[ AFN 1.9 110 KM] turbo problem
[ AFN 1.9 110 KM] turbo problem
Witam.Mialem robiona regeneracje turbiny, mechanik mial zregenerowana zimna czesc turbiny ktora wlozyl do mojej strony goracej i poskrecal.Po odpaleniu i przejechaniu auto bylo strasznie mulowate cos ala jazda w trybie awaryjnym.Czyscil odme,sprawdzalismy wezyki wszystko ok.Potem robilismy logi i doladowanie wygladalo dobrze. Pojezdzilem troche i auto w miare odzyskalo wigor ale na zieplym zle pali i sa straszne przedmuchy z odmy,korka wlewu oleju i z miarki poziomu oleju.PO sprawdzeniu od strony komputera doladowanie,przeplywka,egr wszystko sprawne tylko te przedmuchy przed regeneracja tego nie bylo.I olej leci przez odme i gromadzi sie po zimnej stronie turbo.
Mozliwe aby turbina wplywala w jakis sposob na cisnienie w skrzyni korbowej albo jakies przedmuchy
Jesli auto postoi 10 min odpala odrazu problem wystepuje tylko wtedy jesli zgasze auto i zaraz chce odpalic.
Prosze o pomoc bo naprawde rozkladam rece zostaje chyba podmienic jakies inne turbo ale czy jest mozliwosc aby to nie dzialalo skoro laduje dobrze ?
Mozliwe aby turbina wplywala w jakis sposob na cisnienie w skrzyni korbowej albo jakies przedmuchy
Jesli auto postoi 10 min odpala odrazu problem wystepuje tylko wtedy jesli zgasze auto i zaraz chce odpalic.
Prosze o pomoc bo naprawde rozkladam rece zostaje chyba podmienic jakies inne turbo ale czy jest mozliwosc aby to nie dzialalo skoro laduje dobrze ?
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł
On sie upiera ze wszystko dobrze bo np tego pierscienia niemozna pomylic,czytalem w necie i tam sa tylko te okragle podkladki walcowe i one sie roznia wysokoscia.no i geometri sie chyba nie ustawia ? bo pasuja tylko tak jak byly wczesniej.po zamontowaniu auto strasznie mulilo a teraz juz lepiej i sam niewiem co robic trzeba by turbawke podmienic a kupywac uzywke aby sprawdzic czy dziala? Mozliwe jest to aby przez turbo wytwarzalo sie wieksze cisnienie w skrzyni korbowej itd ?
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
co on ci plecie geometrie sie reguluje raz trzpieniem od gruchy a dwa ogranicznikiem max wychylena jak zle wyregulowana to moze pompowac w odme i wytworzy ci cisnienie w misce olejowej. Sprawdz jeszcze czy jak zdejmiesz przewod od odmy to czy powietrze wydobywa sie sie krucca odmy czyli prawidlowo odpowietrza ,,,....czy dym wydobywa sie z przewodu -łącznika przy turbo jesli ci tu dmucha to cos spitlił bo prawidłowo to turbinka wysysa przez odme powietrze z miski.
to moze byc kwestia regulacji tylko wiem ze gruche reguluje sie na 17 psi a ten ogranicznik musze sprawdzic.szczerba2 pisze:co on ci plecie geometrie sie reguluje raz trzpieniem od gruchy a dwa ogranicznikiem max wychylena jak zle wyregulowana to moze pompowac w odme i wytworzy ci cisnienie w misce olejowej. Sprawdz jeszcze czy jak zdejmiesz przewod od odmy to czy powietrze wydobywa sie sie krucca odmy czyli prawidlowo odpowietrza ,,,....czy dym wydobywa sie z przewodu -łącznika przy turbo jesli ci tu dmucha to cos spitlił bo prawidłowo to turbinka wysysa przez odme powietrze z miski.
U mnie byly jakies kombinacje przy gruszce i ten drut regulacyjny byl podgiety tylko niewiem poco i z tego co mowil mi mechanik nie dociaga gruchy do konca podczas rozruchu silnika a jak wlacze diagnostyke do dochodzi do konca.
jest jeszcze rozbierznosc w podcisnieniu na gruszce u mnie jest 0.4 a powinno byc podobno 0.6 i niedociaga mi gruchy do konca ma to jakies znaczenie jesli chodzi o ladowanie cisnienia w odme itd ?
