie spisuje sie wyśmienicie i nie brakuje gazu... śmiało można zakladac... zobaczymy jak bedzie po modach... mapowanie pokaże...
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5

Awatar użytkownika
wachu153
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 15 lis 2011, 22:12
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy

Post autor: wachu153 » 18 sty 2012, 23:53

GOLD wg producenta jest może do 350KM?, ale w praktyce to max 200KM i to jak jest nowy...

wtryski HANA bardzo dobre, ale o Twój gazownik o reduktorach to wie tyle, co producent mu napisze...

skoro brakowalo przy max bucie to znaczy, że reduktor jest za mały
w tej chwili praktycznie nie ma reduktora, który obsłuży 300KM, szczególnie w turbo, więc zwykle montuje się dwa

polecam lpg-forum.pl
było FWD, było RWD, jest QUATTRO ;)

Awatar użytkownika
pepu12
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 27 lut 2011, 15:27
Lokalizacja: Lublin, Bychawa

Post autor: pepu12 » 21 sty 2012, 20:33

Nie chce zaśmiecać tematu ale jak piszecie o gazie to u mnie siedzi instalacja BRC mam jeden parownik . Jest zrobiony delikatny program i jeszcze mi się nie zdarzyło żeby mu gazu zabrakło jedzie równo aż do odcinki. Kolega "arti@R1" widzę z moich stron ja zakładałem w LBN na Lotniczej polecam konkretna firma i robi konkretne samochody z tego co widzę. Pozdrawiam :)
FIAT 126P
VW MK II GTI 1,8 16V
VW MK IV 1,9 TDI
AUDI A6 2,7 T :) 230/300KM
https://a6klub.pl/a6c5avant-27bt-vt3 ... htm#385579

Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 27 gru 2010, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shark » 22 sty 2012, 09:20

Ja mam jeden KME RED i w pełni wystarcza na wszelkich obrotach :)

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 15 lut 2012, 15:25

krzys19600 pisze:Nie ma zmartwienia to tylko 0,1%.Przy niewielkiej różnicy ciśnienia w oponach jest wieksza róznica.Podziwiam zapał na takie mody.
Kolego !!
1. Proponuje czytać ze zrozumieniem.
2. Co do q i różnicy w oponach, proponuję spojrzeć jakie ogumienie jest montowane przez CCCO seryjnie do aut z q, potem przeanalizować zasadę pracy mechanizmu różnicowego między osiami (torsen), a potem się wypowiadać.
3. Seba zrobi jak chce - to jego auto, więc sam będzie potem remontował torsena, ale nie piszcie i nie powielajcie takich bzdur, wstyd :(

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 15 lut 2012, 20:24

Kolego !!
Opony 235/35/19=647,1mm
Opony 275/30/19=647,6mm
I to doprowadzi do awarii torsena bzdura.Załadowanie czegoś do bagaznika będzie miało taki skutek.Dalej takim tokiem myślenia nie powinno sie jezdzić q w zakrętach tam torsen tez dostaje po tyłku,
Sebastian śpij spokojnie <okok>

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 15 lut 2012, 20:36

krzys19600, ja się niczym nie przejmuje :)
Plan na koła pozostaje bez zmian <okok>

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 16 lut 2012, 18:07

krzys19600 pisze:Opony 235/35/19=647,1mm
Opony 275/30/19=647,6mm
I to doprowadzi do awarii torsena bzdura.Załadowanie czegoś do bagaznika będzie miało taki skutek.Dalej takim tokiem myślenia nie powinno sie jezdzić q w zakrętach tam torsen tez dostaje po tyłku,
KOLEGO !!!!!!
Prosiłem czytać ze zrozumieniem - ale jak widać nie trafiłem na odpowiedni grunt, więc Ci wyłuszczę w kilku zdaniach o co biega, bo tyle wiesz ile zjesz ;)

Nie chodzi o różnicę w obwodach kół, a o różnicę w ich szerokości - 4cm
A teraz do rzeczy :)
Jak różnica szerokości kół wpływa na pracę torsena - wiesz??
Myślę, że nie skoro twierdzisz, że nic się nie stanie i jesteś mądrzejszy niż instrukcja obsługi.

A Sebastian, jak mówiłem, zrobi jak chce :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga