
No to zaczynamy tak w skrócie:
Audi 2.4 v6 benzyna 2002.r.Przebieg obecny 238.tyś.km
Już wcześniej szukałem A6 lecz każdy wie jak cieżko znależć porządny egzemplarz,dodam,że szukalem quattro,lecz jak się trafiła ta NiuĂąka nie zastanawiałem się tylko kupiłem
Auto miało sprawdzony VIN w serwisie i przebieg pokrywał się z książką serwisową,wpisy były dość regularne czyli co rok,większych napraw A6 nie miała.Była wymieniona szyba czołowa,półoś,czujnik temp.cieczy itp.czyli filtry,oleje,opony,w ostanim roku miala wymienione tarcze i klocki przód i tył.Taki wykaz dostałem z Vinu.Potem sprawdziliśmy stan lakieru,o dziwo na całym aucie był orginalny lakier,oczywiście są jakieś obtarcia i wgniecenia np.na przednim błotniku i tylnej klapie.Nie dawno ktoś zarysował mi drzwi na parkingu i rzeczoznawca potwierdził bezwypadkowość mojej Audi


Przebieg auta w momencie kupna to coś ok.230 tyś.km i na bank nię kręcony.Ogólnie A6 zadbana,skóry w dobrym stanie,oczywiście pielegnowane prze nowego właściciela.

Co do wyposażenia,nie jest to zbyt bogata wersja,ale nie tym się kierowałem,ale posiada to co potrzebne czyli;
-esp
-skóry
-grzane stołki przód
-kierownica multi
-bose
-klimatronic
-tempomat
-pełny fis
Po zakupie przez kilka miesięcy doprowadziłem Audi, myśle,że do super stanu

Zostało zrobione:
-pełny rozrząd(bo na starym miał już dość dużo nalatane)
-uszczelki pod deklami
-wszystkie filtry,oleje i płyny
-nowy akumalotor
-prawa guma przegubu
-4 nowe amortyzatory sachs(poprzednie były założone sportowe,przy małym dziecku lipa)
-nowa cewka HUGO
-dwa razy przewody,bo NGK porwałem

-cztery nowe opony zimowe
-świece założyłem Beru,potem przeszedłem na Bosch platynowe jednoelektrodowe ze wzgl. na lpg i jestem pozytywnie zaskoczony pracą silnika na owych świecach
-czujnik temp.płynu chłodzącego
-simering na wale
-wymiana bendixa
-zostały wyczyszczone zaciski i wymienione zestawy naprawcze
-zostały wybebeszone katy wstępne a drugie wycięte i oczywiście tulejki pod sondy(serdecznie podziękowania dla kolegi fassi1 za pomoc

-nowe dywaniki do środka
-nowe wycieraczki przód Bosch Aero,tył też Boscha
-załozyłem hid xenon slimy
-nowe sprzęgło sachs
-czyszczenie odmy i przepustnicy
Troszkę się tego uzbierało.Oczywiście nie wszytkie części wymagały naprawy lub wymiany.Poprostu wyznaję zasadę jak dbam tak mam.Niektóre zostały wymienione ze względu, na moje wydziemisie

Do mojej Audi założyłem lpg,lecz oczywiście nie miałem o tym pojęcia i warsztat który montował lpg,trochę spierdzielił instalkę.Ale dzięki lpg.forum i koledze Tryszawy(serdeczne podziękowanie,poprostu mega wiedza na temat lpg) z owego forum i kilku wieczorach lpg.została ogarnięta.I Auto śmiga aż miło.
Przepraszam,że są tylko dwie foty,ale w przyszłym tygodniu dodam więcej,gdyż auto stoi u lakiernika(owe przytarcia i rysy zostaną usunięte o których pisałem na początku).A także auto dostanie nowe sprzęgło

Plany:
-przyciemnienie szybek
-zmiana felg i opon(obecnie fele 16 a opony 205/55,moim zdaniem za małe do takiego auta)
-grill od s6 z chromowanymi pionami
-lusteka od s6
-przegląd zawiesznie przód po zimie
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
O siebie dodam,że dopiero z Audi wiem co to jazda