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
sztanga podgieta bo pewnie z innej turbiny zapodana i braklo regulacji , sprawdz szczelnosc podcisnieniowek , sztanga ma plynnie pracowac najlepiej to sprawdzic ustami zasysajac powietrze.
Sztanga na wolnych obrotach ma byc wciagmieta, prawidlowo na wolnych obr lopatki geom sa delikatnie uchylone.
Krzywy jaki cypel jesli biega o gruszke to widac ja jak staniesz przy prawym blotniku i pochylisz sie lekko to za obudowa filtra ujzysz oksydowana okragla gruszke do ktorej dochodzi czarny przewod podcisnieniowy . Samej sztangi nie widac bo jest pionowo pod owa gruszka. Posiada karbowane pokretlo i nakretke kontrujaca na klucz 10. Natomiast zderzak oporowy t srubka ampolowa kontrowana nakretka na kl. 8-bardzo trudny dostep. napisze z fotkami jutro bo z tel to lipa klepac.
Kamilvti moze mech pokickal wezyki na sterowaniu -zaworki maja dwa wejscia tzw ; vac i out. Vac to zasilanie z vacum pompy a aut to wykonawczy na gruche .
Sztanga na wolnych obrotach ma byc wciagmieta, prawidlowo na wolnych obr lopatki geom sa delikatnie uchylone.
Krzywy jaki cypel jesli biega o gruszke to widac ja jak staniesz przy prawym blotniku i pochylisz sie lekko to za obudowa filtra ujzysz oksydowana okragla gruszke do ktorej dochodzi czarny przewod podcisnieniowy . Samej sztangi nie widac bo jest pionowo pod owa gruszka. Posiada karbowane pokretlo i nakretke kontrujaca na klucz 10. Natomiast zderzak oporowy t srubka ampolowa kontrowana nakretka na kl. 8-bardzo trudny dostep. napisze z fotkami jutro bo z tel to lipa klepac.
Kamilvti moze mech pokickal wezyki na sterowaniu -zaworki maja dwa wejscia tzw ; vac i out. Vac to zasilanie z vacum pompy a aut to wykonawczy na gruche .
Ostatnio zmieniony 13 mar 2012, 21:52 przez szczerba2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
krzywy to z tym czyms poklejonym zolta tasma to grucha a z niej od spodu wychodzi trzpien sterujacy bezposrednio dzwigienka od lopatek geom. Owa dzwignia w dolnym polozeniu opiera sie o zderzak oporowy (ampolek) Psikal se chyba w ucho co by lepiej slyszec bo lopatki geom sa zabudowane w turbinie. Ten izolowany wezyk do wymiany to jest niedopuszczalne w panujacej tam temp.. pracy.
[ Dodano: 2012-03-13, 22:09 ]
n 75 reguluje prace gruszki i tez moze miec na to wplyw moze sie przycinac . Sprubuj go wyczyscic nawet psiknij mu do srodka wd 40 i pare razy daj impuls w prace -cykaj mu 12 voltami
jak masz vag to w bloku pomiarowym masz podane cisnienie rzeczywiste i cisnienie wymagane , na wlnych powonno byc blizone do atmosferycznego jesli jest wiekse lub mniejsze to geom zle wyregulowana . Natomiast cisnienie pracy bada sie pod obciazeniem jadac na 3 biegu i powinno oscylowac w granicy 2;2 atm.
Krzywy ze zdjecia widac ze sruby od korpusu turbo nie byly odkrecane(to te widoczne 2 zardzewiale) wiec gdzie niby w te lopatki psikal ?
[ Dodano: 2012-03-13, 22:09 ]
n 75 reguluje prace gruszki i tez moze miec na to wplyw moze sie przycinac . Sprubuj go wyczyscic nawet psiknij mu do srodka wd 40 i pare razy daj impuls w prace -cykaj mu 12 voltami
jak masz vag to w bloku pomiarowym masz podane cisnienie rzeczywiste i cisnienie wymagane , na wlnych powonno byc blizone do atmosferycznego jesli jest wiekse lub mniejsze to geom zle wyregulowana . Natomiast cisnienie pracy bada sie pod obciazeniem jadac na 3 biegu i powinno oscylowac w granicy 2;2 atm.
Krzywy ze zdjecia widac ze sruby od korpusu turbo nie byly odkrecane(to te widoczne 2 zardzewiale) wiec gdzie niby w te lopatki psikal ?
Ostatnio zmieniony 13 mar 2012, 22:27 przez szczerba2, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga