Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFN 1.9 110 KM] turbo problem

Silniki wysokoprężne
Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 14 mar 2012, 13:26

dzis sprawdzalem gruszke i nie idzie do konca , jesli odepne podcisnienie ktore idzie do filtra powietrzai je zaslepie to pociaga gruche do konca.Ale jazda z zaslepionym podcisnieniem to ktore wchodzi do filtra jest niemozliwa strasznie muli auto.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 14 mar 2012, 21:01

czyli sam sobie odpowiedziales- masz nieszczelnosc w podcisnieniu lub ubita membramke w ktoryms zaworku z grupy n. Ja osobiscie uzywam do kontroli podcisnienia metody malo higienicznej ale bardzo skutecznej-przytykam wlasny jezyk do koncowek przewodow i zawsze trafiam w usterke

krzywy83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 11 sty 2011, 11:50
Lokalizacja: gliwice

Post autor: krzywy83 » 15 mar 2012, 18:32

a gdzie psikac w turbo tym winysem?? mogę w rurę z egr czy bezpośrednio w turbo??

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 15 mar 2012, 19:55

wg. Instrukcji w turbo .zdemontuj waż od filtra do turbo i uzyskasz dostep do srtony ssscej turbo i tam cyklicznie psikaj

krzywy83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 11 sty 2011, 11:50
Lokalizacja: gliwice

Post autor: krzywy83 » 15 mar 2012, 21:47

Obrazek

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 16 mar 2012, 09:59

tak tutaj

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 19 mar 2012, 07:14

Koledzy problem chyba rozwiazany , juz odpala chyba tak dobrze jak bylo ;)

Winny byl przewod od pompy vacum do zaworka w scianie grodziowej mial spore przetarcie na zagieciu.Poprawily sie hamulce i odpalal dobrze tylko co to ma to wspolnego z odpalaniem auta ?? dziwne troche.Ale gruszka i tak nie zasysa do konca a podmienialismy z krzywym zworek ale przed wykryciem nieszczelnosci.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 19 mar 2012, 13:55

wiec teraz podmien i sprawdz.zle wyregulowane turbo ma wplyw na odpalanie bo wszystko jest powiazane z obiegiem spalin-egr

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 21 mar 2012, 11:34

musze chyba zmienic taktyke szukania przyczyny zlego odpalania bo nadal to samo i doszlo jeszcze glosniejszy dzwiek silnika takie stukanie cos ala zawory.Podejzewam ze moj problem moze lezec gdzies indziej moze wtryski lub uszczelka pod glowica ??
Wszystkie wezyki podcisnienia wymienione i to samo, auto czasem rwie aswalt a czasem jest troche slabsze.Dzis podepne jeszcze pod kompa jak sprawdzic dawke wtryskow i ogolnie sprawy zwiazane z dawka paliwa itd ?? chodzi mi ktory log wykonac
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 21 mar 2012, 21:41

sprawdz jeszcze czujnik tem bo najwiecej problemow z rozruchem to on stwarza 4 pinowy , wykonaj reset parametrow adaptacji kanal 0 wartosc 0 i zapisz .w kanale 5 regulujesz dawke a w nizszych kat wtrysku , obroty itp. Kod wejscia 12233

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga